אמינות מקלוני ביוץ

LEELEE7

New member
אמינות מקלוני ביוץ

שלום לכולן,
לגבי מקלוני ביוץ -
3 חודשים בערך אני משתמשת במקלונים לזיהוי הביוץ.
במהלך החודשים, הפס מתחזק מיום ליום, עד שמגיעים לפס החזק ביותר, אך הוא אינו זהה לחוזק הפס ביקורת. מעולם. היום שבו הפס הכי חזק, בדכ מלווה גם בסימני ביוץ פיזיים כמו הפרשות וכאבי ביוץ, אז עד כה הנחתי שזה מעיד על ביוץ.
ביום שני סיימתי מחזור והתחלתי לבדוק ביוץ באותו יום כבר. הפס חלש חלש. יחד עם פס חלש הגיעו ההפרשות וכאבי האגן, אך הפסים חלשים, וגם התזמון היה מוזר - יום אחרי תום המחזור (רצוי לציין שהמחזור שלי סדיר ונע בטווח של 26-28 ימים לערך, עם הפרשות חומות כ-4 ימים לפני המחזור עצמו - פרופיל הורמונלי יבוצע בעתיד, כשהיום השלישי למחזור לא יצא בסופש, בנתיים כל חודש היום השלישי למחזור יוצא בסופש ולא ניתן לביצוע...).
בימים של ההפרשות הצמיגיות של הביוץ לא היה באפשרותנו לקיים יחסים היות והיינו בטיול. כמו כן, בימים רביעי חמישי לא היה באפשרותי לבדוק עם מקלונים את הביוץ. בדקתי בלילה והיה פס חלש שלא מעיד על ביוץ.
האם המקלונים האלה אמינים בכלל?
מישהי נתקלה באי תאימות בין ימי הביוץ למקלונים?
אולי אני בכלל לא מבייצת (על אף הסימנים הפיזיים)?
אני כמובן מחכה קודם לפרופיל ההורמונלי שאבצע.

תודה וגמר חתימה טובה!
 

מורי1122

New member
קראתי את שכתבת, ולא מצאתי שאין התאמה בין בדיקות הביוץ

לסימנים הפיזיים... אם הבנתי נכון, ביום שבו יש את הפס החזק ביותר, יש גם סימנים פיזיים.
הדבר היחיד שנראה לך מוזר זה העובדה שיום אחרי המחזור היו לך הפרשות וכאבי אגן. זה לאו דווקא קשור לביוץ, וגם עובדתית הבדיקה לא הייתה חיובית.
אצלי למשל, כמעט כל החודש יהיה פס חלש מאוד בבדיקת ביוץ (למעט כאשר הביוץ מתקרב ואז באמת הפס מתכהה). פס חלש מאוד לא אומר כלום.
חשוב להבין, שמקלוני ביוץ לא מאשרים שיתרחש/התרחש ביוץ. הם בודקים את רמת הורמון LH בשתן, שכאשר הוא עולה, אמור להתרחש ביוץ. לעיתים רחוקות יכולה רמתו של ההורמון לעלות ובפועל לא יתרחש ביוץ, אבל זה די נדיר להבנתי, ואין לך סיבה לחשוב שזה המצב אצלך.
 
למעלה