מה דעתכן?

ענבר234

New member
מה דעתכן?

הי יקרות, אני לרב קוראת סמויה בפורום אובדן הריון אבל אולי זאת שאלה שיותר מתאימה לכאן... בקצרה: יש לי שני ילדים. עברתי לידה שקטה בשבוע 30 לפני כמה שנים ותמיד ידענו שאנחנו רוצים ילד שלישי אבל בגלל לימודים ועבודה וכו וכו דחינו ודחינו כי חשבנו שיש לנו את כל הזמן שבעולם. לפני כמה חודשים התחלנו לנסות ובחודש החמישי נקלטתי. לצערי לא היה דופק וב- 1.8 עברתי גרידה. הכל היה תקין, קיבלתי מאז מחזור כעבור 27 יום. החלטנו לנסות שוב, בלי בדיקות ביוץ על מנת לא להכניס אלמנט של לחץ. הייתי בביקורת לפני שבוע ונאמר לי שהכל תקין ושגם היה ביוץ, רירית 1 ס"מ. המחזור שלי היה סדיר מאז ומתמיד ומעולם לא איחר. כעת מאחר ביום או יומיים. עשיתי בדיקת הריון ביתית היום ויצא שלילי. מה דעתכן? עוד יש סיכוי להריון? יכול להיות ביוץ מאוחר מהרגיל? אני יודעת שלא יכולה להיות לכן תשובה חד משמעית אבל בכל זאת אשמח לשמוע מניסיונכן. תודה
 

76לילי

New member
מנסה לעזור?

אני גם פה לאחר לידה שקטה עדיין לא קיבלתי מחזור מקווה שבקרוב! מצטערת לשמוע על ההפלה .
גם אם המחזור הגיע אחרי 27 יום יכול להיות עדיין שלא סדיר בגלל הגרידה כלומר יכול להיות שמה שאת מחשיבה לאיחור הוא בכלל לא איחור ולכן יש עוד סיכוי, וגם מצד שני יכול להיות שיגיע מחזור בקרוב. לא הייתי מספידה שיהיה המון בהצלחה:)
 

ענבר234

New member
תודה רבה

אני מצטערת לשמוע על מה שעברת ומאחלת לך שתקבלי מחזור במהרה. נשמע כמו קלישאה אבל הזמן באמת עושה את שלו

לא ידעתי שיכולה להיות אי סדירות אחרי גרידה במחזור שני אם את הראשון קיבלתי יחסית בטווח הנורמה. מניחה שנותר לי לחכות, אולי לא כל כך הרבה כי כן זוהה ביוץ.
שוב תודה
 

ענבר234

New member
מעדכנת :)

לא התאפקתי ועשיתי עכשיו בדיקה, יש פס!!! אני לא מאמינה. הפס ברור ויפה.
אבל... יש לי כאבי בטן וגב תחתונים ואני בלחץ מזה.
יש ממה לדאוג? מקווה שהכל יעבור בשלום
 
למעלה