בדיקות פוריות ראשוניות דרך כללית

noa199210

New member
בדיקות פוריות ראשוניות דרך כללית

אז אתמול קיבלתי מחזור...וזה שובר אותי
נכון שאנחנו מנסים רק מדצמבר(עשינו 10 חודשים משגל נסוג, והייתי רק חודשיים עם גלולות לצורכי חתונה)יוצא שממחזור דצמבר ועד עכשיו אנחנו מנסים ואומנם זה לא הרבה זמן אבל אני ממש לא מעוניינת לחכות שנה בשביל לדעת אם יש בעיה או לא.אני רוצה ילד בטווח הקרוב.
אנחנו רוצים לעשות בדיקת זרע ופרופיל הורמונלי דרך כללית, מי שעשתה או מכירה בבקשה תפרטו למי פונים ואיך מקבלים את הבדיקות, מחיר וכ"ו...
האם רק רופאת נשים יכולה לתת לי או גם רופא משפחה?
פרופיל הורמונלי זה כבר בטח יהיה במחזור הבא, אבל בדיקת זרע איך אפשר לעשות בשבועות הקרובים?

תודה מראשש
 

nofar166

New member
בדיקות פוריות

אני גם בכללית. ממליצה לך לקבוע תור לרופאת נשים ולהגיד לה שאתם מנסים במשך שנה להיכנס להריון (גם אם זה לא באמת נכון). מרבית הרופאים לא מוכנים להפנות לבדיקות פוריות/רופא פוריות אם הניסיונות לא עברו את השנה.
רופאת הנשים תיתן לך לעשות בדיקות דם של פרופיל הורמונלי בזמנים שונים במחזור (ביום ה2-3 למחזור) ואולי תיתן לך לעשות עוד כל מיני בדיקות דם כדי לבדוק דברים שונים כמו בלוטת התריס וכו'.
הפנייה לבדיקת זרע אפשר לקבל מרופא המשפחה של הבן זוג. צריך לבדוק איזה מכון עושה בדיקות זרע בקירבת המגורים (יוצרים איתם קשר וקובעים יום לבדיקה). צריך לדאוג להכין מראש טופס 17 מקופת החולים של בן הזוג עבור המכון שמבצע את בדיקת הזרע.
את כל תוצאות הבדיקות אני ממליצה להראות לרופא פוריות בקופה ולא לרופא נשים שלא מספיק מבינים בתום. בכל מרפאת נשים של הכללית יש גם רופא פוריות שאפשר לקבוע אליו תור. רצוי להימנע מקיום יחסים מספר ימים לפני מתן הזרע (יסבירו לך כבר בטלפון במכון כשתקבעי את התור)
 
למעלה