וווהו!

shirael

New member
וווהו!

חודש ראשון על איקקלומין, יו"מ 12, נורא הייתי סקרנית לראות אם זה השפיע בכלל כי כשלקחתי את הכדורים לא הרגשתי כלום כלום כלום.
אז בשחלה אחת יש שני זקיקים של 16מ"מ ובשניה זקיק של 17מ"מ! ורירית 7.4! מתרגשת
 

Mis Anna

New member
מעולההההה

בהצלחההה
בטח יגידו לך כבר להזריק אוביטרל
 

missh1

New member
שיוו אז את

מגיבה נפלא לאיקקלומין. מתרגשת בשבילך בהצלחה!
 

דנהדי1

New member
מה זה איקקלומין ?

ומהם הזקיקיים? מי עושה את הבדיקות האלה ואיך?
סליחה על הבורות
 

shirael

New member
הכל בסדר,

מקווה בשבילך שלא תצטרכי להתמצא בנושא יותר מדי..
זקיקים זה השקיקים הקטנים בתוך השחלות, שבתוכם גדלות הביציות. "ביוץ" זה בעצם ביצית בשלה שמשתחררת מהזקיק שלה ויוצאת לחצוצרה לחכות לזרע להפריה.
אישה שמגיעה לטיפול של רופא פריון בגלל עיכובים בכניסה להריון עושה בדרך כלל בדיקות אולטרסאונד ודם במהלך החודש, כדי לעקוב אחר התפתחות הזקיקים ולאתר במדויק את הביוץ, או אפילו לתזמן אותו.
 

shirael

New member
אה שכחתי להסביר על איקקלומין...

נשים עם מחזור לא סדיר ו\או שחלות פוליציסטיות יכולות לקחת כדורים שנקראים איקקלומין כדי לרסן את ההורמונים הזכרייםמולעזור לגוף לבייץ בצורה תקינה ובמועד.
 

shirael

New member
הגיעו תוצאות הדם:

Estradiol (E2) Urgent
2611.0 pmol/l
Progesterone Urgent
2.0 nmol/l
LH Urgent
18.9 IU/L
&nbsp
אמאל'ה מה זה האסטרדיול הגבוה הזה?
 

Mis Anna

New member
יש לך 3 זקיקים

ברור שיהיה אסטרדיול גבוה.
את לקראת ביוץ.
 

shirael

New member
כל כך קשה עם התקשורת עם הקופה

אני מדריכה כרגע 3 טיולים ברצף, כמעט כל החודש, מסתובבת בכל הארץ עם אוביטרל בקירור, נודדת בין אירבינבי אחד לשני, עושה מעקב זקיקים יום אחד בירושלים יום אחר בתל אביב (אני לא גרה באף אחת מהערים האלה..) ועכשיו המרפאה שלי סגורה ואין עם מי לדבר עד מחר בבוקר. מחר יש לי במקרה חצי יום בבית ואחר כך זה כבר לירושלים ולעשות הזרעה בהדסה ובלגאן ובכלל לא בטוח שאפשרי.. יש מצב ששוב לא תהיה הזרעה החודש
 

Mis Anna

New member
תתקשרי בבוקר

לפחות שתדעי אם להזריק אוביטרל
בדרכ עושים הזרעה יום אחרי הזריקה.
אם לא תצליחו הזרעה תעשו עניינים לפחות. יש לך סיכוי טוב מאוד גם עם יחסים רגילים. יש לך 3 זקיקים.
 

shirael

New member
תודה, האחות חזרה אלי יתברך שמה


ההוראות הן להזריק אוביטרל מחר בשש בבוקר (הרופאה מקווה שהזקיקים עוד טיפה יגדלו עד אז) והזרעה ביום חמישי בסביבות 10 בבוקר.
אדבר מחר עם המרפאה בהדסה ונראה אם זה בכלל אפשרי, זה חתיכת סיפור לעשות הזרעה בירושלים, וחתיכת סיפור עבורי להעלם לקבוצת תיירים במהלך יום פעילות עמוס. האחות טוענת שאם הזרעה תייצר לחץ אז עדיף כבר בלי וזהו (כאמור פרט למורפולוגיה גבולית אין שום בעיה בזרע).
לדברי האחות אם הולכים על קימפור אז המועד המתאים הוא חמישי בערב... אני קצת חוששת לאחר את המועד, הרי ברגע שביצית יוצאת כדאי שהיא תפגוש זרע תוך כמה שפחות זמן, כי אחרי כמה שעות היא מתחילה להתעייף כבר. הלו"ז שלי ביום הזה יסתיים רק ב-9 בערב, כלומר הסקס לא יהיה לפני 10. אם הבנתי נכון, מרגע הזרקת האוביטרל הביוץ יגיע תוך 36 שעות, זאת אומרת 6 בערב. ברור לי שזה לא מדע מדויק ויכולות להיות תנודות, אבל זה לא ממש עוזר, כי אם במקרה הביוץ קצת יקדים אז כבר יוצא שהמון שעות הביצית יושבת ומחכה לה לבד..
מתי לדעתך\ן יהיה הכי בטוח לתזמן את הקימפור?
 

Mis Anna

New member
מה שאני עושה

ביום זריקת האוביטרל, ביום למחרת ומחרתיים.
היום הכי חשוב זה יום למחרת הזריקה. אם את יכולה גם בקצוות אז עדיף.
תמשיכי למדוד חום השחר גם. זה יתן לך אינדיקציה למועד הביוץ ותדעי איפה את עומדת.
 

shirael

New member
אוקיי, אחרי התלבטויות רבות

(בשלוש בבוקר), החלטנו שהזרעה בתנאים האלה תהיה מסובכת מדי ותוסיף המון לחץ, וגם אז לא בטוח בכלל שנצליח לארגן את הכל. החלטנו שבעלי יצטרף אלי לאיפה שאני ישנה היום בלילה וגם מחר בלילה. בגלל שאין הזרעה לא צריך למהר עם ההזרקה, אז דחיתי אותה משש בבוקר לסביבות 11 בבוקר, ממש לפני שאצא לעבודה, כדי שהביוץ לא יתפוס אותנו מוקדם מדי. נראה לי זה הכי טוב שאנחנו יכולים החודש.
בעלי די מודאג מהאפשרות לשלישייה בחודש כזה, או אפילו תאומים. על פניו נראה שזה אכן סיכון (ממש גדול עלי תאומים) אבל לא יודעת.. קשה לי להאמין שאחרי שנה שכלום לא נתפס פתאום בבת אחת יתפסו כמה. נראה לי. חוץ מזה אני כבר ככה על המינון הכי נמוך של איקקלומין, זה לא שאני יכולה לקחת פחות ממנו להבא..
 

Mis Anna

New member
בהצלחה

אני חושבת שזאת החלטה נכונה.
לא להשתגע ולא בכל מחיר.
כן יכול להקלט מרובה עוברים אבל זה סיכון ידוע בטיפול.
מקווים לטוב. העיקר לצאת בידיים מלאות.
 
למעלה