היי בנות,התייעצות

Yacom28

New member
היי בנות,התייעצות

אנחנו מזה מס חודשים מנסים להיכנס להריון. בעיקרון המחזור החודשי שלי סדיר, כל 28 יום. הוסת האחרונה הייתה ב23.3 ולפי חישוב הביוץ אמור להתרחש מחר 6.4 (14 יום) . איך יכול להיות שעפי בדיקת ביוץ ביתית יוצא לי עדין פס אחד חלש ואחד חזק.? ממש מתסכל.
 

haych

New member
לא חסרות סיבות

גם המחזור שלי סדיר, אבל עדיין, חודש שעבר הביוץ הפתיע והיה ביו"מ 11 והיו לי חודשים שהוא הגיע ביו"מ 15. הגוף הוא לא מכונה.
בדקת ביוץ גם אתמול? כי לפי הספירה שלי יומ 14 שלך הוא היום, ככה שהפסים היו אמורים להיות אתמול והבדיקה אמורה לחזור להיות שלילית היום (היום בו התחיל הדימום המשמעותי הוא יו"מ 1, אז היום יו"מ 14).
ודבר אחרון, הבדיקות, מהימנות ככל שיהיו, יכולות גם לפשל. אני עם בדיקות בערך שנה ומתוכן פעמיים לא זיהיתי ביוץ בכלל. פשוט תעשו סקס סביב הימים האלה, זה אמור לכסות.
 

Yacom28

New member
תודה רבה על התשובה.

בדקתי אתמול וגם שלשום ויצא שלילי גם... אם יוצאים מנקודת הנחה שהבדיקה טובה והבעיה לא ביושרה שלה, האם יכול להיות מצב שאין ביוץ כלל? אציין שהייתי אצל רופא נשים לבדיקה שיגרתית בתחילת השבוע והכל היה תקין.
 

haych

New member
בעקרון זה יכול לקרות

יכולים להיות מחזורים בלי ביוץ, אבל יותר סביר שפספסת אותו או שהוא עדיין לא היה.
את שמה לב גם להפרשות פוריות?
באחד החודשים שלא זיהיתי עם המקלונים, אני כן יודעת שהיה ביוץ כי הייתה לי כמות ניכרת של הפרשות (בד"כ אני לא מצליחה לזהות אותן).
סביר להניח שאם הלכת רק לבדיקה שגרתית, הרופא לא השקיע יותר מדי בבדיקה (או שרק אצלי הרופאים חפיפניקים?) אלא ראה נגיד שאין ציסטות, שהרחם נראה טוב - וזהו. בחיים רופא נשים לא אמר משהו על ביוץ מתקרב, רק אחרי שהתחלתי בירורי פוריות התחילו לחפש ולציין את זה. מה שגם שדרוש מעקב מתמשך בשביל לדעת אם חלילה יש בעיה עם הביוץ (מעקב זקיקים - מגיעים אחת לכמה ימים לאולטרסאונד+בדיקות דם ועוקבים אחרי גדילת הזקיקים)
תמשיכי לבדוק עם המקלונים, אולי הביוץ מתעכב החודש.
 

Yacom28

New member
אוקיי, אז נמשיך עם המקלונים.

ונקווה שלא פיספסתי אותו החודש.. ועוד משו,סליחה על הבורות, הוא שלח אותי לבדיקה הורמונלית אמר שצריך לעשות אותה ביום השלישי למחזור...מה בעצם בודקים בבדיקה הזאת?
 

haych

New member
דגשים

היי, המשפט שלך של הבדיקה "ביום השלישי למחזור" הקפיץ אותי...
גם לי אמרו ביום השלישי, ונלחצתי כי בדיוק חזרתי מחו"ל ביום הזה וחשבתי כבר שאצטרך לחכות לחודש הבא. הבנות פה בפורום אמרו שאפשר לעשות בימים 3-5 ככה שתדעי שגם אם זה נופל לך על סופ"ש אז זה לא נורא.
עוד דבר, אותו רופא לא אמר לי שיש לבצע את הבדיקה לאחר 3 שעות ערות - אז אני מסבה את תשומת ליבך לכך למקרה שגם את נפלת על רופא שכזה...

הפרופיל ההורמונלי היא סט של בדיקות דם הבודקק את רמת ההורמונים שלך בגוף. כשקוראים את התוצאות יש לשים לב לזמן בחודש בו ביצאת את הבדיקה, כי התוצאות (לפחות בכללית) מחולקות לפי אם את בזמן המחזור/לפני הביוץ/אחריו/בגיל הבלות, מכיוון שרמת ההורמונים משתנה באופן טבעי במהלך החודש.

מצרפת לינק המסביר על הבדיקות:
[URL]http://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/preparing_pregnancy/Pages/hormonal_profile.aspx[/URL]
 
ניתן לעשות את הבידהק בין יום 2-5 למחזור.

ראיתי שצירפו לך לינק.. אם את רוצה שנפרט עוד,או אם היה משהו לא מובן, תבקשי ונפרט :)
 

Yacom28

New member
ממשיכה עם המקלונים ועדין אין זכר לביוץ

ממש מלחיץ.. איך זה יכול להיות בכלל? הרמתי ידים ממקלונים. תודה רבה על המידע, מחכה למחזור ואז אעשה את הבדיקה ונמשיך לנסות. ????????
 
למעלה