מפוחדת ועצובה..

WaitingForIt

New member
מפוחדת ועצובה..

אחרי חצי שנה מורטת עצבים, היום רופא הפוריות איבחן אצלי שחלות פוליצסטיות.. וגם לא בדרגה הכי טובה.. החודש כנראה שוב לא יהיה ביוץ (יומ 15 ונאדה.. אין זקיק חצי מוביל.. כולם קטנים כאלו.. ויש לי רירית מתאימה.. סתם!!).. וזהו.. אמר שבלי גוגאל אף (או איך שלא קוראים לזה) הריון פה לא יהיה.. יכולה לעבור לפורום פוריות עכשיו! חח..החזקתי מעמד כל הזמן הזה אבל בלילה באות המחשבות..
 
המעבר לטיפולים יכול להיות מלווה בהקלה גדולה

הבעיה שלך ידועה - זה דבר טוב. פוליציסטיות לא נחשבת לבעיה קשה בתחום הפריון - טוב. 85% ממטופלות הפוריות יהרו תוך חצי שנה - טוב. להרגיש שאת עושה משהו ושהשליטה חוזרת אלייך - טוב. הטרטורים והריצות - קצת מעיק , אבל לא סוף העולם. הזריקות - את תתרגלי צ'יק צ'ק. זה באמת לא נורא. הציפיה - קלה יותר כשאת ממקסמת סיכויים. אני חושבת שסך הרווח הרבה יותר גבוה מסך ההפסד. מחזיקה לך אצבעות למעבר מוצלח לעולם הזה, ולבטא חיובית בקרוב!
 

WaitingForIt

New member
תודה


אני תמיד ידעתי שזאת הבעיה שלי, אבל רופאות הנשים שהיו לי לפני כן חירטטו אותי שזה לא.. ממש! תמיד באולטרסאונד ראיתי המון זקיקים קטנים. עכשיו התחלנו כבר.. אני צריכה לעשות בדיקת סוכר (ששותים את המשקה הזה.. כי לפוליציסטיות יש לפעמים גם בעיית סוכר.. יאי!), צילום רחם וכמובן בדיקת זרע לחצי.. קבענו לנו כבר כמה תורים.. זה נשמע כל כך מלחיץ פתאום
שזה דבילי.. אני טובה בתיאוריה אבל עכשיו מפוחדת מהפרקטיקה! תודה לך:) אני באמת מקווה לדווח מתישהו על בטא
(והלוואי חצי שנה!!!!)
 

haych

New member
חשבתי עליך אתמול בערב!

ותכננתי לשאול אותך אם כבר היה התור.
סוף סוף אובחנת! כבר עשית צעד ענק בדרך להריון!!! ואת גם יכולה להוכיח לבעל שצדקת :)
אני הזרקתי לעצמי גונאל. מפחיד רצח בפעם הראשונה, אבל סופר סופר סופר קל!!! מחט דקיקה ולא מורגשת בכלללללללל. אין לי הרבה נסיון עם זריקות, רק גונאל ואוביטרל (שאני מניחה שגם תצטרכי לקחת, כדי שכשהזקיקים יגיעו לגודל המתאים הזריקה תורה להם לבייץ) אבל מהקריאה הרבה הבנתי שהגונאל זו הזריקה הכי קלה שיש. קשה להבין את זה עד שמתחילים, כי יש לנו בתפיסה שזריקות זה כואב, ועוד להזריק לעצמך???? אבל כן, להזריק לעצמך, זה הכי נוח, את שולטת בקצב, את מרגישה את הגוף שלך הכי טוב, וברגע שעוברים את המחסון בראש - זה קלי קלות, נשבעת לך!

בדיקת זרע - לא בעיה שלך :) פחות דבר לדאוג לו.

צילום רחם - לא כייף אבל שווה כי לרוב אם יש בעיה - היא גם מטופלת במקום. מה איכפת לך לעבור פרוצדורה של 5 דקות שיכולה להפוך אין סיכוי להריון ליש סיכוי?
נשמע לי כמו עסקה טובה!
 

hadarh111

New member
בתור פוליציסטית

האם אני יכולה לנסות להרגיע שזה לא כזה נורא כמו שאת פוחדת?:)
אז נכון שההגדרה "פוליציסטית" משתנה מאחת לשניה.. לא כולנו מבייצות אותו הדבר.
אבל יכולה לשתף מהנסיון האישי שלי.
אצלי ישר ראו באולטרסאונד הראשון שעשיתי לאחר החתונה שאני פוליציסטית.
כמו שאני אוהבת לקרוא לזה :" בית קברות לבייציות לא ממומשות"
המון המון זקיקים קטנים שלא מתפתחים וכמו שאמרת שום זקיק מוביל.

