בדיקות ביוץ

דנהדי1

New member
בדיקות ביוץ

איזה בדיקות עושים כדי לדעת שיש ביוץ והכל תקין ? חוץ מהבדיקת סטיקים של הביוץ. איחר לי המחזור חודש קודם בשבוע.
אז אני כבר לא יודעת מתי ואם בכלל .
 

secondtime82

New member
אפשרי לעשות מעקב זקיקים

זו בדיקת א״ס את צריכה להתייעץ עם הרופא שלך עוד הייתי מציעה לקרוא על שיטת המודעות לפוריות, תלמדי לזהות את הביוץ לפי הפרשות צוואר הרחם ומדידת חום השחר
 

דנהדי1

New member
מתי עליי לבצע זאת?

מתי עושים את הבדיקה הזאת יומיים לפני הביוץ המשוער במחשבון ביוץ?
 

secondtime82

New member
עושים את המעקב במשך כמה ימים

בטוחה שיהיו פה מי שיוכלו לתאר לך יותר במפורט איך זה נעשה
 

shirael

New member
יש לך שני כיוונים עיקריים.

אחד זה בכוחות עצמך והשני זה באמצעות רופאת פוריות.
אם את הולכת בכוחות עצמך זאת אומרת שיש לך שני כלים עיקריים: מקלוני ביוץ ומעקב עצמאי אחרי הסימנים של הגוף (מדידת חום השחר, מעקב אחר הפרשות צוואר הרחם ומישוש מצב צוואר הרחם). מקלוני ביוץ קלים לשימוש, ויש כאן בנות שמבינות יותר ממני. השיטה למעקב עצמאי נקראת שמ"פ (שיטת מודעות פריון), ואני נעזרתי בה במשך שנים, קודם למניעת הריון ואחר כך בנסיונות להכנס. תמיד זיהיתי בעזרתה ביוצים, זה פשוט דורש קצת השקעה ללמוד את השיטה (סדנה של שני מפגשים), וקצת אימון (לוקח חודשיים שלושה ללמוד את הסימנים שלך לאורך המחזור).
אם את הולכת באמצעות רופא, רק אז בעצם נכנס לתמונה מעקב זקיקים. זה כבר אומר שאת צריכה הפניה לרופאת פריון*, והיא שולחת אותך לסוללה של בדיקות ומשימות ואישורים גם לך וגם לבן הזוג, ואחרי שהכל במקום היא נותנת לך הפניות לאולטרסאונד זקיקים ובדיקות דם, שאותם תעשי כנראה כמה פעמים לקראת התאריך המשוער של הביוץ בהפרשים של כמה ימים, עד שתראו התפתחות של זקיקים (זה מה שבתוכו הביצית מבשילה עד מועד הביוץ).
&nbsp
*יש סיכוי שאני לא מדייקת ושאם רוצים רק מעקב זקיקים פסיבי ללא שום טיפול, ייתכן שמספיק רופא נשים כדי לתת את ההפניה ואז התהליך הביורוקרטי הרבה יותר פשוט.
 
למעלה