איקקלומין

חנה281

New member
איקקלומין

יי,
היי בנות,
צריכה את עזרתכן :הרופא אמר לי לקחת איקקלומין בין יום 4-8 למחזור. יוצא שאבוא למעקב זקיקים רק ביום 12(יום 10-11 נופל על שבת). האם כדאי ביום ה10 כבר לקיים יחסים כדי לכסות או לשמור זרע עד המעקב?הרופא אמר שכנראה הביוץ לא יתרחש לפני יום 14 אבל ראיתי באינטרנט בנות שבייצו בין יום 10-14 עם הכדורים גם. מה אתן אומרות?
 

vichy86

New member
אם אין בעית זרע ידועה לא אמורה להיות בעיה ביום כן /יום לא

 

חנה281

New member
השאלה אם כדאי

לקמפר ביום ה10 לפני שבאים אליו ביום ה12 או לחכות שינחה אותנו
 

WaitingForIt

New member
אני חושבת שבעיקרון חייבים לחכות להנחיה


אבל אני אף פעם לא חכיתי
היה לי ביוץ ביום ה11 כשבאתי אליו למעקב זקיקים וקימפרנו יום לפני
(הטיפול הזה לא הצליח).. בטיפול האחרון עם גונאל-אף גם קימפרנו יום לפני והפעם הונחתי כבר לבוא ביום ה10 והרופא ראה 2 זקיקים בשחלה אחת ועבר במהירות לשחלה השנייה בלחץ שיש עוד אבל לא היה
אמר שאם היה שלישי היינו מבטלים טיפול ודי לא שמח ששמע שאנחנו כן מקמפרים לפני (אבל זה יום מחזור 9, מי מבייץ אז? חח) ובאותו טיפול הביוץ היה ביום ה12 ושתביני שאני בכלל לא מבייצת לבד.. אז זה שאת באה ביום ה12 לדעתי די בעייתי.. מקווה אבל שאת מאלה שמבייצות מאוחר עם תרופות!
 

חנה281

New member
אז מה עדיף

לא לקמפר ביום 10 ולקחת סיכון שהביוץ יקרה אחרי יום 12?
 

WaitingForIt

New member
זאת ההחלטה שלך..

אני לקחתי את הסיכון.. בעיקר כי אין לי ביוצים בכלל.. ועד שיש סיכוי כלשהו רציתי לנצל את זה (מה גם שיש חשק לקראת הביוץ
)
 

חנה281

New member
גם אני עד שיש

סיכוי כלשהו לא רוצה לפספס.
השאלה אם זה לא פוגע ומקטין את הסיכויים לקיים לפני הנחיות של הרופא? אם כדאי לאגור מספיק לפני או שיומיים זה מספיק זמן(במקרה ושנבוא יגיד גם לקיים)?
 

WaitingForIt

New member
תלוי באיכות הזרע..

אנחנו קיימנו 4 ימים ברציפות והיום ה4 היה יום הביוץ.. אז כלום לא פגע
מצד שני לבעלי יש כמות פשוט ענקית של זרע ואפילו קראתי לאחרונה מחקר שגברים כמוהו צריכים אפילו לקיים יחסי מין כל יום בשביל לשפר את האיכות
 

חנה281

New member
אני לא יודעת

אני פוליציסטית בוודאות מחזורים ארוכים מאד וגם לא תמיד ביוץ, אז לא היינו צריכים כרגע בדיקת זרע. אם נקיים ביום 10 עד ה12 נשמור בטוח השאלה אם מספיק .
נצטרך לקבל החלטה על פע אינטואיציה מקווה שזה לא יפגע. או שאנסה לתפוס את הרופא לשאול.
 

WaitingForIt

New member
מה? איך איקקלומין בלי בדיקת זרע?

פשוט הורגים אותי לפעמים הרופאים האלו! איקקלומין זה לא תיק-תק! זאת תרופה די רצינית עם תופעות לוואי די רצניות! למה לנסות אותה בכלל אם לגבר יש בעיית זרע ואתם צריכים בכלל ivf? הרופא שלי לא הסכים לתת לי שום מרשם לאיקקלומין בלי בדיקת זרע ובדיקת היסטרו׳ אבחנתית ששמה התברר עוד שיש לי חצוצרה סתומה (ואם 2 היו סתומות אז היינו עושים ivf ואף פעם לא סבב של איקקלומין). תעשי בבקשה בדיקת זרע! (לא את, חח, הבן זוג) זה מאוד חשוב!
 

חנה281

New member
קיבלתי איקקלומין כי

יש לי שחלות פוליציסטיות, מחזורים של 50 ו70 יום וגם פעמים בלי ביוץ בכלל והבאת מחזור עם כדורים.
 

WaitingForIt

New member
זה ברור לי..

גם לי היו מחזורים נוראים של אפילו 100 יום אבל זה לא אומר שלצערנו יכולות להיות לך עוד בעיות כמו בעיה בחצוצרות/ברחם וכו׳ וכמובן לא אומר שהבן זוג שלך בריא מבחינת הזרע שלו. אם יש לו בנוסף בעיית זרע (שזאת באמת בדיקה פשוטה לגבר) כל המחזור הזה שאת לוקחת תרופות פוריות חסר טעם לחלוטין. ולכן כל רופא שמכבד את עצמו יעשה מספר בדיקות או לפחות את בדיקת הזרע לפני התחלת טיפול באישה.
 

חנה281

New member
נראה מה קורה

לשתות מיץ סלק זה טוב בזמן האיקקלומין נכון?
 

חנה281

New member
אגב עוד שאלה

את יודעת אם רוק כחומר סיכה פוגע בסיכויים? קראתי בחלק מהמקומות שלא וחלק שכן. הרופא שלי אומר שלא פוגע.מישהי שהתנסתה ויודעת להגיד?
תודה!
 

WaitingForIt

New member
לא נסיתי


בזמן הביוץ אצלי גם ככה הכל שמה רטוב
אז מתי מעקב הזקיקים שלך!? תעדכני אותנו
 

חנה281

New member
יש לי עוד שאלה

היי,
עוד לא היה המעקב- ולכן רציתי לשאול, אמורות להיות הפרשות גם שלוקחים איקקלומין שמבשרות על ביוץ קרב? אם אין זה אומר שהוא לא קרב?
תודה!
 

WaitingForIt

New member
ההפרשות לא אומרות כלום..

ככה אמר רופא הפוריות שלי. לי היו הפרשות פוריות מאוד (גם כשהאיקקלומין השפיע, גם שלא השפיע וגם עם זריקות גונאל-אף שהשפיעו) תמיד בימים 7-9 והביוץ היה (אם היה) ביום 11-12..
 

חנה281

New member
עוד שאלה

אם ראו במעקב זקיק בגודל 18-19 ואמרו לי שהביוץ יהיה תוך יומיים גג 4? ויום לאחר שנצפה זקיק כזה בדיקת ביוץ שלילית בלילה ובבוקר למחרת גם שלילית. אני פוליציסטית ויודעת שהן לא תקפות אבל זה אמור להראות חיובי כוזב כשאין ביוץ ולא שלילי..או שהזמנים שעשיתי לא היו טובים?
 
למעלה