אני עומדת לקבל....

rain31

New member
אני עומדת לקבל....

למרות שלא טיפחתי יותר מדי תקוות,זה שאני לאחר צילום רחם ואיקקלומין ובאמת קמפרנו כמו שצריך נתן לי תקווה החודש.
הבוקר התחלתי להרגיש כאבי מחזור עמומים ולאחר מכן ממש התכווצויות.
לאחר פיפי יש הפרשה שקופה-חומה בניגוב, זה מה שיש לי בדר"כ לפני מחזור...
מזל שהמחזור לפחות לא איחר ואף דייק., אני מופתעת.. חודש שעבר קיבלתי ב-13 והיום ה-14. אם היה מאחר הייתי מתחילה לקוות... אני ממש מאוכזבת.
שלשום חלמתי שילדתי בת, החלומות לא מפסיקים... והם כל כך מוחשיים שכאשר אני מתעוררת אני חושבת עם עצמי כמה שניות האם זה היה אמיתי או חלום. אין לי מילים לתאר את האכזבה.
 

haych

New member


אכן נשמע כמו מחזור, אבל הסימנים יכולים להיות דומים גם בהריון.
אבל באמת אם כבר מחזור, לפחות שיגיע בזמן ולא יתעתע.
מקווה שבכ"ז יהיו הפתעות ואם לא, שבחודש הבא תקבלי.

אני ממש מבינה אותך... גם לי יש פתאום תקווה ואני מרגישה כאילו אני חייבת להיות בהריון, כי החודש הזה קימפרנו לפי הספר ואפילו החמרנו, ובנוסף קיבלתי הורמונים.. אבל אז אני מזכירה לעצמי שבלי ההורמונים לא היה לי סיכוי וההורמונים בסה"כ מביאים אותי לאותו מצב כמו של זוגות בלי בעיות פריון, שזה בערך 20% סיכוי... אבל למרות שאני אומרת לעצמי להוריד ציפיות, במבחן התוצאה זה לא עובד..
 

haych

New member
מצטרפת אליך


אוף, זה כל כך קשה!
היום התחילו הכתמות...
אני כולה יום 20, המחזורים שלי הולכים ומתקצרים.
לפחות הפעם הן מתחילות מוקדמות ולא משאירות אותי עם הספק.
כ"כ קיוויתי שזה יהיה החודש הראשון והאחרון לטיפולים :(
 

WaitingForIt

New member
אוי לא!!!

אני הייתי מתקשרת לרופאה שתבדוק הורמונים.. אולי את צריכה תמיכה? זה יכול לעזור!! ואם לא הפעם אז לפעם הבאה.. אני יו״מ 8.. כל כך מקווה החודש לביוץ תקין.. שלא יהיה שוב 3 חודשים.. אבל זהו: עוד שבוע לתור לרופא פוריות.. אני מתרגשת כמו לפני חופשה:)
 

haych

New member
כוסאומו עם התמיכה הזאת...

(רגע של עצבים)
קיבלתי מינון נמוך של זריקות, אבל את המזרק הכי גדול והכי יקר. יותר מחצי מהחומר שלו ילך לפח!!(או שאמסור למישהי) והחרא הזה עולה המוווווווווון כסף!! אני מבינה שזו הפעם הראשונה ולא ידעו איך אגיב לתרופות ורצו שבמידה ויהיה צורך יוכלו להעלות לי את המינון, אבל כואב הלב!
וקיבלתי גם תמיכה! אבל אמרו לי לא להשתמש בה! אז למה קניתי?! זה אמנם החרא הכי זול בעסק הזה, אבל עדיין, זה עלה איזה 80 ש"ח אם אני זוכרת נכון...
אני תוהה אם באמת היה צורך, או שזו דרך של חברות התרופות (שעובדות בשיתוף עם הקופה) לעשות כסף על הגב שלנו.

