אוקי...

shirael

New member
אוקי...

חזרתי עכשיו ממעקב זקיקים.. התכנית המבריקה שלי להזרעה קצת מתעכבת, כי הגוף החליט שממש עכשיו זה זמן מעולה לחזור להיות פוליציסטי, למרות שכבר שנים אני עם מחזור סדיר של 32 יום. בום מחזור של 46 יום, ועכשיו במחזור הנוכחי - יום 22 ואין שום ביוץ באופק.

ופתאום הבודקת שואלת אותי אם יש כבר ילדים. אם עשיתי צילום רחם. מה קורה? התלת מימד במכשיר הזה לא טוב, אני אתן לך הפניה להלל יפה, לעשות תלת מימד כמו שצריך. היא חושדת שיש מחיצה ברחם. באמת רואים - יש קו ארוך, ואז היא מזיזה את המכשיר ופתאום זה לא קו אלא שני עיגולים עם חלל אטום ביניהם.

נראה לי שזה הקלה מה שאני מרגישה...? הנה, יש סיבה שמאז אוקטובר לא קרה כלום. הנה, יש משהו שאפשר אולי לעשות גם כדי לתקן את המצב. הנה, לא משנה כמה דיקור ונשימות ועבודה נפשית הייתי עושה, זה בכלל לא באשמתי.
 

Mis Anna

New member
נשמע קצת כמו רחם דו קרני

כאשר יש מחיצה ברחם שמחלקת אותו ל2
בדרך כלל נדרשת התערבות
מחכה לעדכון ממך מקווה שהכל בסדר
 

shirael

New member
תודה


העלילה קצת הסתבכה. בגלל הפוליציסטיות הרופאה ביקשה עכשיו שאתחיל לקחת איקקלומין כבר בשבת, כי לטענתה אולטרסאונד תלת מימד לא יכול לאבחן מחיצה כשהרירית היא רק 5 מ"מ (למרות שאיכשהו בדו מימד ראו את זה יופי..). היא אומרת שהאיקקלומין יקדם את הביוץ ואז ממש לפני שהוא יגיע אפשר יהיה לעשות את הבדיקה כי הרירית תהיה בעובי מתאים. זה נשמע לי קצת מוזר כי אני יודעת שאיקקלומין נוטה לגרום לרירית דקה.
&nbsp
התייעצתי עם הרופא ההוא שסיפרתי לכן עליו לאחרונה, ראש מחלקת IVF בהדסה שבמקרה יש לאבא שלי קשרים איתו... והוא אמר שאין שום בעיה לראות בתלת מימד עם רירית של 5, ושעדיף לא לערבב עם זה איקקלומין. קודם נראה מה עם המחיצה ואז נחליט. מאז אני שוברת את הראש איך להגיד לרופאה בצורה טקטית שעירבתי גורם שלישי בטיפול שלה, ושאני מעדיפה במקרה הזה את דעתו...
&nbsp
בינתיים כדי לנסות להימנע בכלל מהקונפליקט עשיתי חיפוש וגיליתי שאפשר לעשות גם היסטרוסקופיה - שזה סיב אופטי דקיק שמכניסים מצואר הרחם, ופשוט מסתכלים דרך המצלמה לראות מה הולך בפנים. זו נשמעת בדיקה סופר קלילה וגם אמינה, ורירית דקה מושלמת עבורה. שלחתי לרופאה מייל עם בקשה פשוט לשלוח אותי לבדיקה כזאת ולחכות בינתיים עם האיקקלומין. אין לי מושג מה יהיה עם זה, נחכה ליום ראשון.
&nbsp
וזה היה אחר הצהריים שלי... מרתק, לא?

&nbsp
אגב, לגבי הדו קרני, ממה שקראתי יש סקאלה שלמה של מחיצות, החל ממשהו ממש מינורי וחסר חשיבות ועד לחלוקה מלאה לשני חללים. לא ברור מה זה אצלי, אבל זה בטוח לא מההארד קור, אחרת היו עולים על זה כבר בבדיקות קודמות.
 

Mis Anna

New member
איזה תסבוכת

כן, גם אני חושבת שכדאי קודם לבצע בירור.
לא בקטע של להפחיד, אבל מכירה סיפור של מישהי עם דו קרני לא ידעה והיו לה הפלות עד שבסוף אחד תפס כנראה לא במחיצה סוף סוף ואז הבטן הייתה ממש עקומה כל ההריון ועשתה בירור לקראת הילד הבא וגילו את המחיצה. באמת קרה לה נס עם ההריון שהצליח.
 

shirael

New member
לא מפחידה, אל דאגה


באמת נס שהצליח לה! מעולם לא הייתי בהריון ובטח לא היו לי הפלות, אז רוב הסיכויים שצורת הרחם לא באמת משפיעה אצלי. כנראה זו בכל זאת פשוט אני...
 
למעלה