שיבושים

מנעמים

New member
שיבושים

למישהי קרה כזה דבר?
ימ6 - אין פס
ימ7 - פס חלש בביוץ
ימ8 - אין בכלל פס!
ימ9 - בוקר וערב פס חלש...

בדרכ הביוצים שלי מוקדמים (ימ10-11) ובדיקות ביוץ מדוייקות מאוד וחיוביות (פס זהה) יום לפני הביוץ. הפעם... שיבושים מעצבנים ואני ממש מבולבלת ומפחדת לפספס (אין מצב לקמפר כל יום... אחרי 11 חודשי ניסיון אנחנו מותשים!!)
 

מנעמים

New member
והכי מעצבן

שביקשתי מרופאת הנשים מעקב זקיקים בתחילת שבוע והיא סירבה לתת לי... מה כואב לתת הפנייה?
 

מנעמים

New member
כבר אנחנו מתקדמים

גילינו אצלי את הבעיה אבל הרופאה מתעקשת שאעשה רק ivf ואני רוצה לנסות גם קצת טבעי. ובכל זאת היא סירבה לתת לי מעקב זקיקים. מבאסת
 

shirael

New member
מסכימה, אין סיבה להישאר עם רופאה שעושה לך דווקא.

 

shirael

New member
גם אצלי כל החודש הזה מחורבש..

אני לא בודקת עם מקלונים אלא בשיטה הטבעית, והחודש החלטתי ממש לשחרר, לא לעשות בדיקות פנימיות או חום שחר, פשוט לקמפר יום כן יום לא עד שאראה סימנים ברורים שהביוץ מאחורי, וכל פעם שמחשבה מלחיצה עולה (וזה קורה כל הזמן) לנשום ולשחרר אותה.
אז אני בערך ביום ה-30 למחזור והביוץ היה כנראה ממש בימים האחרונים, שזה חרא ברמות שלא היו לי כבר כמה שנים טובות. בשבוע האחרון הדרכתי טיול מחוץ לבית אז כן בדקתי כל יום, כדי לוודא שאנחנו לא מפספסים ולהביא את בעלי עד אלי אם צריך, אבל הסימנים היו כל כך לא ברורים, והיום כשראיתי שהחום עלה הבנתי שכנראה באמת פספסנו (שוב), והסקס הכי קרוב היה יומיים לפני הביוץ.
אחרי שיחה ארוכה עם אמא שלי שלא מבינה למה אני מורחת את הזמן עם נסיונות טבעיים בכלל כנראה שאתחיל לקדם לכיוון של הזרעה. אני כל כך עייפה מזה.
 

מנעמים

New member
כמה זמן

אתם מנסים? ובת כמה?
דווקא נשמע שיומיים לפני זה אחלה. אצלינו אין מצב לקמפר כל יום, שנינו מותשים מזה כבר
 

shirael

New member
אני בת 36

ואנחנו מנסים מאז אוקטובר. כל פעם היה משהו אחר - בהתחלה 3 חודשים רצופים של בלגאן במחזור, כל כך מזדהה איתך, הנסיונות האלה להקריץ טיפה מידע (אצלך מהמקלונים, אצלי מהמדדים הגופניים) אבל זה פשוט לא מתנהג לפי הכללים והחוסר אונים הזה של לא לדעת מה קורה, והפחד לפספס עוד חודש בגלל הבלבול הזה...
באותה תקופה בעלי עבד על סיום של תואר שהתחיל לפני הרבה שנים בתל חי, אז חצי מהשבוע הוא בילה שם. כמה פעמים יצא שנסעתי עד אליו מתל אביב במיוחד ובסוף הסתבר שזה לא באמת היה הביוץ, ושאת הביוץ עצמו פספסנו. אחר כך הייתי חולה מתה חודש. אחר כך הוא היה חולה מת חודש, ולי ירד האסימון שחום גבוה מטגן לגברים את העניינים שם, כך שעוד 3 חודשים יורדים לטמיון. ואז היה מאי, עם היום הולדת שלי, ומלא חלומות מלאי משמעות, והיה לי כל כך ברור שהנה זה זה, והמחזור איחר ביומיים - והגיע בסוף עם כאבים לא נורמלים. ועכשיו חזרנו לבלבלה של ביוץ מאוחר עם סימנים לא ברורים.
 

METOKA27

New member
אולי יהיה לך ביוץ מאוחר?

אל תספידי עדיין. ותמשיכי לבדוק עד שיהיה פס חזק
 

מנעמים

New member
עידכון

פס חלש יותר. לא ברור לי אם מתחזק או לא. אולי קצת... שומרת על אופטימיות
 
למעלה