אין לי עצבים לבדוק הורמונים, גם ככה כל הטיפולים האלה נורא קשים לי לוגיסטית.
וואי, כמה קיללתי היום... למזלי אני מצליחה להתאפק ולהוציא את העצבים שלי אחרי שאנשים הולכים/מנתקים את השיחה ולא בפרצוף שלהם... אני מציעה לבעלי לברוח מהבית, יש סיכוי שהכל יתפוצץ עליו...

הלוואי שיהיה לך ביוץ תקין! ושהרופאה שלך תיהיה טובה ותשלח לבירור מקיף ויאללה, צ'יק צ'ק הריון ♥
 

WaitingForIt

New member
הוי!! חיבוק ענק


אני יודעת שזה מעצבן.. (לפחות בתיאוריה
בנתיים..) אבל לפעמים תמיכה זה מה שמציל הריונות עם שלב לוטרלי (או איך שזה נקרא) קצר.. או אם דימומים שמתחילים די מוקדם.. אני פשוט מבינה אותך לגמרי!! אתמול התחלתי לבכות (אשכרה לבכות!!) בגלל שמישהי ביוטוב נכנסה להריון תוך חודש.. מה הבעיה שלי!? מה איכפת לי ממנה? אלוהים!! בעלי כמעט ברח מהבית/הרג אותי
וגם אמר לי שעד גיל 30 אין לי מה לדאוג.. סליחה!? מה קשור בת כמה אני? וגם ידיד שלי אמר לי היום אותו הדבר.. למה אני בכלל רצה לרופא פוריות.. אפשר לנסות כמה שנים עד גיל 30.. מה הקטע שלהם עם גיל 30!???? זיןן!! (סליחה ..) אבל לי יהיה הריון השנה.. (נו טוב.. גם שנה הבאה זה בסדר.. לא אופטימית בכלל)!! אני אעשה הכל! ואין לי יותר עם מי לדבר על זה.. כולם הודיעו לי רשמית שאני מדברת על זה יותר מדי ומחליפים נושא.. פאק כמה שאני לבד ):.. ומסכימה איתך לגבי הכסף.. אפשר היה באמת לחסוך את זה ואת התקווה שיצא מזה משהו.. בכלל.. בגרמניה בדיקת זרע פשוטה כבר תעלה לנו יותר משישים יורו.. חרא הכל! למה אי אפשר להיכנס למיטה ולהיכנס להריןן? למההה?
 

haych

New member
תודה אהובה

אין לי שלב לוטאלי קצר, עכשיו זה רק ההכתמות, הדימום צפוי בזמן, כ-14 יום מהביוץ. החלק הקצר בסייקל הוא הביוץ שלי שפתאום מקדים, אבל הרירית בסדר והביציות בשלות, אז גם זה לא מהווה בעיה.
בכל מקרה, אם התחיל מחזור אז נראה לי ששום תמיכה לא תעזור עכשיו, לא? נראה לי שזה נועד לחזק הריון שכבר תפס?

זה באמת לא קשור בת כמה את... כאילו, זה כן, אבל אם אכן יש לך שחלות פוליציסטיות, אז את בהחלט צריכה לעשות בירורים. כרגע עם מחזור שמגיע פעם באף פעם נראה שאת צריכה עזרה.
בגלל זה אני מעדיפה לדבר על הנושא רק עם כאלה שהיו/עודם בטיפולים, אנשים אחרים פשוט לא מבינים... מבחינת כולם ברגע ש"תשחררי" (אחחח המילה השנואה הזאת!) את תקלטי... כן, ממש... עם החצוצרות החסומות שהיו לי יכולתי גם להיות שנה באשרם בהודו ועדיין לא להקלט.
אז את ממש לא לבד, את איתנו!

המשפחה של בעלי הוסיפה אותי לקבוצת וואטסאפ, במה חטאתי?!
ועכשיו בין כל החפירות שלהם, אני כל יום רואה תמונות של התינוקות החדשים במשפחה, שכמובן הגיעו ממש בקלות... (אחת נכנסה להריון בירח דבש, שניה אחרי החתונה!)
 

