בא לי לפתוח שרשור התפקדות למשתתפות הפעילות

shirael

New member
אני לא הצלחתי להתמיד בטבעונות

עד שעברתי בצורה מוחלטת לפירותנות - שזה טבעונות מאוד ספציפית שאוכלים בה אך ורק פירות וירקות חיים ללא בישול, וכמות מוגבלת של זרעים אגוזים ואבוקדו. עיקר הקלוריות מגיעות מפירות, ומסתבר שמבחינה גופנית אין שום בעיה לשבוע 100% ולשגשג ככה, ובזכות הכמות העצומה של סוכר ומים בפירות כל החשקים לגבינות ושוקולדים ושות' נעלמים לגמרי. בהפוך על הפוך זו תזונה שמסוגלת לרפא מסוכרת סוג 2 (סכרת מבוגרים) ולכן מצוינת לשחלות פוליציסטיות, כי היא מאזנת את הסוכר (הסוד הוא הסוכר הטבעי שמגיע משולב עם סיבי הפרי, לצד הגבלה רצינית של כמות השומן).
&nbsp
אני לא דוגמה כל כך כי לי לקח שנה וחצי לאזן את המחזור, והשתמשתי בכל מיני שיטות, והרבה מאוד מזה היה עבודה פסיכולוגית בכלל. הפירותנות הגיעה אחרי שהוא כבר היה פחות או יותר מסודר, והפכה אותו לשעון שוויצרי כבר מהחודש הראשון. בחודש השני ירדתי מלא במשקל אז כל הגוף היה בבלגאן, והחל מהחודש השלישי והלאה, כאמור, שעון שוויצרי. זה היה לפני שנתיים, ולמרות שעד היום הבסיס שלי בבית זה פירותנות, אני לאחרונה אוכלת פשוט הרים של זבל, והגוף מגיב בהתאם, וכל הדברים המעצבנים שסבלתי מהם לפני כן חוזרים להם לאט לאט, אבל אני לא מוותרת
 

אירה55

New member
ואו באמת כל הכבוד!!אלופה!

לנהל אורח חיים כזה ממש לא פשוט. ולהתמיד בזה זה ראוי להערצה....
אני גם ממש שמתי לב שבתקופות שאני מקפידה לאכל בריא ולשתות מלא מים מחזור בא יחסית בזמן (30-40 יום)
הלוואי שאצליח להמשיך ואזכה להריון תקין...בכל אופן שבוע הבא יש לי תור לרופא ואבקש הפניה לפוריות קצת קשה לי לסמוך רק על "החיים הבריאים" אנחנו במאה 21 ויש לי הרגשה שקופות החולים פשוט חוסכים ולא מפנים לבדיקות למעקב זקיקים וכאלה....הייתה לי הפלה באוקטובר אז כאילו אנחנו מנסים פחות משנה אבל די, אני לי כוחות עוד לנסיונות ...אני צריכה תוצאות..
כל הכבוד לך על הנחישות!!
 

shirael

New member
לגבי המאה ה-21,

עם כל הכבוד להתקדמות הרפואית והטכנולוגית וכו', בסוף איכשהו אני תמיד מגלה שהכי טוב לחזור למקורות ולפשטות. הגוף בדרך כלל לא צריך ש"יתקנו" אותו, ואם יש לו בעיה הוא ממש מסוגל לתקן אותה הכי טוב בעצמו, אבל בשביל זה חייבים לתת לו את התנאים המתאימים. שמעתי אמירה מעניינת על תזונה - מה שחשוב זה לא כל כך מה שאוכלים, אלא בעיקר מה שלא אוכלים. כשהגוף לא עסוק בעבודה קשה על עיכול של מזון מסובך מדי ופינוי של פסולת רבה מדי, הוא יכול להתפנות לתקן ולאזן את עצמו - זה מה שחווית בחודשים שאכלת בהם בריא יחסית.
בכל מקרה אולי יהיה לך נחמד להצטרף לקבוצת 801010 בפייסבוק, מפרסמים שם כל הזמן תמונות מגרות ומתכונים פשוטים של אוכל בתזונה שלנו, וזה ממש נותן השראה להכניס יותר מזה לחיים. בהצלחה לשתינו
 
ואיך השיח אברהם?

הצמח הזה שינה את חיי הייתה לי תסמונת קדם וסתית איומה וזה פשוט הציל את חיי ממליצה ממש לקחת בטיפות ולא בכדור
 

shirael

New member
גם המטפלת שלי המליצה על טיפות ולא כדורים,

היא אומרת שזה הרבה יותר יעיל.

איך השיח? לקחתי לפני כמה חודשים לאיזה שבועיים בלי הדרכה כמו שצריך (עצה מחברה שהיא מטפלת סינית אבל לא במסגרת טיפול מסודר), לא עשה כלום.

החודש התחלתי לקחת רק לפני כמה ימים, מוקדם לדעת אם זה עושה משהו. המטפלת שלי אומרת חד משמעית שנשים נכנסות איתו להריון..
 

shirael

New member
מתחילות מ-25 ורואות אם צריך להתאים את המינון בהמשך

 

shirael

New member
יש המון מידע בגוגל, אבל בקצרה,

זה צמח שהוא החבר של הנשים

במינונים שונים הוא מאזן כל מיני אי סדרים הורמונליים, בין השאר שחלות פוליציסטיות. טיפות יותר יעילות מכדורים, וחשוב לקחת בליווי של מטפלת שיודעת מה היא עושה כדי שבאמת תהיה תוצאה (ושהיא תהיה התוצאה הרצויה). אמרת שהתחלת דיקור, בטח המטפלת הסינית שאת הולכת אליה מכירה את הצמח. יותר מזה.... אם הדיקור אצלך כולל רק דיקור ולא תזונה וצמחי מרפא, אולי שווה לך לעבור למישהי מאותו תחום אבל שמתמחה בנשים ופוריות. המטפלת החדשה שלי ממש כזאת ("צ'י יה" בגוגל), והטיפול אצלה מאוד מגוון וכולל הרבה דברים שלא שמעתי עליהם בכלל אצל מדקרים "רגילים".
 

יויו78

New member
דיברנו על תמצית צמחים שהוא יתן לי במידה ואני מקבלת מחזור

אמר לי להודיע לו אם קיבלתי ואתחיל לקחת תמצית צמחים שאמורה לעזור.אולי זה זה.אהדוק.
בעיקרון הוא טוען שהוא מומחה לנושא הפריון...נראה.
 
למעלה