היי יקירות, חזרתי

rain31

New member
היי יקירות, חזרתי


הפסקתי לקרוא זמן מה בפורום כי הרגשתי שעושה לי רע כל הזמן לחפור בנושא
והרגשתי שאני צריכה הפסקה.
אז אתמול קיבלתי מחזור בפעם השלישית, מזה 3 חודשים שאני לוקחת איקקלומין, ולא נפלתי לסטטיסטיקה המעודדת של קליטת הריון לאחר צילום רחם.
סיפרתי לכן על הרופא שנתן לי לפני כחודש טיפול איקקלומין לעוד 3 חודשים ללא מעקב זקיקים, ללא בדיקות... אז הלכתי אליו שוב ,הפעם הפנה אותי למעקב זקיקים. עשיתי שוב פרופיל הורמונלי ובדיקות דם מקיפות. הבעיה שאני אמורה לבייץ בסוף החודש ובדיוק נהיה בחו"ל כך שלא אוכל להגיע למעקב זקיקים החודש.
חוץ מזה הוא גם רשם לי לקחת גלוקומין, שזה תרופה לסכרת אבל מטפלת גם בשחלות פולצסטיות (כי כשיש שחלות פולצסטיות תנגודת הגוף לאינסולין היא גבוהה). האם יש למשהי נסיון עם זה? האמת היא שעקב משקלי, אני גם נמצאת במצב טרום סוכרתי מה שנקרא, הערכים שלי בבדיקות דם גבוליים. ועדיין, אני קצת נרתעת לקחת כדורים מעדיפה לטפל בנושא באמצעות תזונה נכונה, צמחי מרפא לאיזון וכאלה. אני מתחילה טיפול אצל נטורפתית חדשה, עם הקודמת לא היה לי קליק.
בגדול, רציתי להתקדם כבר לשלב הבא שמעבר לאיקקלומין אבל הוא אמר לי שהוא מעדיף עוד חודשיים איקקלומין כי אני מגיבה אליו טוב.
פה ושם גם בדקתי קצת ושאלתי לגבי רופאי פוריות באזור וכו' ודווקא שמו עלה מס' פעמים בהקשר מאוד חיובי והבנתי שהוא רופא מומלץ....
אז זה פחות או יותר מה שקורה אצלי. אני כבר נהייתי יותר פסימית מאופטימית.
קבלת המחזור כבר לא מלווה בבכי היסטרי ולהשאר כל היום במיטה, כבר התרגלתי ושזה מובן מאליו בשבילי שהמחזור יגיע.
אחרי תקופה שלא נכנסתי לפורום, הרגשתי שחסר לי לשתף כי אין מישהו שאני משתפת בחיים שלי, שיכול להבין. עבור בעלי הנושא גם ככה טעון ואיכשהו תמיד זה מגיע לכך שבזמנו אני רציתי עוד ילד והוא עדיין לא רצה ובגלל שחיכינו כל כך הרבה נוצרו כל הבעיות האלו. שזה חלקית נכון, אבל מה אפשר לעשות כבר. בקיצור כל שיחה איתו על זה גוררת ריב אז אני מעדיפה להמנע מזה.
כל החברות שלי בהריון , אחת ילדה לא מזמן. אני כבר בקושי מדברת איתן.
כל מקום שאני הולכת ופוגשת מכרים אקראיים כאלה... כולם שואלים לשלומי ואז איך הילדים איך כולם...כשאני אומרת שיש לי ילדה אחת...מה עם עוד אחד, מה לא הבאת עוד ילדים? מתסכל כל כך. ללכת לגינה עם הילדה, לקניון...לראות נשים מסתובבות עם שני ילדים ובטן הריונית... בת דודתי ששני ילדים באו לה בקלות אחד אחרי השני, ואותה יחסית אני כן קצת משתפת אומרת לי למה אתם לא הולכים ישר לIVF .... היא לא מבינה שזה תהליך שגם כרוך בסיכונים ויש שלבים שצריך לעבור לפני... היא אשכרה חושבת שאיקקלומין זה כמו סוכריות טיק-טק ובואו נלך ישר לשאוב ביציות, לחבר אותן עם הזרע והופ-להכניס הכל בחזרה לתנור. היא מדברת על זה בצורה כל כך חסרת רגישות וכאילו זה הכל כל כך פשוט...כבר הגעתי למסקנה שעדיף לא לשתף גם אותה. ואז באמת אין לי אף אחד שאני יכולה לדבר איתו.
אז סורי שנעלמתי, חשבתי שייטב לי קצת לקחת פסק זמן. אבל הנה חזרתי ואני שמחה לראות שתוסס כאן
 

טודובום

New member
שמחה שחזרת


ועם זאת , מקווה ש"תתעופפי" מכאן במהרה לפורום העגול

לגבי הסכרת, אני לא מבינה גדולה בזה, אבל יודעת שקינמון מאוד עוזר להוריד וראיתי פעם בבית הטבע כדורים טבעיים להורדת סוכר... גם אני באופן אישי, תמיד נוטה לצד הטבעי לפני שאני מתחילה עם הקונבנציונלי...
לגבי הטיפול, אני שמחה שהרופא לא ממהר להתקדם שלב, באמת יש סיכוי גדול ש"רק" האיקקלומין יעזור ויפתור את הבעיה, אני הייתי דואגת לכסות גם את החודש למרות שלא תוכלי לגשת למעקב, מקסימום , עשיתם מלא

לגבי הסביבה והשיתוף, תעשי מה שמרגיש לך לנכון, אין כאן שחור או לבן, תקיפי את עצמך רק במי שמבין ותומך, כי גם ככה זה קשה, אז לא צריך להערים עוד קשיים...
כל השאר, שיקפצו, את לא חייבת לאף אחד הסברים.
שולחת המון כוחות ואנרגיות, מתי אתם נוסעים ולאן ?
 

elinoket

New member
נעים להכיר


אני לא חושבת שראיתי אותך כותבת כאן, כי אני די חדשה (4-6 שבועות)
אין על הפורום הזה והתמיכה המהממת שלו, טוב שחזרת! ומאחלת לך שתעזבי שוב בקרוב בנסיבות משמחות
 
למעלה