מבולבלת מבוהלת ומאושרת

זנב1986

New member
מבולבלת מבוהלת ומאושרת

מאירועי הפרקים הקודמים: אחרי שבחודש הקודם היו תעתועים פסיכולוגיים ופיזיולוגיים - התוצאה חזרה שלילית. כאן עזבתי אתכן בפעם הקודמת.

מספר ימים מאוחר יותר קיבלתי טלפון מהרופא שלי. תוצאת הPAP שעשיתי יצאה לא טובה והוא נתן לי הפנייה לקולופוסקופיה, לבדיקת צוואר הרחם. המשמעות: אסור לנסות להיכנס להריון לאורך שלושה חודשים. חודשיים עד התור לבדיקה ועוד כחודש עד לקבלת התוצאות.
מאחר שהמחזורים שלי סדירים ורוב הזמן אני מרגישה פיזית את הביוץ, הקפדנו לא לקמפר סביב התקופה. אלא שהחודש נפל לי האסימון שקיימנו בטעות יחסים יומיים לפני הביוץ. לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות, כי הרי אם כשניסינו והחזקנו אצבעות זה לא קרה - למה שזה יקרה עכשיו?
היום פתאום קיבלתי הודעה מהדוור השכונתי שהוא הניח לי חבילה בדואר. אחרי כמה שעות הוצאתי אותה וגיליתי את בדיקות ההריון מאי ביי שהזמנתי כבר לפני שלושה חודשים. הסתכלתי על התאריך, הערכתי יוא"ב+12 ואמרתי "יאללה נו, נבדוק".
את השאר אתן יכולות להבין מהתמונה (וזה לא שתן ראשון של הבוקר).
מעולם לא חוויתי בליל כזה של רגשות. אני מפוחדת ומאושרת בו זמנית. רוצה לצרוח עד הגג, אבל מבינה שאי אפשר, כי הנסיבות מורכבות. בעיקר מאוד מבולבלת.
האם מישהי כאן חוותה מקרה מוזר כזה או משהו דומה? כל מידע יעזור לי (כי עד שיגיע התור לרופא, אמרוט לעצמי שיערות מהראש).

 

Mis Anna

New member
בשעה טובה!

לא הבנתי כל כך באיזה שלב את, אני מבינה שאת כבר אחרי הבדיקה ומחכה לתוצאות? אם כך ניתן רק לקוות שהכל בסדר. ובכל אופן להיות בקשר עם הרופא.
תהיי מאושרת בשעה טובה
 

זנב1986

New member
כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב...

לא הספקתי לעשות את הקולוסקופיה לפני. התור שלי הוא לתחילת החודש הבא.
מקריאה היום בגוגל הבנתי שניתן לעשות בדיקה להסתכלות בלבד, אבל אם משהו לא תקין - יש סיכון בלקחת ביופסיה. אני חוששת לאבד את ההריון בגלל הבדיקה או אם חלילה אכן יש תוצאות ממאירות וזה דורש ניתוח - שאז המצב מורכב בהרבה.
 

מאי292

New member
אכן מורכב

קודם כל המון מזל טוב...
הגיע ובלי לתכנן וחמסה עליך שימשיך ככה בקלות.
אל תייחסי לזה חשיבות כרגע תהני עד שיגידו לך אחרת...
כמובן שזה מלחיץ אבל אפשרי אז בואי תקווי לטוב.
ותתעדכני בהקדם.
&nbsp
נ.ב תמיד אפשר ללכת לחוות דעת נוספת
 

Mis Anna

New member
תתייעצי עם הרופא נשים

לדעתי ימצא לך פתרון בטוח יש משהו שאפשר לעשות כדי לא לסכן את ההריון.
 

shirael

New member
רק אשתף אותך

שפעם גם אצלי מצאו תוצאה חריגה בפאפ, והזמינו לקולפוסקופיה. זה לקח כמה דקות, לא זוכרת כבר אם הוא אמר לי מיד או שהייתי צריכה לחכות, אבל לא היה לי שום דבר. אני חושדת שהתוצאה החריגה נבעה מתגובה אלרגית לזרע של בן זוגי דאז (כשפעם נחתו לי כמה טיפות על היד הן השאירו אחריהן סימנים אדומים בדיוק בצורה שלהן), ולאחר שהחלפתי בן זוג התופעה לא חזרה על עצמה.

אגב, גם אם כן חס וחלילה יש לך שם משהו, ככל הנראה יהיה מדובר בנגעים טרום סרטניים. סרטן לא מופיע מהיום למחר, ובדיוק בגלל זה אנחנו עושות פאפ כל 3 שנים, שגם אם יתחיל משהו נתפוס אותו לפני שהוא נהיה רציני. אם אכן ימצאו נגעים אפשר להיפטר מהם על המקום בהליך שהרופא עושה, נדמה לי שזה לייזר או משהו, ואז מעקב לראות שלא חוזר.

בכל אופן, לאור הנסיבות הייתי ממליצה לך לחפש דרך לעשות את הבדיקה הזאת בהקדם האפשרי, גם אם צריך לנסוע בשביל זה לעיר אחרת שיש בה תור מוקדם יותר, או אפילו ללכת לפרטי. קבלי תשובה כדי שתוכלי להבין מה עומד לפנייך ולחזור לנשום.

ושיהיה המון מזל טוב!
 

זנב1986

New member
המתנתי חודשיים וחצי לבדיקה

אמרתי למכבי בזמנו שאני מוכנה להגיע גם לאילת אם יש שם תור מוקדם יותר. זה היה התור הכי מוקדם שמצאו לי לצערי. שקלתי לעשות בפרטי, אבל הרופא שכנע אותי שזה לא דחוף ואין בעיה להמתין חודשיים וחצי. כמובן שבדיעבד הייתי עושה בפרטי.
&nbsp
תודה רבה על ההרגעה!
 

shirael

New member
אז הנה, אמרת את זה בעצמך -

הרופא בעצמו אמר שזה לא עניין דחוף. כן הריון או לא הריון לא משנה את העובדה הזאת.
&nbsp
תנשמי ותהני!
 

76לילי

New member
עברתי דבר דומה עם הפאפ

לא בזמן הריון אבל אם תרצי ייעוץ מוזמנת בפרטי, יש רופאים שמתמחים בזה בזמן הריון....
 
למעלה