מבולבלת

saritte

New member
מבולבלת

היי בנות, אזהרת חפירה :))
אחרי 3 הזרעות, כשהאחרונה עם תמיכה הורמונלית (גונאל אף), החודש היתה הפסקה בגלל החגים וניסינו טבעי.
בימי הביוץ היו הכתמות חומות חלשות שהנחתי שקשורות להורמונים מהחודש הקודם.
4 ימים לפני מועד המחזור החלו כאבי מחזור בלתי נסבלים ואף לקחתי נורופן, מלווים בהכתמות חומות. כעבור יומיים הכאבים פסקו והחל דימום חלש, לפעמים רירי ולפעמים לא. היום הייתי אמורה לקבל מחזור (אם כי נדמה לי שהביוץ מעט התאחר) והדימום כמעט פסק ונראה כמו הסוף של המחזור.
כבר 3 ימים עושה בדיקות הריון ביתיות ויוצא פס מאוד מאוד מאוד מאוד חלש. אפילו נדמה שהוא הולך ונחלש עם הזמן, אך עדיין מופיע (מצרפת תמונה מעכשיו).
בנוסף, עד אתמול החזה היה נפוח ומאוד רגיש והיום חזר לצורתו הרגילה והרגישות עברה. אני בתחושה שאולי היה הריון אבל הוא לא תפס..
קבעתי בדיקת דם לעוד ימיים, אבל מניחה שהייתי צריכה לפרוק :) ובנוסף לשאול האם יש סיכוי שיצא הריון תקין עם כל הדימום הזה והכאבים..
תודה למי שקראה את הכל :))

 

טודובום

New member
אני משערת שרק הזמן יגיד


כשלי היה פס חלש שלא התחזק 3 ימים, זה הסתיים בהריון כימי...
אם את רוצה את יכולה לעשות בטא כדי לדעת איפה את עומדת, כי בדיקת ההריון שלך חיובית, השאלה לאיזה כיוון זה ילך. (הלוואי ולכיוון חיובי
)
שולחת לך הרבה אנרגיות חיוביות
 

saritte

New member
תודה!

אם לא אכפת לך לספר, מתי ואיך ידעת שזה הריון כימי?
ולמה לצפות אם זה לא מתפתח להריון תקין?
 

טודובום

New member
משתפת

הופיע לי פס חלש אבל עובר בצילום, 11 יום אחרי הביוץ, ובמשך יומיים רצוף הוא לא התחזק , אז כבר היתה לי הרגשה שזה לא תקין... אחרי כמה ימים עשיתי בטא והיא יצאה 10 ואחרי 3 ימים בערך מהבטא הופיעה הווסת...
אני משערת שאם לא הייתי בודקת לפני האיחור לא הייתי מודעת לכך, והמון נשים לא יודעות שעברו הריון כימי, מבחינתן המחזור פשוט התעכב בכמה ימים...
אני משערת שאם זה לא תקין אצלך, אז תוך כמה ימים הבטא תתאפס , אבל בגלל שהבטא חיובית תוך כדי דימום, אולי כן הייתי עושה הכפלה כדי לראות לאיזה כיוון זה הולך.. ככה התגלה אצלי הריון חוץ רחמי, דימומים שלא פסקו מתחילת ה"ווסת" ובדיקת הריון חיובית ... ואז יש צורך בהתערבות חיצונית.

מקווה שבכל זאת יסתבר שאצלך זה לא אחד מהמקרים האלו
 

טודובום

New member
כן, אבל זה לגמרי מחוויר

לעומת הדברים הטובים שעברתי והמתנות שיצאו מהם

מקווה לשמוע בשורות טובות ממך
 
למעלה