בוקר טוב ושבוע טוב לכולן! מי פה? באיזה יו"מ אתן?

Mitzi34

New member
בוקר טוב ושבוע טוב לכולן! מי פה? באיזה יו"מ אתן?

אצלי יוא"ב 9, התחלתי להרגיש כאבי בטן של לפני מחזור ותחושת PMS.
מנסה להחזיק את עצמי ולהישאר חזקה למרות שעוד חודש זה כנראה לא זה.
בסיבוב הראשון לפני 6 שנים זה היה הרבה יותר מהיר והפעם מתמהמה..אני אחרי קיסרי וכל הזמן בחששות שמא יש לי בעיות ברחם חלילה. מנסה לשחרר לחץ אבל לא ממש מצליחה.
שבוע קשה צפוי לי...מקווה שאשרוד.
מה איתכן? שתפו קצת, שקט פה...
 

secondtime82

New member
גם אני כנראה יוא״ב 9

השבוע הזה של המתח שהמחשבות מתגנבות שוב ושוב בתדירות הולכת וגוברת האם הפעם הזה ... בהצלחה לנו!
 

Mitzi34

New member
את מחכה לאיחור במחזור או בודקת לפני?

אמורה לקבל בשישי כמוני?
 

shirael

New member
אני מנחשת שאני ביוא"ב 12...

למרות שאם תקראו את ההודעה שלי פה, זה לא הכי ברור בימים אלה...
העייפות מוחצת אותי ואני אוכלת זבל, וחבל על הזמן אם אני לא בהריון כי אז זה אומר שכל הסמרטוטיות הזו נובעת ממני אורגינל ואין לי שום תירוץ

הייתי הבוקר אצל הרופאה והיא התנהגה מאוד יפה, הסתכלה בעיניים, הקשיבה, ענתה לעניין אבל לא ממש היה לה מה להציע לי כרגע. אני מאוד מעריכה את זה שהיא לא קפצה לכל מיני הליכים רפואיים רק כדי להרגיע אותי. היא אמרה פשוט שאו שאני רוצה להיכנס בזה בקטע רפואי ואז מעקב זקיקים ויאללה לרופא פריון, או שאני פשוט סומכת על הגוף שיעשה את מה שהוא יודע, וזהו זה. היא אפילו היתה מעדיפה שלא אחפש את הביוץ במיוחד, כי "אלפי שנים נכנסו נשים להריון בלי לזהות ביוץ".
מרגישה רגועה יותר אחרי זה. כאילו... לא באתי אליה כי לא הצלחנו תוך חודש-חודשיים... באתי אליה כי פתאום הגוף שלי התחיל להתנהג אחרת ודאגתי. היא החזירה את זה לקרקע - אם היה ביוץ אז היה, כל הסימנים מסביב לא משנים בכלל.
חוץ מזה לא מרגישה שום סימנים הורמונלים (שזה רגיל אצלי גם לפני מחזור) - רק פצעונים

ממתינה בסבלנות, ואמן אם לא יבוא מחזור עד סוף השבוע אעשה בדיקה ביתית. כמה אני מזדהה איתכן לגבי "שבוע המתח"!
 

Mitzi34

New member
מעולה שהרופאה היתה כזו מקסימה, זה הכי חשוב!

אני מאמינה שאם היא היתה אופטימית גם את צריכה להיות אופטימית..
ובאמת הדרך הכי "'קלה" להתחיל טיפולי פוריות אבל הבנתי שזה הכל חוץ מקל...
אז עדיף באמת לנסות קודם לפחות חצי שנה בצורה טבעית!
&nbsp
מה אורך הלוטאלי שלך? יוא"ב 12 אז תכלס אוטוטו אפשר לבדוק, לא?
 

shirael

New member
גם רופאות וגם מקסימות זה מצרך נדיר,

חיפשתי הרבה עד שמצאתי אותה. היא מאוד לא מושי מושי, אבל מדברת לעניין ומתייחסת לעניין, וזה הכי חשוב.
הלוטאלי אצלי תמיד תמיד 14 יום. הקטע הוא שאין לי מושג מתי באמת היה הביוץ כי הסימנים החודש היו כל כך מבלבלים. יכול להיות שקרה ביום חמישי ואולי בשלישי, מי יודע. אני מעדיפה לא להתאבסס על זה כרגע. התחילו לי גם קשיי עיכול וגודש בחזה, שמגיעים אצלי הרבה ממש לפני וסת. אם בתחילת שבוע הבא לא יגיע עדיין דימום זה כבר סיפור אחר, אבל עד אז אני מעדיפה פשוט לשבת בשקט ולראות לאן זה מתפתח. איכשהו מרגיש לי שלקנות בדיקה ולעשות אותה ואז לקבל שלילי זה יותר קשה מסתם לקבל מחזור וזהו.
 

secondtime82

New member
המתח ממשיך

אתמול בצהריים הכתמה ורודה חומה ... ביום ה 26 של המחזור (יוא״ב 12 כנראה) בדיקת הריון שלילית אתמול בערב בינתיים אין כלום עדיין....
 

shirael

New member
והמתח ממשיך להמשיך!


