עע למה לשחק לי ברגשות למה

shirael

New member
עע למה לשחק לי ברגשות למה


מחזור מאוד מוזר כבר אמרתי. ביוץ עם אסטרדיול מאוד מאוד נמוך ביום ממש מוקדם, פספסוס של הביוץ עצמו כי הוא קרה כל כך מהר, כמעט אפס הפרשות, פרוגסטרון נמוך אחריו, טמפרטורה נשארת נמוכה אחריו.. הפסקתי כבר למדוד אחרי הכמה ימים הראשונים כי ראיתי שזה לא עולה. הספדתי את החודש וגמרנו. באופן כללי גם שיניתי את הגישה בשבועות האחרונים, התמודדתי עם הפחדים שלי ואני לגמרי לגמרי בסדר. חודש - שנה, מה זה משנה, העיקר אני עושה מה שצריך והשאר לא בידיים שלי. אני באמת מאמינה בזה סוף סוף.

אז הביוץ היה מתישהו בין מעקבי הזקיקים של יום שלישי ליום ראשון (יום ראשון לפני שבוע). לפני יומיים התחילה הכתמה חומה... הנחתי שבהתאם לחודש העקום הזה, זה בטח פרוגסטרון נמוך, ובטח ההכתמות האלה ימשכו עד המחזור, שאולי אפילו יקדים.

והבוקר - בחילה. קשה. אני לא סובלת מבחילות אף פעם, ולא הקאתי בערך מגיל 7. אכלתי דברים לא כל כך טובים עם הרבה שומן בסוף השבוע, אז אני מניחה שקצת ערבבתי את הבטן... היום ארוחת בוקר הכי עדינה שיכולתי לחשוב עליה, כמות לא גדולה של ענבים טחונים בבלנדר. הבחילה הכתה כמו מגהץ בפרצוף, עם דפיקות לב ורעידות. ועכשיו תקוע לי בראש שאולי.... אולי בכל זאת החודש... וזהו, עכשיו הרעיון הזה לא ייצא לי מהראש עד שהווסת תגיע. עעע למה לשחק לי ככה ברגשות למה??
 

מורי1122

New member
נו, ברור שזה עכשיו יטריף אותך
אפשר שלא?

הרי הכי מתאים שדווקא בחודש שבו קצת "שחררת" ושמתנהג קצת מוזר זה יקרה... מן אירוניה שכזו.
הלוואי...
תעדכני אותנו בתופעות, ככה תעבירי לפחות את השבוע הקרוב של המתח...
והמלצה שלי, אם יורשה - לא לרוץ לעשות בדיקת הריון... חכי... הגוף שלך כבר ידע לסמן לך.
 

shirael

New member
מורי, אני ממש מסכימה.

כלומר לא שאני בהריון, באמת שלא רואה איך זה יכול להיות עם רמות הורמונים כל כך לא תקינות, בלי הפרשות ועם קימפור שבמקרה הכי טוב נפל יומיים לפני הביוץ, אלא מסכימה שלא כדאי לרוץ לבדיקה ביתית. הבאסה האדישה הזאת, כשהחלון בבדיקה נשאר לבן בלי שום צל ורמז לכלום.... לא שווה לי את זה. מעדיפה לחכות לווסת, ואם יעברו כמה ימים טובים והיא לא תגיע אז לעשות צעד. אם יש שם משהו הוא לא יברח...
 

METOKA27

New member
בדקת שחלות פולסצטיות?

אם אין הפרשות ופרגסטרון נמוך כביכול לאחר הביוץ, אולי שווה לעקוב ולקבל טיפול מתאים
המחזור שלך סדיר כל 28 יום בממוצע?
 

shirael

New member
בהחלט יש לי שחלות פוליציסטיות,

זה מאובחן מגיל 18 כבר, אבל אחרי 9 שנים על גלולות ועוד שנה וחצי של טיפולים הוליסטים ורגשיים, פלוס שינוי תזונתי, הגעתי למצב מאוזן של ביוץ ביום ה-18 ו-וסת בדיוק 14 ימים לאחר מכן, ללא הכתמה או כל סימן אחר שירמוז על מיעוט פרוגסטרון.
&nbsp
התזונה שלי די התחרבשה בשנה וחצי האחרונות, ובהתאם לזה המחזורים התחילו לזייף, אז בחודשיים האחרונים חזרתי להיצמד במאה אחוז לתזונה שעשתה לי טוב. העניין הוא שתמיד בחודשיים-שלושה הראשונים של התזונה הזאת הגוף עוסק בניקוי יסודי, כך שהכל מחמיר לפני שהוא מתחיל להשתפר. שם אני נמצאת כרגע.... אז היה מחזור אחד בלי שום תנועה הורמונלית ושום ביוץ, ואחריו המחזור הנוכחי, עם מעט מאוד תנועה הורמונלית אבל כבר כן ביוץ. אני די משוכנעת שמה שיש לי כרגע זה ווסת, אפילו שהיא מקדימה בכמה ימים טובים, ומקווה שבמחזור הבא כבר אראה תמונה נורמלית יותר.
&nbsp
ושוב, כשאני על תזונה נכונה לאורך זמן המחזור שלי סדיר ומושלם עם סימנים ברורים וחזקים לכל שלב הורמונלי וגם לביוץ. זה היה כך עד לא מזמן ואני בטוחה שגם יחזור, ולכן לא מעוניינת להתערב כרגע עם תרופות.
 

shirael

New member
נו, לפחות זה לא לקח הרבה זמן...

היום כבר יש מחזור. 21 יום סך הכל.
התחושה שלי היא שהשינוי התזונתי כאילו איפס לי את המערכת, ואז במחזור הראשון לא היתה שום פעילות הורמונלית, במחזור השני (הנוכחי) היתה כבר פעילות אבל נמוכה, ובמחזור הבא עלינו לטובה מקווה שזה כבר יחזור לעבוד רגיל.
 
למעלה