עדכון למי שעוקבת..

shirael

New member
עדכון למי שעוקבת..

אז נסענו לפסטיבל במדבר והיה קסום, המקום הזה פשוט נפלא ומעורר לחיים כל פעם מחדש. זה היה פסטיבל עירום והיה פשוט כיף ומשחרר להסתובב בחום הזה בלי בגדים מיותרים, להירטב במקלחת של הבריכה כל שעה ולהתייבש בשמש הנעימה, ולראות כמה כולנו יפים וטבעיים בלי קשר למידת הבגדים ול-BMI.

חזרנו הביתה במצברוח מעולה וקימפרנו בכיף מתי שבא לנו, בידיעה שבטוח כיסינו את הימים - הפסטיבל התחיל ביום 11 למחזור והיום זה כבר היום ה-17. הבוקר עשיתי מעקב זקיקים ופשוט חטפתי סלע לפרצוף - האסטרוגן התחיל לרדת, הרירית התכווצה, ה-LH מרקיע שחקים והזקיקים - מרובים וקטנים. לא התקדמתי מילימטר מאז היום ה-11... אפילו היתה הדרדרות קצת. פוליציסטית למהדרין.

זהו, מאז אני די נאבקת. מצד אחד כל ההבנות שלי והשחרור של הפחד, ולדעת שזה יכול גם לקחת שנתיים או בכלל לא לקרות ואני אהיה בסדר. מצד שני הבאסה שעשיתי את כל השינוי התזונתי הזה, שאני כן מרגישה בגוף שהוא עובד, אבל הפוליציסטיות פשוט לא מוכנה לזוז. והרי בדיוק בגלל זה טיפלתי בנושא הזה כבר לפני שנים! בדיוק את זה רציתי למנוע... שיום אחד אני ארצה הריון וזה יהיה תקוע ויגיע לאיקקלומין ומי יודע מה עוד.... אז נכנסתי בזה כבר לפני שנים, והצלחתי, המחזור כבר היה סדיר לגמרי במשך כמה שנים טובות, והנה איכשהו בסוף קרה בדיוק מה שפחדתי, אני מוצאת את עצמי לא נכנסת להריון כבר שנה, ועם מחזור פוליציסטי כאילו שלא עבדתי עליו שנתיים. לא היה לי ביוץ אחד תקין מאז פאקינג חודש מאי. בימים כאלה ממש קשה לי לזכור לנשום.
 

Atsoo bibu

New member
אם הlh גבוה והאבטרדיול ירד זה אומר שהיה ביוץ

תבדקי כצה הפרוגסטרון
 

shirael

New member
בוודאות לא היה ביוץ,

זה מוכח באולטרסאונד. הערכים שלי מתאימים לשחלות פוליציסטיות. הפרוגסטרון יצא בערך 1.
 

Atsoo bibu

New member
אני בעצמי טכנאית אולטרסאונג נשים

ואי אפשר להוכיח באולטרבאונד שהיה או לא היה ביוץ..לזה נועדו בדיקות הדם..מהסיבה הפשוטה שזקיק שבייץ יכול להשאר עגול וצלול עוד מס ימים.
הגרך היחידה לדעץ אם היה ביוץ זה לפי רמות הפרןגסטרון..
 

shirael

New member
אבל גם לא היה זקיק מוביל בשום שלב..

אבל קטונתי. אתחיל למדוד חום השחר לכמה ימים (אני מתעצלת בדרך כלל ורק מתחילה למדוד אחרי שראיתי ביוץ כדי לוודא עליית טמפרטורה), מאמינה שזה יתן תשובה חד משמעית.
לגבי הפרוגסטרון... כמו שכתבתי למיס אנה, הוא נמוך מאוד.
 

Atsoo bibu

New member
כן..קראתי עכשיו שהפרוגסטרון נמוך..

בכל מקרה אל תאבדי תקווה...מאמינה שתיק תק את על זה ...
 

Mis Anna

New member
מה בדיוק הערכים?

