איף.

shirael

New member
איף.

אני לא ילדונת, מנסים ברצינות כבר מאז אוקטובר. מלא מכשולים טכנים של תיאומים ותזמונים שהתגברנו עליהם. אצלי בעבר שחלות פוליציסטיות אבל כבר שנים שהביוץ תקין ברור וסדיר. אצלו מורפולוגיה נמוכה בבדיקה שעשה אחרי שפעת רעה במיוחד, יחזור עליה שוב בימים הקרובים אחרי שחלפו 3 חודשים.

החודש האחרון היה ניסיון מושלם, הביוץ היה ברור, חום השחר התנהג בדיוק כמו בספר, התזמונים שלנו היו מושלמים (היה גם כיף :) ) וכל הגישה שלי היתה רגועה ושלווה.

הייתי אמורה לקבל ביום שישי כבר, אין פה שום טעות, אצלי זה תמיד 14 יום בול אחרי הביוץ. יום לפני כן עשיתי בדיקה של לייף פלוס או איך שזה נקרא, והיא יצאה שלילית חותכת (עשיתי בקפידה לפי כל ההוראות עם סטופר ועל הבוקר). במשך היום ההפרשות נהיו רטובות יותר, והיה לי ברור שבקרוב הן גם יקבלו צבע ואז תתחיל הווסת, אבל עד עכשיו זה לא קרה. היום בבוקר (שבת) חום השחר התחיל לרדת, שזה עוד סימן שאכן אין הריון... אבל עכשיו כבר לילה ואיפה הווסת?

אני בטוחה שאקבל אותה מחר (בדרך כלל היא מגיעה אחרי שיום קודם החום ירד), אבל התקווה הקטנה הזאת.... שאני באיחור של יומיים... שכל החודש הרגשתי מבפנים מין ידיעה שקטה כזאת שהפעם זה זה... זה לא נותן לי להרגע. ממש עייפה מכל זה. תודה שהקשבתן.
 

missh1

New member
שבוע טוב, הקשבתי ...

כמוך כמוני, כמוני כמוך, את לא לבד.. ולכי תדעי.. אולי תופתעי ולא תקבלי מחר :]
 

shirael

New member
כן בהחלט, 36.54 כשאצלי 36.6 זה הסף.

וכמו שתמיד קורה, יום לאחר מכן (היום) התעוררתי כבר עם כאבי מחזור פול-פאוור של היום הראשון. אני מרגישה הקלה תכלס, ארבעת הימים האחרונים היו כל כך מתישים נפשית, סוף סוף זה מאחוריי (עד לפעם הבאה...)
 

2פרפרים

New member
היי מותק

היי שירה-אל בסופו של דבר קיבלת מחזור?
רק רציתי לספר לך שבהריון הראשון שלי היו לי מלאאא הפרשות והייתי בטוחה שאני עומדת לקבל! כמו כן היה לי יום של כאבי מחזור רציניים ולקחתי אדוויל מרוב שכאב לי. יומיים או שלושה אחרי עשיתי בדיקת דם ותוצאת הבטא הייתה 240. כך שאף פעם אי אפשר לדעת, להבא.. :)
אני זוכרת שהייתי בשוק שאני בהריון וגם אנחנו ניסינו זמן לא מבוטל וכבר ממש חיכיתי לזה ובפעם ההיא הספדתי...
מצד שני היו פעמים אחרות שהייתי בטוחה שהנה הריון וזה ממש לא היה כך
 

shirael

New member
תודה על השיתוף,

כיף לשמוע ולזכור שבאמת אי אפשר לדעת אף פעם, ושזה שזה לוקח מלא זמן לא אומר כלום, ויכול להיות שזה יגיע כל רגע.
אכן קיבלתי בסוף באותו יום, וזה ממש כאב, יותר מהרגיל... כנראה שההתכווצויות היו צריכות לעקור מהמקום לא רק את הרירית הישנה אלא גם את כל הציפיות
 

2פרפרים

New member
כנסי

מכירה את זה מקרוב מאוד!! צריך בימים האלה להרגע.. לאגור כוחות לחודש חדש, לסמוך על הגוף שלנו שהוא יודע מה הוא עושה ולשמוח גם על הווסת כי זה גם תהליך חשוב בגוף שמכין את הרחם אולי לעובר בחודש שאחרי.. ולהחזיק אצבעות לחודש הבא...
 
למעלה