מה אתן הייתן עושות?

מנעמים

New member
מה אתן הייתן עושות?

1. מנסים כבר 3-4 ניסיונות. 2 ילדים בבית. אם ננסה החודש אז סיכוי גדול שיפול על יום ההולדת של אחד הילדים וזה קצת מבאס אותי... מצד שני לוותר על חודש גם מבאס. מצד שלישי, מה זה כל החיים מול חודש אחד? מה שמןביל אותי... ל -
2. אני אוטוטו בת 35. מתלבטת אם לחכות לחצות את הקו הזה או להמשיך בניסיונות. הבנתי שיש סיבסוד למשל אם צריכים ח"ח מי שפיר מעל גיל 35? תובנות בעניין?

הייתן ממשיכות רגיל או עושות הפסקה?
 
עונה

1. כמובן לא יודעת מה לייעץ לך כי זו החלטה לגמרי אישית. חודש לא משמעותי מבחינת הפריון בגיל הזה. 2. עשיתי דיקור מי שפיר לפני ואחרי גיל 35 בכל הריון. מבחינתי זו הבדיקה הכי חשובה. הבדיקות הסטטיסטיות לא מרגיעות אותי בכלל.
 

Mitzi34

New member
לי זה לא היה מפריע 2 ימי הולדת באותו חודש

להפך, נראה לי מגניב לחגוג להם יחד אם הם רוצים :)
אני עשיתי סוג של טעות דומה(בדיעבד כולנו חכמים)
לא רציתי ילד נוסף בחורף (הבכורה שלי נולדה בסוף דצמבר ורציתי שיהיה שונה הפעם מאוד וגם חל"ד במזג אוויר נעים ולא בשיא הקור הירושלמי)
אז שנה שעברה ניסינו קצת ושהגענו לחודשים שהתל"מ שלהם אוקטובר והלאה פשוט שוב מנעתי הריון עד השנה במחשבה שאני רוצה ללדת סביב אפריל (כלומר להיכנס להריון ביוני או יולי) כמובן שאני מתכננת ואלוהים צוחק ובסופו של דבר מנסים מיולי ללא הצלחה! בנתיים שוב נכנסים לאיזור של תל"מ במזג אוויר לא קייצי במיוחד אבל הפעם אני לא הולכת לחכות עוד.
בסוף ברור לי שאלד שוב בדצמבר. מרפי!!!!
בקיצור אמנם אצלך זה רק חודש אבל לדעתי? לא להפסיק לנסות!
 

מנעמים

New member
אני גם לא רציתי חורף

ובינתיים כמה חודשים לא הלך... אז מקבלת את זה שאולי ייצא חורף שוב (החודש יוצא סוף אוגוסט נגיד, ואם אדחה בחודש אז יצא סוף ספטמבר). אוף. מצד אחד לא רוצה לתכנן, מצד שני מאוד מחושבת
 
למעלה