עוד אחד נוגס באבק

shirael

New member
עוד אחד נוגס באבק

(איך התרגום שלי??
)
אז לא, הווסת עוד לא כאן, אבל כל הסימנים שלה כבר כן... ההפרשות הרטובות, החזה הרגיש, הפצעונים הכואבים.
אם יצא משהו טוב מהמחזור ההזוי הזה (וסת אחרונה התחילה ב-26.5! והביוץ היה רק לפני שבוע וחצי) זה להעמיד אותי באופן ברור מול העובדה שאת כל ההישגים שזכיתי בהם כשעברתי לתזונת 801010 אני עומדת לאבד, אם לא אפסיק לזלול שטויות ואחזור להיות בתזונה שלי ב-100% (גם 98% לוקחת). הייתי לאחרונה ממש במשבר זהות עד שנזכרתי שהמצב הבריאותי הכי טוב שהייתי בו ב-20 השנים האחרונות היה על התזונה הזאת, כולל תפקוד השחלות, ועם תוצאות לא מתווכחים, וזהו, חזרתי פול פאוור לאכול רק פירות ירקות זרעים ואגוזים חיים, וכבר אחרי 5 ימים(!) אין נפיחות בבטן, מצב עור הפנים השתפר וירדתי קילו. על המצברוח אין מה לדבר, הרבה פחות סוער, הרבה פחות כועס.

התחלנו לנסות באוקטובר שעבר, זה כבר 9 חודשים. אף פעם לא הייתי בהריון ואני כבר בת 36. אני מניחה שבמחזור הקרוב כבר אפנה להזרעה על ביוץ טבעי... מהבדיקות שעשיתי ברשת נראה שבשלבים מוקדמים כאלה אין בעיה ללכת לרפואה הציבורית. אני בפרדס חנה אז נראה שבהלל יפה זה יכול להתאים, שמעתי שהיחידה שם בסדר. כל כך לא בא לי! הלוואי שהיו לי עכשיו 10 שנים לנסות באיזי ככה בלי לדאוג מכל דקה שעוברת, אבל ההורים שלי מאוד לוחצים, שכל חודש שעובר יקר ולמה לא לתת כל חודש את הניסיון הכי טוב שאנחנו יכולים עם כל הכלים שעומדים לרשותנו. אני מבינה מה הם אומרים אבל מרגיש לי שזה דיבור של פחד ואני כל כך מנסה להתרחק מהמקום הזה ולא לפעול מתוכו. קראתי עכשיו שוב את הטקסט וחשבתי לעצמי, מה נו, את כל כך מגזימה! מה זה הלחץ הזה! ומי שואל את ההורים שלי בכלל? אין לי מושג מה האמת תכלס. אני יודעת מבפנים שאני אהיה בהריון בסוף, אבל באמת הייתי מעדיפה שזה יגיע במוקדם מאשר במאוחר. חחח לא יאומן. קראתי שוב את המשפט האחרון הזה והבנתי שכל התרגול שלי מהחודש האחרון - לשחרר, לא לנסות, לא להעדיף, להתמסר, לא להתמכר למחשבות ולשיפוט של המציאות, פשוט להאמין ולסמוך - כולו בטל ומבוטל ברגע שאמרתי משהו כמו "אני יודעת מבפנים ש... אבל הייתי מעדיפה ש..."
זה ממש קומי.

לא יודעת אם יש פה מזדהות. היה נחמד לפרוק קצת ותודה שקראתן
 
האם עשיתם בדיקות כלשהן בכלל?

הכל יפה וטוב עם נסיון טבעי ושינויים תזונתיים, אבל לפעמים יש בעיה אמיתית שבאמת אין מה לעשות לגביה גם לא באמצעות טיפול טבעי. יש לי שכנה שניסתה ושניסתה ורצתה טבעי ובמשך שנה ניסתה בלי לפנות לבדיקות פוריות, ואחרי שנה שפנתה לבדיקות, כבר אחרי הבדיקה הראשונה התברר שיש בעית זרע וכל הנסיונות ה"טבעיים" היו לשווא - אגב גם הזרעה לא הייתה אופציה

אם את רוצה להמשיך בנסיונות טבעיים אין מניעה, אבל למה שלא תבדקי במקביל שאין בעיה טכנית שטעונה טיפול בכל מקרה ובכל מצב?
 

shirael

New member
בהחלט צודקת, עשינו בדיקות בסיסיות.

שתי בדיקות זרע שיצאו תקינות בכל המדדים (לא מדהימות אבל תקינות) - פרט למורפולוגיה 3% בבדיקה הראשונה ו-4% כמה חודשים לאחר מכן. המטפלת הסינית מאוד אופטימית ובנוסף לשינוי התזונה שלו נותנת לו שתי פורמולות שונות, ולטענתה "זרע זה קל", רק צריך לחכות 3 חודשים כדי לראות את התוצאות כי זה הזמן שלוקח לזרעים להבשיל.
לי ידוע שיש שחלות פוליציסטיות, אבל במשך השנים הצלחתי להגיע למחיקה של התסמונת מהתיק הרפואי כי התפקוד היה מושלם, עם ביוץ תקין וברור ביום ה-18 מדי חודש ו-ווסת בדיוק 14 יום לאחר מכן. עשיתי פרופיל הורמונלי ביום ה-3 למחזור האחרון וראו שם LH טיפה גבוה.
&nbsp
הכל כזה "ליד" בקיצור. לא ממש בעיה, הכל ככה גבולי. וכששומעים על זוגות שנכנסו גם גם עם מורפולגיה 0% באופן טבעי וזוכרים שצריך רק אחד... זה נותן פרספקטיבה.
&nbsp
 
תראי...