הגוף שלי סוף סוף החליט שהספיק לו משטויות כמו לאכול 2 חפיסות שוקולד לארוחת ערב, והעביר אותי יומיים של כאבי בטן, גזים, חולשה וקוצר נשימה. קיבלתי את המסר וחזרתי לדרך הישר, לתזונת פירות וירקות שעושה לי כל כך טוב.
גם יש רגישות בחזה כמו לפני וסת.
בשלישי בערב היתה הכתמה קלה מאוד והייתי בטוחה שזהו, גמרנו, אבל מאז היא רק באה והלכה כמה פעמים, בלי להתגבר בינתיים. זה משהו מאוד בהיר וקל כרגע.
מנסה בכל הכוח לא לקפוץ בראש כי בגלל הערפול בסימנים, יכול להיות שהביוץ היה רק ביום שישי לפני שבועיים (למרות שהסיכוי כבר נמוך, אני מאמינה שהוא התרחש ברביעי, גג חמישי), וגם קרה בעבר פעם או פעמיים שהווסת פתאום החליטה שהיא "נתקעת" ולא משתחררת, ורק אחרי איזה טיפול רפלקסולוגיה היא התחילה לזרום. הקטע זה שאתמול עשיתי טיפול רפלקסולוגיה, ולא קרה אחריו כלום.
להלהלהלהלהלה להפסיק לחשוב על זה להפסיק לחשוב על זה (נרדמתי אתמול ב-2 בלילה והתעוררתי ב-7 בבוקר עם מוח שרץ למליון כיוונים שונים, שלכולם מכנה משותף אחד).
ביום ראשון אעשה בדיקה.
אולי שבת.
&nbsp
 

shirael

New member
שיט רציתי לכתוב תגובה נפרדת,

אבל בטעות השתרשר אלייך.
&nbsp
התגובה הנוכחית היא בשבילך - מחזיקה לך אצבעות ומקווה שזה זה!
 

Mitzi34

New member
גם אצלי עדיין מתח...

אבל כאבי בטן שנראה לי מחזור מחר או בשבת. אין לי פה עלי בדיקות (יש לי מלא בבית ואני אצל משפחה) אז אין מה לעשות חוץ מלחכות... חג שמח ומלא בניסים והפתעות לנו!
 

Mitzi34

New member
החום עדיין נשאר גבוה אבל הבנתי שהוא יורד ממש ביום המחזור

מצרפת לך את הגרף
בדכ אני מקבלת שבועיים אחרי הביוץ ככה שאמורה לקבל היום או מחר

 

Mitzi34

New member
רק נראה לצערי. בדיקה מהיום שלילית לחלוטין :( בא לי לבכות



 

shirael

New member
בדיקה ביתית שלילית.

וסת עדיין לא הגיעה.
אני במצברוח ממש רע, מאוד כועסת. לא על זה שיצא שלילי, אלא על זה שהייתי צריכה לעבור את כל ההתרגשות הזאת השבוע, וכל זה על פארש. אני כבר כמה לילות בקושי ישנה, ובשביל מה? אני כבר עשר שנים מזהה בקלות מתי הביוץ קורה ויודעת לחזות בדיוק מתי הווסת תגיע. דווקא עכשיו לא הצלחתי לזהות יום מדויק, ובגלל זה ציפיתי שתגיע ביום שלישי, ואז רביעי ואז חמישי - ואם עכשיו שישי ועדיין לא זז כלום, כבר הייתי כל כך בטוחה שזה קרה! אבל לא, כנראה בייצתי בזמן אחר, או שלא בייצתי, מי כבר יודע לעזאזל, וכל זה היה סתם. ואם אכן בייצתי בשישי ואני אקבל היום מתישהו, זאת אומרת שבגלל כל הטשטוש סימנים הזה בעצם לא תזמנו נכון את היחסים (היה רק בשני ובשלישי.. בעלי חזר לסמסטר אחרון של לימודים בקצה השני של המדינה אז אנחנו בקושי נפגשים), ככה שמלכתחילה לא היה סיכוי החודש. זה כל כך מתסכל!
&nbsp
 

Mitzi34

New member
חיבוק ענק...לא קל לקבל שלילי

אני אמורה לקבל היום או מחר.. אין לי פה בדיקות אולי זה לטובה.. לא קל לקבל שלילי
 
למעלה