יואב 10 דיכאון

shirael

New member
יואב 10 דיכאון

בנוסף לזה שאני לא מרגישה שום סימנים ודי בטוחה שאין הריון למרות שלושת הזקיקים היפים והיחסים המתוזמנים במדויק, היום הטמפרטורה צנחה בבת אחת מתחת לקאברליין.
קראתי באינטנרט שאצל פוליציסטיות יש סיכוי גבוה יותר להריון נטול תסמינים.
קראתי באינטרנט שנפילה חד-יומית בטמפרטורה יכולה להיות סימן להשתרשות, במיוחד אם זה קורה מוקדם מכדי להיות וסת.
בעיקר מרגיש לי שאני נאחזת בכל תירוץ אפשרי כדי לא להכיר בכך שגם החודש זה לא הלך. הנה הטבלה למתעניינות.
(מזכירה שכדי להגיב עליכן להכנס להגדרות הפרטיות\אבטחה של הדפדפן ולמחוק את קבצי ה-cookies. אחר כך תצטרכו להתחבר מחדש לתפוז ואז כנראה שתוכלו לחזור לפרסם תגובות).

 

Mis Anna

New member
מחזיקה אצבעות שאכן מדובר בהשתרשרות

אל תאמרי נואש עוד 4 ימים לפניך. הכל עוד יכול להשתנות.
 

shirael

New member
יואב 11 מעניין.

אז במשך היום אתמול עשיתי מאמץ מכוון להרפות מכל הסיפור, התמקדתי בסידורים וארגונים בבית והתקרקעתי סך הכל בהצלחה רבה.
הלילה היה טרוף לגמרי, התעוררתי ב-2 ולא הצלחתי להרדם שוב לפחות שעה, אולי שעתיים.מה לא היה שם - גירודים מטורפים בשוקיים, עודף חום, מעין בחילה עמומה, חולשה, גזים, ומדי פעם היה נדמה לי שאני מרגישה חשמל כזה באזור הרחם, כמו כאבי מחזור מאוד עמומים. עד עכשיו יש לי כאב ראש חלש מעל העורף.
בסוף הצלחתי איכשהו לחזור לישון עד שבעלי קם לעבודה בחמש, ונלחמתי להרדם חזרה לפני שהשעון יעיר אותי למדידת חום היומית, שבגלל איך שיצא החודש ושינוי השעון, נופלת על 5:45 בבוקר. הצלחתי לנמנם בסוף כך שהשעון העיר אותי משינה, ומדדתי 36.8 מעלות!
על פניו, אם זה ממשיך ככה, זה נראה כמו דיפ השתרשות+טריפאזי. מנסה לא להתרגש יותר מדי ולזכור שתכלס אחרי לילה טרוף כזה קשה מאוד לסמוך על מדידת חום, וגם שבשבוע האחרון עשיתי ממש בלגאן מבחינת האוכל, איבדתי שליטה לגמרי, ואתמול היה היום הראשון שחזרתי לתלם ואכלתי תזונה מנקה - צפוי ביותר שיהיו לי תסמיני ניקוי, שזה בערך כל מה שהרגשתי בלילה.
מזדיינת בכל הסבלנות שיש לי - ביום חמישי בדיקת דם.
 

Mis Anna

New member
חשמל

זה אחד הבולטים אצלי בכל הריון. מקווה שזה זהההההה
&nbsp
 

shirael

New member
בחיי שאין לי מושג..

זה היה כזה בליל של תחושות, ומעל הכל ריחף המתח של להצליח לחזור לישון כדי לא להרוס את מדידת החום של הבוקר (אפילו חלמתי על זה אחר כך), והרצון הכל כך חזק שזה באמת יהיה משהו מהרחם ולא סתם בעיות עיכול... אין לי מושג אם אפשר לסמוך על זה.
נכון לעכשיו חוץ מקצת חולשה לא מרגישה שום דבר.
 

METOKA27

New member
אם את ביואב 11

את כבר יכולה לעשות בדיקה ביתית
במידה וזה הריון זה יהיה חיובי
בהצלחה
 

shirael

New member
את בטוחה? גם אם ההשתרשות היתה רק אתמול בלילה?

אני מפחדת... רק לחשוב על החלון הלבן הזה שנשאר לבן בצורה כל כך חד משמעית וסופית... וגם אם זה באמת ייצא שלילי, עדיין כל הזמן יהיה תקוע לי בראש שאולי בדקתי מוקדם מדי...
לא יודעת כבר מה עדיף, להישאר עם החוסר ידיעה עוד כמה ימים או להתמודד עם השלילי כבר מחר בבוקר. קשה לי להעיז לדמיין אפשרות אחרת...
&nbsp
 

shirael

New member
כן יואב 12..

