יום אחרי המחזור ואין מחזור!

כבר הוצאתי מלא כסף.על הבדיקות האלו

פשוט זה מאכזב יותר לעשות את הבדיקות האלה...
שמתי לב שהתחילו היום הפרשות צהובות מרובות סמיכות נמתחות כאלו...זה אומר משהו? פעם ראשונה שיש לי הפרשות צהובות ..בדרך כלל הן לבנות וסמיכות...
 

METOKA27

New member
זה מעולה הפרשות צהובות

כי אם את בהריון זה הפרוגרסטרון שעולה ובגלל זה יש יותר הפרשות
 
אתן יודעות מה מצחיק?

שעה אחרי שקיבלתי את התשובה גם המחזור הגיע במלוא הדרו.
ואז הבנתי ....אני כן בלחץ כמה שאני מנסה לשכנע את עצמי שלא אני פשוט כן!!....
איך מורידים את הלחץ?
אחרי השנה שעברתי עם ההפלה...כאילו איך אומרים לעצמי שאני לא רוצה שאני הכי רוצה בעולם?!?!
 

shirael

New member
גם אני סביב העניין הזה.

אין שום דרך לא לרצות את מה שאת רוצה, ובעיניי גם אין סיבה. רצון זה מה שמניע אותנו בחיים האלה! למה שתעשי משהו בלי רצון?
איך שאני רואה את זה הטריק הוא לא לשכנע את עצמך שאת לא רוצה אלא למצוא את האיזון שברצון. כשיש משהו שאנחנו נורא רוצות, תמיד יש שם את הפחד שלא נקבל את זה, כי הרי אין לנו שליטה, יכול להיות שננסה נורא ולא נצליח לעולם, וזה מפחיד.
כשיש משהו שאנחנו נורא רוצות יש גם נטייה להזדהות עם הרצון הזה... "אני חייבת שיהיו לי ילדים (או עוד ילדים) אחרת מי אני אהיה? איך החיים שלי יוכלו להיות שלמים בלי זה?"
בשני המקרים זה הכי אנושי ומובן, אבל בעצם מה שקורה זה שאנחנו מעבירות את הכוח שלנו לגורם חיצוני, ועכשיו האושר שלנו תלוי בו. זו תופעה שיש בערך לכל העולם, כל אחד עם התחום שחסר לו - כסף, חברים, אהבה רומנטית. והעבודה הנחוצה תמיד זהה: להחזיר את הכוח פנימה, לחפש את השלמות בפנים, להבין שגם אם לא יהיו ילדים ונפשוט רגל ונאבד את כל השיניים, עדיין אפשר להיות מאושרות, מבפנים. זה תרגול של מודעות, וזה משחרר מכח משחק הרצונות הזה.
כדי לקבל פרספקטיבה על הנושא הזה, קבלי סרטון דוקומנטרי של חצי שעה (אנגלית עם כתוביות באנגלית) על בחורה מדהימה שפשוט חיה בדיוק את מה שתיארתי עכשיו: https://youtu.be/kD_Fr3VAsYM
 
למעלה