WaitingForIt

New member


איזה באסה זה לראות תמונות של תינוקות כל היום.. אני הייתי מתחרפנת!!! בכלל, אני כבר כמה ימים בעצבים על בעלי.. כל מה שהוא עושה או אומר.. ועכשיו על הבוקר הגיע הפיצוץ
האידיוט הזמין חברים לכל הסופש (עם לינה אצלנו בסלון) בזמן שאני אהיה ביו״מ 11-13.. הא?? אז מתי בדיוק נקמפר? לא באמת.. כל פעם שאני בימים הטובים האלו הוא נוסע לאינשהו/ מזמין חברים.. ובכלל אני לא סובלת את החברים שלו ואין לי כח לסבול אותם 3 ימים בבית שלי.. עכשיו בכלל אני יושבת בוכה.. וזה לא הזמן בחודש
 

haych

New member
שיט! הזכרת לי!

בעלי טס ביוני, עם המזל שלי זה יפול בדיוק על הביוץ

וואי, גם בלי קשר לביוץ הייתי מתחרפנת אם הוא היה מזמין אנשים לישון אצלנו... אני שונאת שמסתובבים לי בין הרגליים... הם פשוט לא מבינים את זה כמונו ולא מחוייבים כמונו.
תעשו את זה בשושו בלילה (אני יודעת שזה קשה... אני בשעות האלה שוכבת כמו גוויה, אבל המטרה מקדשת את האמצעים..) ובשאר הימים אולי תנסי לצאת קצת יותר מהבית כדי לצמצם את המפגש איתם?
תחזיקי מעמד!!
 

WaitingForIt

New member


הם עם הנסיעות שלהם.. זהווווו!! מה קשה להבין שאנחנו שונאות אנשים בבית? ועוד חברים? גם ככה החברים האלו משפיעים עליו תמיד לרעה.. ואחרי בילויים איתם, הוא מתחיל לחפור לי שאיזה כיף להיות רווק בלי ילדים.. רק שעברנו רחוק מהם פתאופ הוא רוצה ילדים, מסקנה: השפעה שלילית!! הוא התחיל לאיים שהוא לא ילך לרופא פוריות.. ממש!! אני אהרוג אותו!! ): כן.. אני אנסה להילחם בו קצת היום ואם לא, אז אני אגיד לו שיהיה לנו כל כך הרבה סקס סוער שהחברים יברחו מהבית
איך האיום שלי? חח. נראה לי בסוף שאני אאלץ לוותר ופשוט לא להיות בבית.. חשבתי ללכת למספרה, לשופינג, חדר כושר (החלטתי להרזות קצת.. 5 קילו שמפריעים לי ולבגדים שלי! חח) ואז אני אזוז לשבת ללמוד בסטרקבאקס..
 

lollipop06

New member
היי! גם אני עדיין כאן עם הציפייה והאכזבה בין מחזור למחזור...

מבינה אתכן מאוד על התסכול...
לצפות כל פעם שלא יגיע ואז מגיע ושום דבר...
אצלי בזמן האחרון או שהוא מדויק או שהוא מקדים בשיא חוצפתו!

וגם הלחץ סביב ימי הביוץ שהופך עת העניינים לטכניים וחסרי ספונטניות..
באמת אולי טוב שנתחיל לעשות דברים בשביל עצמנו ובשביל הכיף! זה תמיד טוב
רק צריך כוחות להרים את עצמנו כל פעם מחדש...
יאללה שיהיה חודש מנצח עבור כולן!!!
 

nofar166

New member
אוווווףףף

העצבים שלך לגמרי מוצדקים ותרגישי חופשי להתעצבן ולפרוק את התסכול ולא לשמור אותו בתוכך. אני בטוחה שגם העניין של ההוצאה הכספית הלא קטנה, גם האכזבה, הציפיה מההורמונים הביאו איתם הרבה תסכול.
אולי יש יתרון בזה שהמחזור הגיע מוקדם? ככה הסבב החדש יתקרב ואיתו עוד כוחות מחודשים ותקווה לחודש מוצלח במיוחד!!!!
אולי כדאי היום או השבוע לעשות ערב כיף עם הבן זוג? לצאת או אפילו סתם לשתות בירה או לאכול סושי כי אני בטוחה שממש ממש בקרוב זה כבר לא יהיה אפשרי ומסיבות טובות.

