לאחר איקקלומין- הזמן להתחיל לעבוד...ואין חשק

rain31

New member
לאחר איקקלומין- הזמן להתחיל לעבוד...ואין חשק


היי בנות... העליתי את הנושא כבר בפוסטים קודמים שלי, אבל הפעם זה רציני
אני לאחר סבב ראשון של איקקלומין, טכנית אתמול נכנסתי ל-10 ימים הפוריים-הרופאה אמרה לקיים יום כן יום לא, ואין לי חשק! אני כל כך מתבאסת מעצמי. וגם בן הזוג לא בדיוק תורם... אתמול ניגש אלי בערב כשהייתי עם הלפטופ במיטה... מסנן לעברי 'בא לך'? באמת??? מאז שהתחלנו לטפל בנושא באמת ..בדיקות והכל...חודש לפני צילום רחם לא עשינו כלום ועכשיו אנחנו חודש אחריו, עדיין לא עשינו כלום.... כל התזמונים האלה כל כך מורידים את החשק.. אני נורא מתוסכלת פשוט רע לי. זה הרג לי את כל החשק....האירוניה! רוצים להכנס להריון אבל אין חשק לסקס.... חוץ מזה שנינו מהבוקר עד הערב לא בבית מגיעים הביתה ממש עייפים וסחוטים. אם כבר קורה משהו זה פעם אחת - זה מרגיש שצריך לקמפר יותר כדי שיקרה משהו.. ולמה יום כן יום לא? לא עדיף כל יום? - למרות שכמו שאמרתי לא יודעת כמה זה בר ביצוע... אני פשוט לא מסוגלת כשלא בא לי... ומרוב תסכול, באמת לא בא לי!
נשבעת לכן, אני כבר חשבתי לותר על כל העניין מה שיהיה, יהיה... יש לנו ילדה אחת אולי זה מה שנועד לנו....
אין לי כוחות לכל זה
 

haych

New member
מזדהה...

גם אנחנו לא מצליחים לעמוד ביום כן-יום לא בימים הפוריים, מצליחים פעם-גג פעמיים! וגם לנו זה מרגיש מטלה, ואנחנו מגיעים לזה ממש מאוחר בלילה, אז זה נטו לצורך חדריה ואין שום הנאה מסביב...
אבל השלמנו עם זה... זה לא שהיינו ארנבים לפני כן, פשוט עצם זה שהימים מוכתבים מראש זה מבאס. וממש לא חייבים יום כן יום לא! זו ההמלצה א. אם ידועה בעיית זרע. ב. כדי לא להתיש את הזוג. אם זורם לך יותר - זה מבורך!
 

WaitingForIt

New member
אוף!!

אני פשוט רוצה לייעץ שזה נורא חשוב.. לשפר איכשהו את יחסי המין.. אני סבלתי שנים מכאבים ומחוסר חשק מיני בגלל הגלולות וזה חרא!! זה הרס ממש את היחסים.. זה כל כך חשוב וכל כך תורם למערכת יחסים.. רק עכשיו שאני ניהנת ובעצמי יוזמת וכיף לנו, אני מבינה שסתם הפסדתי שנים של כיף (הגענו גם למצב של פעם בחודש ובעלי המסכן שאל אותי אם יש לי מישהו אחר
).. אני למשל קניתי גם הרבה הלבשה תחתונה (שזה תרם) וניסינו דברים חדשים
..
 

haych

New member
וגם אני צפויה להתחיל איקקלומין

או משהו בסגנון... ביום ד' יש לי פגישה עם הרופאה, שיחת "יחסינו לאן" אחרי שבמעקבי זקיקים האחרונים בייצתי מהחצוצרה החסומה.
הרופאה מההתחלה רצתה להתחיל הורמונים, אני רציתי לנסות טבעי.

את עושה הזרעות?
 

rain31

New member
היי... הזרעות לא, עוד לא הגענו לזה.

אני בטיפול איקקלומין ראשון, אם לא נצליח הפעם אז עוד סבב-שניים של איקקלומין ואם עדיין לא, אני מניחה ששלב הבא יהיה הזרעות.
\
 

hadarh111

New member
חיבוק חזק!

ז\ה נשמע באמת קשה ושוחק..
אולי כדאי לפתוח שיחה כנה,לחשוב מה הרצון היותר גדול כרגע.. להרחיב משפחה?
אולי בכלל באמת כמו שאמרת מתאים לכם ילדה אחת.. בינתיים.
ואולי בכלל לתמיד.
כל האופציות בסדר, כל עוד אתם ביחד ואוהבים ומבינים..
אני מאמינה בשיחות .
את גיבורה, זו תקופה קשה.. חיבוק גדול!
 
מאד טבעי ומובן

למי יש חשק "לתת עבודה" לפי השעון? לא ספונטני, לא רומנטי, קצת טכני ומאד משימתי. הכי טוב להבין שזה המצב כרגע, זו תקופה, המיניות תחת התקפה - אבל אתם תמצאו את שיווי המשקל החדש שלכם.
 
למעלה