אולי כדאי להקציב לזה זמן שמנסים טבעי ואז לעבור לטיפולים יותר קונבנציונאליים

גם אותה שכנה מהתגובה הראשונה שלי טיפלו בזרע (שהמצב שלו היה גרוע יותר אומנם) באופן טבעי עם כל מיני פתרונות טבעיים ושילמה הון - וזה לא עזר במקרה שלה
 

shirael

New member
יש המון מידע

כולל מתכונים, תמונות, רעיונות, טיפים, סיפורי ריפוי ושיתופים בקבוצה התוססת של תזונת 801010 בפייסבוק.

העקרון הבסיסי מאוד פשוט - כל מה שטעים לנו במצבו הטבעי בלי שנעשה לו שום דבר (בישול טיגון אידוי אפייה תבלון כבישה וכו') - מיועד בשבילנו. לכן רוב התזונה מבוססת על פירות טריים ובשלים, משם באות הקלוריות ותחושת השובע, הירקות נמצאים שם כדי להוסיף מינרלים חשובים, והזרעים והאגוזים בכמות מוגבלת מאוד כדי להוסיף מעט שומן.

דוגמה לתפריט היומי שלי כרגע - ארוחת בוקר שליש אבטיח (אוכלת לקראת הצהריים), ארוחת צהריים סלט ירקות שכולל פטרוזיליה וראש חסה בינוני, ורוטב של לימון תמרים ואבוקדו, עוד ארוחה קטנה שם איפשהו של כמה אפרסקים או מנגואים, ובסוף היום גלידה שעשויה מבננה קפואה ועוד פרי קפוא (אגס, אפרסק...) עם טיפה מים בתוך מעבד מזון, עם קצת שקדים ותות עץ מיובש לקראנצ'יות. אם תזיני את היום הזה לתוך מחשבון תזונתי תגלי שהוא עשיר בצורה בלתי רגילה בכל מה שצריך כדי לחיות ולפרוח, ובדיקות הדם גם כן מצוינות (וגלוקוז הכי נמוך שהיה לי אי פעם).
 

missh1

New member
את כותבת מקסים.. ואמנם אני בת 31 עם שלושה ילדים ב"ה. אבל,

אני מצליחה להזדהות עם התחושות, והציפייה... מנסה כבר 9 חודשים לפחות..
 

haych

New member
הזרעה

היי,
בשביל הזרעה לא צריך בי"ח.עושים את זה במרכז בריאות האשה בחדרה. ממליצה לך על ד"ר אפרת הררי.
 

shirael

New member
זה לא שייך לכללית? גם מבוטחי מכבי יכולים לפנות?

 

haych

New member
אהה סליחה

לרגע שכחתי שיש עוד קופות חולים בארץ

זה אכן שייך לכללית.
אני מהאזור וטופלתי בכללית. IVF אני עושה בלניאדו אז לא יודעת על הלל יפה, פניתי ללניאדו בגלל שהרופאה שהמלצתי לך עליה עובדת שם, למרות שבחדרה יותר קרוב אלי לבית.
בהצלחה!
 

מורי1122

New member
היי יקירה


מאמינה שאם רק תצליחי לנקות את רעשי הרקע, תוכלי להגיע בתוכך לדבר שהכי נכון ומדויק לך. אין סיבה להיכנע ללחצים חיצוניים, רק את ובן זוגך רלוונטיים במשוואה הזו.
לגופו של עניין, אינני מתכוונת להמליץ על דבר כזה או אחר (מי אני שאדע, בת 31, בלי ילדים... בתחילת הריון ראשון עכשיו...)... מאמינה שתגיעי בעצמך לתשובות. רק יכולה להציע, שבמסגרת ה"לשחרר", גם לשחרר את הצורך לשלוט בכל מה שאת מרגישה בכל רגע... מותר ולגיטימי להתאכזב, לכעוס, להתבאס, להילחץ.. תני מקום גם לזה... זה לא אומר שאת פחות טובה או שהסיכוי להריון יורד אם את מרגישה את הדברים הללו, נהפוך הוא, בעיני זה משחרר פי כמה להגיד "זה מה שאני מרגישה כרגע, ואני מקבלת את זה", "מותר לי!". באמת מותר. מותר גם לבכות, לקנא, לתהות ובעצם... כל מה שיוצא ממך באופן טבעי, הוא מותר ומבורך.
מאחלת לך מכל הלב שתזכי בהקדם להריון המיוחל. אין לי ספק שהוא יגיע. בדרך זו או אחרת...
 
למעלה