עשינו בדיקת זרע שיצאה תקינה ברורב אבל עם ערך אחד גבולי, נאמר לי שבעיקרון אין עם זה בעיה, אבל בגלל שאני כבר לא בייצתי מעל חצי שנה(הייתי במעקבי זקיקים.. ובדיקות דם) נצטרך לעבור לרופא פוריות.
גם אז נאמר שאולי לפני שבכלל עוברים רק ייתנו לי תרופה במינון נמוך שכל רופא יכול לתת שמגבירה את ההורמונים ויכולה לעודד ביוץ.

בכל מקרה.. בדיוק באותו החודש שנאמר הכל-נקלטנו.
טבעי.. היום היא כבר בת שנה ושבעה חודשים הפיצקולית...
אז נכון שפוליציסטיות לא מבייצות כל חודש....
ול]עמים הביוץ שלהן פחות איכותי(נאמר לי על ידי מספר רופאים שיש לי ביוץ פחות מוצלח..)
ונכון שלא מבייצים מוקדם והחודשים לפעמים ארוכים(יומ 15? זה סופר מוקדם אצלי;)
אני לא מבייצת לפני יומ 26-35.
אבל גם פוליציסטית יכולה לבייץ..(שוב אני לא יכולה לכלול את כולן אני בטוחה שזה משתנה מאחת לשניה).
והנה אני נקלטתי טבעי בלי רופאי פוריות.. רק עם מעקבי ביוץ.

וכשחזרנו לרופא אחרי שנה ושלושה חודשים מהלידה ההיא, מתוך מחשבה שבגלל שאני מבייצת פעם בחצי שנה, ולא נקלטים כל סיבוב שמבייצים אפשר לנסות לעבוד על הריון נוסף.
התברר שאני בדיוק מבייצת.. לא נקלטנו.
אבל בחודש שאחרכך(אומנם ביומ 25/28 לא זוכרת בדיוק) בייצתי שוב, ונקלטתי!
ועכשיו אני שבוע 14, עם עוד בת בדרך:).
מה שאני אומרת זה שפוליציסטיות זה לא גזירה קשה.. ויש סיכוי גדול שתצליחו גם בלי עזרה..
ואם לא, זה לא נורא.. יכול להיות שרק תצטרכו "דחיפה" קלה קלה מהרופאים.

תתעודדי, ברגע שאתה יודע מה הבעיה, הדרך לפתור אותה הרבה יותר קלה.
 
המחשבות שבאות בלילה

מוכר כל כך...
כמו שכתבו לך מעלי, אם העצב והפחד והקושי, יש כאן צעד קריטי לקראת הריון.
מאחלת לך שתופתעי לטובה מכל עניין הטיפולים והזריקות, ושההריון יגיע מהר מהצפוי.
 

WaitingForIt

New member
תודה בנות


באמת תודה על כל התמיכה:) אני גם לא חושבת שזה יהיה נורא והינה באמת קורה משהו (למרות שיש לי סיבוך חדש: לא ברור האם יש לי חיסום אדמת..).. היום הייתי אצל רופאת הנשים (בדיקת פאפ שגרתית) והיא אמרה שלדעתה זה לא שחלות פוליצסטיות כי השחלות לא מוגדלות.. שיהיה.. אני מטופלת עכשיו אצל רופא פוריות.. שהוא יחליט.. בכל מקרה אין לי ביוץ (היום יו״מ 21) טבעי ויש רירית טובה.. לפחות בזה הם מסכימים!!
 
רופא הפוריות שלי אמר - שחלות פוליציסטיות זו הדרך הקלה להריון

אני מאוד מקווה שבקרוב יאשרו לך את האבחנה, או לפחות ימצאו אבחנה ודאית אחרת. אני פוליציסטית מאושרת - שנים טובות בצבא ובתיכון העברתי בלי מחזורים סדירים. כשהפסקתי עם הגלולות לקראת ההריון, לא קיבלתי מחזור טבעי, ובזכות איקקלומין (גונאל אף עדיף, דרך אגב, אז טוב שתלכי על הכיוון הזה!), מעקבי זקיקים ובדיקות דם, נכנסתי להיריון תוך שלושה חודשים (ביחסים טבעיים). מרגע שמתחילים טיפולים לפוליציסטיות, את יכולה להיכנס להריון מהר יותר מזוגות שאין להם אפילו בעיה אחת, כי חוץ מזיהוי ביוץ או הבאתו, הכל טוב!
דרך אגב, להריון השני, שהסתיים בילדה מתוקה לפני שבועיים וחצי, נכנסתי באופן טבעי ולא מתוכנן, אחרי שזיהיתי ביוץ בעזרת שיטת המודעות לפוריות.
 
למעלה