יו״מ 58

WaitingForIt

New member
יו״מ 58


ושוב מליון בדיקות (לפחות קניתי כמה מאיביי) ושוב רק שלילי.. די כבר!!!!
(כמעט 5 חודשים מנסים אבל בהם היו רק 2 מחזורים).. כנראה טבעי זה לא ילך.. בקרוב רופא פוריות? כל כך מיואשת! שבוע הבא אני אקבע לי תור לבדיקה שגרתית ואדרוש אבחון של שחלות פוליציסטיות.. פשוט רציתי לפרוק..
 

mmm2016

New member
מבינה לגמרי!

מזדהה עם הצורך שלך לפרוק! גם אנחנו מנסים כבר באזור החצי שנה ואי אפשר להימנע מהתסכול שהולך ומתגבר עם הזמן. אמנם אצלי המחזור מגיע כל חודש ואני מצליחה לזהות ביוץ ודאי כל פעם אבל עדיין כל חודש לא נקלטת! כל פעם אני אומרת לעצמי שהחודש זה החודש והפעם יתפוס ואז מגיעה המכשפה... מתסכל ברמות! תמיד השבוע של המחזור הוא שבוע של נפילת מתח אצלי ובאסה רצינית. ואז לאט לאט אוספת את עצמי לניסיון הבא. בשגרה היומיומית שלי מלא בנות מהעבודה נקלטו, די מהר, וחופרות על זה ברמה יומיומית, שזה לא מוסיף! אני גם נודדת עם המחשבות לכיוון של טיפולי פוריות אבל מפחדת שזה סתם יכניס לחץ נוסף לכל התהליך הזה שגם ככה ממש מתסכל.. ):
 
אני בעד טיפולי פוריות, ל Haych למשל פתחו חסימה בחצוצרה

היא יכלה להמשיך לנסות, אבל עם 2 חצוצרות חסומות אין ממש סיכוי. בעיה פוליציסטית נחשבת פשוטה במונחי פוריות ויש לה פתרונות. לטעמי השד פחות נורא ממה שהוא נראה מבחוץ.
 

haych

New member
בדיוק באתי לכתוב לך וראיתי שאריות הקדימה אותי :)

ממליצה לפנות לרופא פוריות.
זה נשמע מפחיד, אבל זה לא מחייב ישר זריקות והורמונים.
בתור התחלה בודקים שהכל תקין, ואם חלילה משהו לא (בהורמונים או בכל המערכת הפנימית) אז את תשמחי שהתחלת בירור מוקדם, ולא בזבזת זמן לשווא.
לי פתחו חסימה אחת, אז אחרי יותר משנה וחצי של נסיונות, רק עכשיו אני באמת יכולה להכנס להריון טבעי! וביקשתי מהרופאה לא להתחיל הורמונים, אני מנסה טבעי עם מעקב זקיקים (אבל החודש כנראה אתחיל הורמונים כי אני מבייצת בינתיים רק מהצד החסום).
בקיצור - תתחילו בלבדוק שהכל בסדר.
שבעלך יעשה בדיקת זרע - בעלי קיבל הפניה מהרופא משפחה. הוא בעצמו התנדב לבדיקה הזאת, כי היה לו חשוב לדעת שהזרע שלו תקין :)
 

haych

New member
סתם שאלה...

יש סיכוי שלא זיהית ביוץ בגלל מקלונים דפוקים או משהו, ושאת בהריון? אני חלילה לא רוצה להשלות אותך.. אבל חברה שלי שהרתה את ילדה הראשון בטיפולי פוריות והיא פוליציסטית חיכתה, לקבל מחזור כדי לחזור לטיפולים. המחזור לא הגיע ולא הגיע והיא חזרה לרופא, והתברר שהיא בכלל בהריון טבעי! בשלב הזה כבר היה דופק ונחסכה ההמתנה המותחת.
שווה בדיקה
 

WaitingForIt

New member
לא..

אני בודקת כל כמה ימים (יותר נכון פעם בשבוע בערך כי אני לא מוכנה להשתגע..) עם מקלונים מאיביי (כן.. הקדמה הגיעה אליי :) ) ואני ממש לא בהריון.. בנתיים אנחנו ממש גם לא מנסים כל יומיים אלה פעמיים-שלוש בשבוע.. בכל מקרה: תחזיקי לי אצבעות חזק כי היום בערב החלטנו לדבר ברצינות האם לקבוע תור למרפאת פוריות.. (5 חודשים של נסיוניות ובהם רק 2 מחזורים.. חשד לפוליציסטיות כי כל החיים היו לי כמה מחזורים בשנה) הלוואי שהוא יסכים!!
איך אצלך? אני עוקבת אחרי כל הודעה שלך! בהצלחה בשיחה עם הרופאה!!!
 

haych

New member
עדכון

קודם כל, תודה על ההתעניינות!!

אז הייתי אצל הרופאה, היה נשמע שהיא קצת דוחפת לנסות עוד חודש בלי תרופות, כי אם בייצתי פעמיים משמאל, סיכוי טוב שפעם שלישית כבר תיהיה מימין כי זה בד"כ לסירוגין.
אבל החלטתי לא למשוך את זה יותר, כי אם שוב יהיה משמאל אז שוב נגיד שאחרי 3 פעמים בטוווח הפעם הבאה תיהיה מימין? צריך לשים גבול, והגבול הוא עכשיו.
אז היא אמרה שמתחילים זריקות. האמת שהייתי בשוק, כי חשבתי שנתחיל עם איקקלומין שזה בבליעה. אבל סבבה, בואי נלך כבר הארד קור...
רשמה לי גונאל אף שמעודד יצור ביציות, אוביטרל שמתזמן ביוץ ואנדומיטרין שזה וגינלי וזה לתמיכה.
היא שאלה מתי קיבלתי וסת, אמרתי לה שאני מתלבטת אם היום כבר נחשב היום הראשון, או שעוד לא. היא אמרה שלפני טיפול צריך אולטרסאונד למרות הדימום. אז היא עשתה לי, ואמרה שאני לחלוטין עוד לא בוסת כי הרירית מאוד עבה, ולכן היא רוצה שאעשה גם בדיקת דם, והנחתה אותי בינתיים להתחיל להזריק בשבת, אלא אם מחר יגידו לי אחרת (התוצאות של הבדיקות דם יגיעו רק מחר, בגלל השעה בה נלקחו.) משם הלכתי לעשות בדיקת דם וקיבלתי הדרכה על ההזרקה של הגונאל, לגבי השאר ינחו אותי בהמשך כשנגיע לזה. אמרו לי מתי לבוא למעקב זקיקים, וזהו. עכשיו אני מחכה לשבת, או לקצת אחרי זה במידה והבדיקות יראו משהו אחר. בא לי כבר להתחיל!
 

WaitingForIt

New member
וואי.. זה מרגיש כל כך רציני


הלוואי שתסדרי עם הזריקות ושבחודש הראשון הכל יצליח!! יהיו הזרעות או סקס מתוזמן עם זריקות?
 

haych

New member
אמן


בלי הזרעות. היא אמרה שבגלל שאין בעיה בזרע, אין סיבה לעשות הזרעות.
אני לא כ"כ שלמה עם ההחלטה הזאת, כי אם חלילה לא יסתדר ואני אצטרך IVF, לא יאשרו לי בלי 3 הזרעות, אז אני סתם מבזבזת זמן עכשיו שלא יספר לי בהמשך.
אני מקווה שנצליח צ'יק צ'ק... רק שהחצוצרה הסוררת תשתף פעולה!!!
 
למעלה