פיפי ראשון, המתנתי 5 דקות... מה שצריך. בהיתי בה מול האור מכל זוית אפשרית... ממש באסה.
 

shirael

New member
אולי באמת בדקתי מוקדם מדי?

חרשתי את האינטרנט הבוקר, ומכל מה שקראתי נראה שמה שקובע אם בדיקת הריון תהיה אמינה זה פחות "כמה ימים לפני המחזור" ויותר "כמה ימים אחרי ההשתרשות". בכל האתרים והפורומים האלה כתוב שצריך לפחות 3-4 ימים אחרי ההשתרשות כדי להתחיל לראות HCG בשתן.
כלומר אם היה דיפ השתרשות ביואב 10, ומלא תסמינים בלילה שבין יואב 10 ל-11, בדיקה ביואב 12 על הבוקר זה ממש מוקדם מדי לראות.
זה הגיוני? אני סתם עובדת על עצמי?
אין לי מושג מה החום הבוקר כי החתול הבנזונה העיר אותי שעה לפני הבדיקה ולא הצלחתי לחזור לישון אחר כך. יש מצב שהוא קצת ירד אבל אין לי מדד אמין לזה. חוץ מזה ההפרשות לבנות נקיות ולא סמיכות במיוחד, ולא מרגישה כלום פרט לפטמות רגישות, חולשה מוזרה ודופק מהיר.
 

Mis Anna

New member
עד שאין מחזור יש עוד סיכוי

לי בסבב קודם היה שלילי ביואב 11 וחיובי ביואב 13. אז אל תתייאשי.
מקווה שהתסמינים זה זה. חכי לבטא.
 

METOKA27

New member
בגדול אם זה היה הריון המקלון היה חיובי

בדרכ ביום 10 יש כבר הורמון בטא וזה לא משנה באיזה יום היתה השתרשרות
כך שבאמת הסיכוי קלוש לצערך
 

Mis Anna

New member
ממש לא נכון

הבטא עולה אחרי השתרשרות.
לא כולם משתרשרים מוקדם.
עובדה היה לי סבב של שלילי ביואב 11 וחיובי ב13
 

shirael

New member
תשמעי זה לגמרי סותר את כל מה שקראתי..

נכנסתי לכל האתרים שעלו ראשונים בחיפוש גוגל, משהו כמו 6-7 אתרים, ובכולם היה כתוב במפורש שהפרשת HCG מתחילה אך ורק לאחר סיום תהליך ההשתרשות, שיכול לקרות 7-12 יום מההפריה (ואז בעצמו לוקח 1-3 ימים). כתוב במפורש גם שלוקח לרמת ההורמון לפחות 3-4 ימים עד שהיא מגיעה לרמה שאפשר לגלות בשתן, ושאצל לא מעט נשים יש רמות יחסית נמוכות בהתחלה וזה יכול לקחת זמן. גם קראתי בפורומים אינספור שיתופים של בנות מכל העולם, שמתארות בערך כל סנריו אפשרי, ובהחלט היו שם סיפורים על בדיקות שתן שהראו חיובי רק בשלב יחסית מאוחר.
מסכימה שזה לא נראה טוב בכלל... אבל לצערי ודאות אין כאן.
 

shirael

New member
עדכון לסקרניות,

אני כל היום וגם אתמול מסוחררת ועם דופק גבוה, סבירות גבוהה שזה מהעיכול כי זה מחמיר אחרי האוכל, אבל הו נואוז, ויתרתי לגמרי על נסיון להבין מה קורה איתי החודש.
החזה מלא, ההפרשות ממשיכות להיות לבנות וצחות, והטמפרטורה היום (סוף סוף לילה נורמלי של שינה!) היתה 36.58. חישבתי ממוצע של כל הטמפרטורות שהיו ב-13 הימים שחלפו מאז הביוץ, ויצא 36.6, כך שלא יודעת אם זה נחשב כל כך למגמת ירידה. הקאברליין החודש אגב הוא 36.43. בכל מקרה מדדתי במשך היום והטמפרטורה נעה בין 36.9-37.2, שזה די גבוה בשבילי. כאמור, אין לי שמץ, יאללה.
&nbsp
מחר בבוקר בדיקת דם וקדימה לסגור את החודש הזה כבר, כך או אחרת!
 
למעלה