קצת מבולבלת

rain71

New member
קצת מבולבלת

המחזור שלי קבוע 28 יום. מחזור אחרון ב-1.4, ב-28.4 בטא חיובית שעלתה כשבדקתי הכפלות. לפני שבוע, בשבוע חמש+4 הלכתי לראות שק, ואכן נצפה שק אבל הרופא אמר שההריון צעיר משאמרתי לו, ומתאים לארבע+4. אתמול הלכתי שוב, לפי הספירה שלי 6+4, הטכנאית אמרה שהשק תואם לחמש+ארבע, שבוע אחורה שוב פעם. הפעם היה גם שק חלמון וגופיף צהוב בשחלה. היא נשמעה מעט סקפטית ואמרה שאבוא שוב שבוע הבא ונראה מה קורה... אם לא נמצא עובר אז נדבר על זה. מרגישה שהיא מגזימה לחלוטין, אם אני בשבוע חמש ולא שש כמו שחשבתי, לא בטוח שיהיה עובר עוד שבוע. ועוד יותר מוזר לי, ביוץ מאוחר? המחזור שלי כמו שעון 28 יום. איך ביוץ מאוחר?
 
בגלל שהמחזור הבא לא הופיע

אלא במקומו נקלטת להריון - מועד הביוץ לא ידוע במדויק, ויכול להיות שהוא היה מאוחר, מה שהופך את ההריון שלך לצעיר יותר. אצלי מחזורים סדירים כל החיים 30-31 יום, באחד ההריונות חישבו לי את מועד הביוץ ליו"מ 21, בהריון הזה יו"מ 14. אני יודעת כמה קשה לחכות. והבדיקות בתחילת הריון לרוב רק מלחיצות (אני עשיתי 4 בשבועות 4-7 והתחרטתי על כולן) אבל אין ברירה, מקווה שתהיי נורא עסוקה והזמן יעבור לך מהר.
 

rain71

New member
אבל

14 יום אחרי הביוץ שאני שיערתי שהתרחש בדקתי במקל ובבדיקת דם והיה חיובי. אמנם התחיל מבטא 37 שיחסית נמוכה אבל אם הביוץ היה שבוע קדימה איך כבר יכולתי לבדוק בטא?
 
אני מבולבלת מהתאריכים

אולי תכתבי אותם באופן מסודר? ועוד שאלה - גופיף צהוב ושק חלמון נצפו בשחלה ואילו שק ההריון נצפה ברחם?
 

rain71

New member
מפרטת

מחזור אחרון 1.4.17
בדיקת בטא ראשונה 28.4.17 יצאה בטא 37
10.5.17 נצפה שק ברחם שמתאים ל-4+4 למרות שהייתי 5+4
17.5.17 נצפה שק ברחם עם שק חלמון בתוכו ובשחלה גופיף צהוב. התאים לשבוע 5+4 למרות שהייתי 6+4.
&nbsp
 
למעשה נצפה פער עקבי של שבוע

ביחס לאיתור הביוץ העצמי שלך, כל עוד הממצאים תואמים את השבוע לפי הא"ס אין לך מה לדאוג. האבחון המדויק בשלב הזה הוא לפי הא"ס ונשמח שהכל תקין.
 

rain71

New member
הייתי באולטראסאונד הבוקר

7+2
היה עובר מתאים ל5+6 ויש דופק קצת איטי. מאמינה שזה בגלל שרק התחיל הדופק (ברביעי האחרון עוד לא ראו עובר) נרגעתי. שמעתי שזה נפוץ שאם רואים את הדופק כשהוא רק מתחיל הקצב קצת איטי.
 

rain71

New member
אחרי כמה זמן הלכת לבדוק שוב?

עשיתי טעות ושאלתי את גוגל...
 
הלכתי סה"כ 4 פעמים בשבועות 4-9

3 פעמים גרמו ללחץ ולחרדות (חשד להריון חוץ רחמי/דופק איטי/דופק די איטי) רק בשבוע 9 הבדיקה היתה רגילה. מאז אני מקפידה על מרווחים גדולים בין הבדיקות (יותר מחודש ) - בדיקות תכופות לא מעלות את הסיכויים לשרידות ההריון, אבל יוצרות הרבה לחץ, לפחות כך היה אצלי. בהצלחה ובידיים מלאות!
 

hadarh111

New member
אני לא מבינה בזה

ומאחלת לך שההריון ימשיך תקין, ויסתיים סידיים מלאות!
אבל יכולה להגיד שממה שידוע לי, גודל זה גם עניין של סטטיסטיקה.
ונניח אצלי בגלל בעיה בדם תמיד יהיו עוברים שהם קטנים בגודלם ביחס לשבוע.
אבל זה תקין..
אני לא יודעת איך זה עובד כשעוד לא מודדים את העובר אלא את השק, אבל אולי זה אותו הדבר?
 
למעלה