בנות שולחת לכם מלא כוחות ואנרגיות מחודשות לחודש הבא, שיהיה מפתיע ויביא איתו הריון!! אמן!
 

haych

New member
תודה רבה


האמת שלא בחלתי בבירה ובגבינות עם עובש, אז אין סיבה מיוחדת לחגוג. ויום שישי אנחנו עושים יום כייף כי יש לבחור יום הולדת, רק שרציתי לתת לו מתנה אחרת ובמקום זה הוא יקבל אותו במחזור
 
האכזבה קשה נורא

אין מה לעשות, אם המכשפהן כבר כאן צריך להוציא את הקיטור (בעלים - החוצה! ) , לצעוק, לבכות, לקלל, להתחבא בשמיכות ואז..... לקום לקראת ספירה מחודשת עם תקווה חדשה. 85% ממטופלות הפוריות יהרו תוך 5-6 סבבים -בשבילי זה היה נתון מאד מעודד. אמן לשני פסים ולידיים מלאות!
 

haych

New member
זה בערך מה שעשיתי...

בכיתי (אבלן ממש, ביללות), קיללתי ואז לא היו לי אנרגיות לכלום, אז התחבאתי קצת בשמיכה עד שהצלחתי לגרד את עצמי...
למזלי בעלי הלך להתאמן, אז היו לי כמה שעות לבד.

הנתון על הטיפולי פוריות לא מעודד אותי
הסטטיסטיקה גם אומרת ש-90% מהזוגות יכנסו להריון טבעי תוך שנה. Well, נפלתי בצד הלא טוב של הסטטיסטיקה..

הבוקר כבר קבעתי תור לרופאה. moving on...
 
היתה לך בעיה במעבר הזרע-

90% מהזוגות יהרו כשמתאפשר מפגש בין זרע לביצית. מעכשיו האחוזים שלך שונים לגמרי! נורא קיויתי עבורך החודש והתאכזבתי מאד, ממש מקווה ששני הפסים מעבר לפינה. ותוהה לגבי הלוגיסטיקה: אין לך איך לקצר מרחקים?
 

haych

New member
לא..

בעלי מגיע איתי לתורים (עם הרופאה, לא למעקב זקיקים ודברים כאלה) ואנחנו עובדים באזורים שונים, אז אין טעם לעבור לרופא שקרוב למקום העבודה. אני גם מגיעה לעבודה בלי רכב, אז גם אם אעבור לרופא קרוב לעבודה- יהיה לי סיוט להגיע לשם בתחב"צ. בקיצור, בעיה..
 
ממש בעיה

כי לא תמיד את יודעת מתי תצטרכי ללכת ואיפה במהלך השבוע זה ייפול לך, גמישים איתך מבחינת השעות בעבודה? את יכולה להגיע באיחור?
לוגיסטיקה היא כל כך חשובה בחיים השוטפים. מקווה שבשנה הבאה התלונות הלוגיסטיות יהיו לגבי המטפלת שגרה קצת רחוק.....
 

haych

New member
למזלי כן

המנהלת שלי (שהיא גם סוג של קולגה, אנחנו עושות את אותה עבודה) גם בענייני הפוריות, כך שהיא מבינה ומזדהה ומגבה אותי כשאני מאחרת. הבאסה שכל דבר הכי קטן גורר איחור של שעתיים לעבודה, וברגע שהתור לא על הבוקר ונצברים איחורים - נשרף חצי יום :(
המזל הוא שבאמת ב-3 הפעמים שהלכתי למעקבי זקיקים היה מדובר במעקב חד"פ כי כבר הייתי על סף ביוץ.
 
למעלה