יואב 14, בדיקת דם..

shirael

New member
יואב 14, בדיקת דם..

אין סימנים למחזור בינתיים, ההפרשה לבנה כשלג אבל די רטובה, פטמות רגישות. ביומיים האחרונים קשיי עיכול, חולשה, סחרחורת ודופק מהיר. בלילה שבין יואב 10-11 מלא סימפטומים ותחושות גם ברחם עצמו, שנראו לי מתאימות להשתרשות. חום השחר טריקי... בגלל איך שהחודש הזה הסתדר עם מלא עבודה מחוץ לבית, יצא ששעת המדידה הקבועה שלי היא 6:45 בבוקר, ומרגע שהחלפנו שעון זה הפך ל-5:45, שזה ממש ממש מוקדם.
אתמול החום בשעה הזאת היה 36.58, די קרוב לממוצע שהיה לי החודש מאז הביוץ, אבל כל היום אחר כך היה סביב 37, גבוה בשבילי, עד שירד שוב בלילה.
הבוקר התעוררתי ל-36.46 וכבר החלטתי לוותר על בדיקת הדם (יש לי רופאת פוריות הערב והיא ביקשה שאעשה את הבדיקות הבוקר). חזרתי לישון והתעוררתי שוב לקראת 9, עם 36.91. קלטתי שאם שעת הבדיקה הקבועה שלי החודש היתה למשל 8:30, בשום אופן לא הייתי רואה בזה ירידת טמפרטורה.
קיצר, החלטתי לא להסתבך ופשוט לעשות מה שאמרו לי, והלכתי לעשות בדיקת דם. מניחה שהיא לא תצא חיובית, אבל בסדר, לפחות ככה אני לא יותר מדי במתח.
 

Mis Anna

New member
מחזיקה אצבעות

טוב שעשית כי יש סיכוי שלא היו מתחילים עד שתעשי.
כך או כך מקווה שזה יקרה לך בקרוב.
 

shirael

New member
תודה, כבר התחלנו בעצם

לפני כמה חודשים, מעקב זקיקים ואוביטרל על מחזורים טבעיים (שלא כל כך שיתפו פעולה) והחודש היה סיבוב ראשון עם איקקלומין שכמו שאתן יודעות סידר הכל פיקס.
אם לא הייתי עושה את הבדיקה הבוקר הרופאה כנראה היתה פשוט נותנת לי את המרשמים ומשביעה אותי שגם אם מגיע המחזור לעשות אולטרסאונד ודם ביום 2-3 ולא להעיז לקחת שום דבר עד שזה קורה. זה גם מה שעשינו בחודש הקודם, לא חושבת שהיתה בעיה.
הדופק שלי ממש מהיר וקצת קשה לי לנשום. מניחה שחלק מזה התרגשות (כן, למרות הכל) וחלק עדיין המגמה של הימים האחרונים של החולשה והעיכול...
 

Mis Anna

New member


קיוויתי למהפך
מאחלת חודש מנצח
 
למעלה