איך זוגות בעולם הזה מצליחים להיכנס להריון? לא ברור לי.

shirael

New member
איך זוגות בעולם הזה מצליחים להיכנס להריון? לא ברור לי.

זה נס בסדר גודל לא סביר בכלל:
שהביוץ יהיה תקין,
שנזהה אותו נכון,
שבדיוק בימים האלה שנינו נהיה בכלל באותו אזור בארץ (אני מדריכה, לפעמים שבוע ויותר מחוץ לבית, הוא סטודנט, עד לא מזמן בילה חצי שבוע כל שבוע בצפון הרחוק),
שבדיוק בימים האלה נהיה בסבבה עם בן הזוג כדי שבכלל יתחשק לנו,
שהסקס יעבוד פיזיולוגית כמו שצריך,
שהזרע לא יהיה פגום (היתה לו שפעת מהגיהינום החודש, בבדיקת זרע הכל תקין אבל מורפולוגיה 2% - עכשיו יעברו עוד חודשיים עד שבכלל אפשר יהיה לראות אם זה זמני או קבוע),

ואפילו אם כלללללל זה איכשהו מסתדר במקום וכללללל הגורמים הללו הסתנכרנו באופן חד פעמי איכשהו, אין יותר מ-25% סיכוי להריון.

אין לי למי להגיד את כל זה. מיואשת מכל הנושא.
 

מנעמים

New member
בול

זה ממש נס. כאילו לא מבינה איך יש בנות שנכנסות להריון מסטוץ או עם גלולות או בהפתעה, כשזה כזה מסובך עם סיכויים לא גבוהים בכלל!
מאחלת לכולנו שיקרה במהירות ובזמן הנכון. באיזשהו מקום אני חוששת שההתעסקות שלי לפחות בנושא גורמת לכך שהסיכוי ירד. מתוסכלת גם. חיבוק
 

Mis Anna

New member
תני לי לסבר לך עוד קצת את האוזן

אני הייתי בטיפולים, הטיפול שבו נקלטתי עם הבת שלי היה אמור להתבטל בגלל חגים והרופא היה אמור להיות בחופש ולא ניתן היה להתחיל. בדקה ה90 בסוף הגיע לעבודה והתחלנו את הטיפול המנצח. בנוסף הגעתי לבית המרקחת לקנות תרופות (זריקות) דקות לפני הסגירה בעקבות כך. ההזרעה שתוכננה לא יכלה להתקיים בגלל שהביוץ נפל על שישי שבת ומה שנקרא הסתדרנו לבד.
אם זה לא נס אני לא יודעת מה כן.
 

shirael

New member
יופי של סיפור, תודה


כמו שכשהכרתי את בעלי זה היה תוצאה של שורת צירופי מקרים הזויים לגמרי, שכל שינוי אקראי קטן היה מיד מביא לכך שנפספס אחד את השנייה, אבל כאילו כל העולם התגייס כדי להביא את שנינו לאותה נקודה באותו רגע.
אז זה מזכיר לי שככה גם יהיה עם הילדה שלי (אני בטוחה שזו תהיה ילדה) - ברגע שזה יהיה באמת זה, היא תמצא את הדרך להגיע, אפילו עם זרע אחד תקין מתוך מליון.
 
למעלה