האם בדקת גם פרוגסטרון?
בכל מקרה בתור פוליציסטית שגם ניסתה שלל שיטות טיפול טבעיות ובסופו של דבר מה שהביא לי את הילדה שלי היה טיפול הורמונלי בזריקות (כי איקקלומין לא עובד עלי)
&nbsp
אני מציעה לך קצת לאפשר לעצמך את ה"אנוכיות" הזאת. את אישה שרוצה מאוד להרות. הלוואי וכולנו יכולנו באופן טבעי. אבל אין מה לעשות לא כך הדבר.
נתת לגוף את הזמן שלו באמת שאת משקיעה בו. אבל הגיע הזמן קצת לעצמך.
תלכי לרופא וקחי טיפול, תאמיני לי אין בזה שום בושה או כישלון.
המחזור שלי לא סדיר מאז שהתחילה לי הווסת. הייתי מקבלת פעם בחצי שנה - שנה. כשהתחלתי טיפולים זה היה אחרי שנה שלמה שניסיתי להביא את הווסת בשלל דרכים טבעיות, תזונה, דיקור, תוספים, ספורט וכלום. שנה לא קיבלתי מחזור.
התחלתי את הטיפולים ההורמונליים וזה מה שפתר את הבעיה כמה פשוט.
אחרי הלידה החלו להגיע מחזורים לעיתים קרובות יותר 45-60 יום והיו אפילו כמה של 30 וגם יותר קצרים. אבל, אני כבר 3 שנים אחרי הלידה ללא שום אמצעי הגנה וזה לא קרה טבעי. בדקתי גם בשלל הזדמנויות אם היה ביוץ וכפי הנראה אני לא מבייצת בכלל. אז אפשר לנסות ולקוות ולחכות עוד הרבה ולהתעסק בזה במשרה מלאה או להתקדם לכיוון המטרה שהיא הריון ותינוק.
מאחלת לך הריון בקרוב אם טבעי או לא.
 

shirael

New member
תודה, זה באמת מכניס לפרופורציה.

קשה לי לשחרר כי המחזור שלי כבר היה סדיר והביוץ היה ברור ויפה במשך כמה וכמה שנים. מרגיש לי שכל העבודה ירדה לטמיון... אבל את צודקת, המצב עכשיו הוא מה שיש ועם זה נעבוד בשביל להגיע לאן שרוצות.
&nbsp
הערכים במהלך מעקב הזקיקים שהתחיל לפני שבוע וקצת:
אסטרדיול התחיל מ-300, עלה ל-350 ועכשיו חזר לסביבות ה-300.
פרוגסטרון נמוך, היה 0.8 ועכשיו 1 בערך.
LH היה גבוה, משהו כמו 32, ירד ל-26 ועכשיו יושב על איזה 37 נדמה לי.
&nbsp
 

מפעם

New member
מוסיפה כפוליציסטית לשעבר. אני מקווה.

שמה שסידר לי את המחזור, אבל לגמרי, היה רק הריון (שאחריו גם הנקתי תקופה ממושכת אז היה לי חופש של שנתיים וחצי מהמחזור), אבל כשחזר חזר מתוקתק.
אצלנו יש עוד ענינים אז ההריון מivf ואני מסכימה עם מיס אנה שאין מניעה לעשות השתדלות טיפולית. אפשר לקחת לטרוזול במקום איקקלומין שאמור להיות יותר ידידותי למשתמשת..
בתור משהי שחוותה הרבה כאפות בתחום הפוריות אני יודעת שכל הענין של "לשחרר ולכייף ולהרגע" עלול להטעות ולעכב. אנחנו חיכינו עם האופטימיות הזאת 7 שנים יותר מדי.. אל תקחי את הזמן וקחי בחשבון שיש במשוואה הזו שני משתנים וצריך לבדוק את שיניהם אפילו אם הכל נראה תקין. בהצלחה ושתהיה שנה טובה ומעוברת.
 

Mis Anna

New member
מוזר שהlh משחק כשאין זקיק מוביל.

זה באמת מוזר. את בדקת גם fsh?
איך הפרופיל שלך נראה בימי ווסת ראשונים?
 

shirael

New member
ה-fsh תקין, טיפה יותר מ-6

(ביום 3 של המחזור).
ה-lh באותו יום יצא בערך פי 1.5 ממנו... שוב, עדות לפוליציסטיות. ניסיתי לשאול את הרופאה אם זה לא בעייתי כאלה רמות גבוהות של lh היומיום ולא נראה שהיא מודאגת מזה (או לחלופין אולי היא לא יודעת..).
 

shirael

New member
במהלך סוף השבוע

טמפרטורה נמוכה (36.16) והפרשות פוריות.. אלה ימים 19-20 של המחזור, כשבדרך כלל הביוץ היה מגיע ביום 18. הולכת מחר למעקב זקיקים לראות אם אני שוב מדמיינת או שזה הפעם זה. אם כן אז אמנם שוב פספסנו הזדמנות להזרעה (האוביטרל מתייבש לו במקרר כל הקיץ), אבל לפחות דאגנו לכסות גם בשישי וגם בשבת. אעדכן.
&nbsp
אה ושבוע טוב!
 

Mis Anna

New member
אוביטרל את צריכה כמבייץ

אז אם יהיה זקיק בשל זה יכול לעזור
 
למעלה