יכול להיות הריון בלי שוםםםם סימן?

shirael

New member
יכול להיות הריון בלי שוםםםם סימן?

ככה לאט לאט מתגנב לו המתח

יואב 9 אחרי אוביטרל ואני לא מרגישה כלוווווווווווווווום. שום סימנים הורמונליים, שום כאבים\התכווצויות\דימומים\בחילות.
פשוט כלום כלום.
יש הפרשות לבנות צהובות בלי סוף, אבל זה לא יוצא דופן. החום ממשיך לדשדש לו סביב 36.4-5 (הביוץ היה עם חום 35.9).
אני די בטוחה שאני לא בהריון (חוגגים החודש שנה לנסיונות) אבל לא מצליחה להיפטר מהתקווה שאולי בכל זאת איכשהו... יש דבר כזה, הריון שמתחיל בלי שום סימן של הריון?
 

LEELEE7

New member
מה שהיה אצלי זה כל הסימנים

אני חוויתי הריון אחד שהסתיים לצערי בשבוע 9 בערך. היו לי את כ-ל הסימנים האפשריים בספר.
יש לי חברות שלא היה להן כלום...
אי אפשר לדעת...
מחזיקה לך אצבעות!
 

76לילי

New member
אצלי! כמעט ולא היה

חוץ מכאב בחזה אבל שהתחיל ישר עם האוביטרל ככה שלא חושבת שקשור שגם נקלטתי באותו חודש.
בהצלחה
 

shirael

New member
הכתמה..

בצבע חום מאוד מאוד בהיר. ההה... חוסר פרוגסטרון או השתרשות... מי יודע... הההה..... לנשום לנשוף.... החוסר ידיעה הזה עושה אותי נוירוטית לגמרי...
 

shirael

New member
בדיקת דם רגילה של פרוגסטרון...

אמורים לבדוק שבוע אחרי הביוץ, אבל בגלל כל החגים שהיו נאלצתי לבחור בין להקדים את הבדיקה בכמה ימים או לאחר בכמה ימים. יצא לי 13.4 nmol/l ביום 4-5 אחרי הביוץ, שזה קצת מוקדם, האחות אומרת שזה נורמלי לגמרי. אני רק זוכרת את הבת דודה שלי שחיה בארה"ב ואיבדה אינספור הריונות במשך 3 שנים וכל מה שהם ידעו להציע לה היה IVF, עד שבסוף רופא בישראל נתן לה תמיכה של פרוגסטרון ופתר את כל הבעיה.
 

shirael

New member
ההכתמה ממשיכה,

לא כמות גדולה, אבל הצבע החום כבר קצת יותר כהה. אני בטוחה שאני לא בהריון וכבר מתכננת את החודש הבא עם איקקלומין - לצערי זה יהיה קרוב לבלתי אפשרי ואני מאוד עצובה ומתוסכלת.
&nbsp
אני מדריכת תיירים ולא עבדתי יום אחד אפילו בשלושת החודשים האחרונים (ואת כל הזמן הזה שיכולתי להשקיע בטיפולי פוריות פשוט בזבזתי בהמתנה מטומטמת לביוץ טבעי!). החודש יש מלא עבודה אז לקחתי על עצמי 3 טיולים ברצף כדי לפצות על האבטלה הארוכה, ואיכשהו אנסה להתייצב למעקב זקיקים בימים שאני בירושלים (יש שם אפשרות להגיע בלי תור ב-7:30 בבוקר, שזה מספיק מוקדם לי לפני העבודה..). אבל הביוץ יפול או על שבת (שבה אני עובדת) או על יום ראשון (שבכולו אני עובדת). ביום שני לעומת זאת יש לי יום חופשי ושם בהחלט אפשר לעשות הזרעה... אבל השאלה היא אם אפשר לתזמן את הביוץ ליום הזה. אם לא אז הלך עוד חודש. הלך מראש.
 
למעלה