אתן לא מאמינות

WaitingForIt

New member
אתן לא מאמינות


לקחתי איקקלומין במשך 5 ימים ואז באתי היום למעקב זקיקים ראשון(יו״מ 12) כולי מבואסת כי ממש לא מרגישה תופעות ביוץ.. אז בנות: התחושות שלי לא אומרות כלוםםם!! רירית 10 מ״מ (שזה המון אחרי איקקלומין שמדקק אותה..אכלתי הרבה סלק!! חח) וזקיק אחד מוביל מצד ימין (הצד המעולה שלי!!) בגודל 20 מ״מ.. כן כן.. אני עומדת לבייץ.. עשו לי בדיקת דם ועכשיו התקשרתי.. בייצתי בעצמי/מבייצת ברגעים אלו ממש, היום בערב לקמפר ומחר עדיין להזריק תרופה שנתנו לי (לא שמעתי עליה בארץ.. נראה לי שמכילה מבייץ ופוסטגרון) בשביל לתמוך בהריון.. נראה לי מיותר אבל שיהיה.. ובעוד שבוע לחזור לבדיקת דם בשביל לראות האם ההורמונים בסדר ואם לא אז שוב להזריק את התרופה הזאת( עלתה לי מליונים..) ואז כנראה עוד שבועיים בטא? ואו בנות.. יוא״ב 0 היום!!!! פעם ראשונה שאני יודעת את זה.. אם זה לא יצליח החודש, אני אצטרך לעשות מעקב זקיקים ממש מוקדם, חחח.. כמעט ופיספסנו אותה!! (אתמול קיימנו יחסים בערב אז הכל סבבה:) ) מי היה מאמין.. התכוננתי למעקב זקיקים ארוך במיוחד.. והכל ״התסכם״ בפגישה אחת..אני? ביוץ ביו״מ 12? אני שלא מבייצת כבר חצי שנה? ואווו!!
 

Hds35

New member
קולולולולו!!


יששששש!!
אמן אמן החודש הוא ה-חודש!!
בהצלחה רבה בהנעה ובהנאה��
 

שוש שלי2

New member
יאייי מהמם - מה את עושה פה לכי לקמפר


בהצלחה אמן ויצליח
מחזיקים אצבעות !!!!!!!!!!!!!!!
 

WaitingForIt

New member
תודה בנות


חחח.. אני באונ׳ ובעלי בעבודה.. בערב
..חפרתי לאחות על זה.. היא אמרה שזה לא משנה.. הביצית הרי לא מתה תוך שנייה אלה תוך 12-24 שעות.. שתחכה (;
 

Hila20055

New member
איזה כיף שאלה לגבי איקקלומין

האם גם לבנות שמקבלות מחזור סדיר נותנים איקקלומין לעידוד ביוץ?? (מתברר שיש כזה דבר לקבל מחזור ללא ביוץ..)
 

WaitingForIt

New member
הממ..

מי קבע שאת לא מבייצת? את פוליצסטית? בכל אופן, זה הטיפול הראשון שעושים לכולן.. זה שלב לפני זריקות, הזרעות, ivf וכו׳.. אני מאוד לא רציתי לקחת כי פחדתי מתופעות הלוואי ומהבעיות שעושה עם הרירית.. הרופא גם לא ממש האמין שזה יגרום לי לבייץ.. אבל תראו..
 

Hila20055

New member
תודה

תודה. תודה לאל יש לי 2 ילדים הריונות טבעיים. אבל מנסים עכשיו 3 וזה לא כזה פשוט. אני יעשה בירור הורמונלי. כל המקלות ביוץ יצאו שליליים... נראה נקבע תןר לרופא נשים.
 

WaitingForIt

New member
האמת שלא..

קוראים לה: Brevactid..! וזה קצת מיותר כי כבר בייצתי אז לא צריך לשחרר שום ביצית
 

Mis Anna

New member
קראתי על התרופה

זה אותו דבר, מכיל הורמון hcg של הריון. זה לא רק לשחרור ביצית, נותנים גם לתמיכה בהריון.
בגדול זה אומר שתרגישי תסמיני הריון קלים. וגם אם תעשי בדיקת הריון ביתית כרגע היא תצא חיובית לגמרי. זה אומר שאת צריכה לחכות 10 ימים מינימום אחרי התרופה לפני שאת עושה בדיקת הריון. כי צריך לחכות שזה יצא מהגוף.
 

WaitingForIt

New member
את צודקת..

בתכלס זאת אותה תרופה. ואני יודעת שזה לתמיכה להריון, ואני יודעת שהכוונות של הרופא מעולות, פשוט אני די מפחדת להזריק ודי לא רוצה את זה שיהיה לי את ההורמון בגוף ואני לא אוכל לבדוק מוקדם ): אני יודעת שאלו שטויות והכי חשוב באמת לתמוך *באפשרות הזאת של* הריון צעיר
 
למעלה