עוד עדכון

rain31

New member
עוד עדכון


היי יקירות... מעדכנת שהייתי אצל הרופאה שלי וצילום הרחם תקין לגמרי. לא היתה לי שום חסימה. מצד אחד- נהדר, הכל תקין. מצד שני- איפשהו ציפיתי לשמוע שהיתה לי חסימה ונפתחה ועכשיו הופ...תתאפשר כניסה להריון. המחזור טרם הגיע אז נתנה לי כדורים שיזרזו אותו ואז אתחיל בפעם הראשונה טיפול איקקלומין - אם למשהי יש נסיון עם זה, האם יש תופעות לוואי וכו', אשמח לקרוא.. הבעיה היחידה שלי כרגע זה מחזור וביוץ לא מסודרים אז זה מה שנותר לסדר.
בנוסף, אמרה לי לקבוע תור למרפאת פוריות מאחר והתורים ארוכים,
בתקווה שלא נצטרך אבל שיהיה תור בכל מקרה.
רציתי גם להתייעץ אתכן. יוצאת בקרוב ל-3-4 חודשים של מנוחה בבית. תכננתי להתחיל דיאטה וספורט ולהשקיע קצת בעצמי. אני בעודף משקל משמעותי וכבד לי. מצד אחד לא רוצה לדחות את הנסיונות להכנס להריון בגלל זה כי אנחנו מנסים כבר מעל שנה וחצי ואני כבר בת 31. מצד שני, וודאי שזה לא המצב האידיאלי להכנס כך להריון. מה הייתן עושות?
 
קצת תשובות

אני נכנסתי להריון בביוץ שאחרי צילום הרחם (שהיה תקין ), ומסתובבת אגדה אורבנית כזו... הלוואי גם אצלך! אצלי האיקקלומין דיקק מאד את הרירית (היתה סביב 4, לרוב היא סביב 9 ) - זו בעיה ידועה ולפעמים נותנים אסטרופם לעיבוי הרירית ביחד עם האיקקלומין. לגבי הירידה במשקל - אני מבינה שאת רוצה לעבור תהליך משמעותי, זה באמת טריקי להיכנס לתהליך כזה לפני כניסה להריון. מצד שני... כניסה להריון יכולה לקחת זמן. בגלל שכבד לך (בגוף ובנפש ) ובגלל שאת לוקחת הפסקה למען עצמך, אני חושבת שכן הייתי מתגייסת לתהליך. אבל כמובן את התשובה רק את יודעת.
 

rain31

New member
היי איןאריותכאלה


מודה לך על ההתייחסות..
מצד אחד אנחנו כבר נמצאים ברצץ של הנסיונות והבדיקות והכל ואני אחרי צילום רחם - שזה כמו שאמרת גם יכול לעזור, אז חבל לא לנסות ודווקא עכשיו לסגת לאחור.
מצד שני - המשקל באמת מפריע לי. בלי שום קשר להריון, התייעצתי עם נטורפתית ואני מתחילה כבר ממחר תפריט תזונה שהתאימה לי באופן אישי.
התחלתי עם הכדורים לזירוז המחזור, אני מסיימת אותם ביום שני ואז בטוח של שבועיים אני אמורה לקבל. מאחר וכל זה בעצם לוקח זמן אני חושבת בכ"ז כן לנסות. ועדיין , זה לא אומר שנצליח. אבל לפחות לא ארגיש פספוס שכלל לא ניסינו.
 
נשמע לי שמצאת את שביל הזהב שנכון עבורך

הרי גם הריון, בסופו של דבר, הוא תהליך, לא דבר נקודתי, ממש כמו המעבר לאורח חיים בריא יותר, אני לא רואה סתירה בשילוב של שניהם, בפרט שאת מגיעה עם המון מודעות.
אחותי, כשנכנסה להריון הראשון שלה, הרגישה שזה הזמן שלה לאכול מה שבא לה, ואכלה בעיקר ממתקים (בכמויות!) לאורך כל ההריון, היא עלתה יותר מ 35 ק"ג (התחילה במשקל תקין) ולקח לה הרבה זמן אחרי הלידה להתאזן מחדש. היא עכשיו חושבת על ההריון השני, ואין לה שום כוונה להתיר את הרסן בענייני המתוק כמו שעשתה בהריון הראשון....
 
שמחה לשמוע שהכול תקין

אני השתמשתי באיקוקלומין..בגלל שאלה כדורים הורמונליים אכן יכולים להיות תופעות לוואי,לי זה בעיקר השפיע על מצב הרוח וזה שרציתי לאכול יותר. על החודש הראשון עם הכדורים נכנסתי להריון, גם לי היה מחזור לא סדיר.
את יכולה להתחיל דיאטה וספורט- קודם כל זה מאוד בריא לגוף ודבר שני זה גם יכול לעזור לך להיכנס להריון, כי במידה ויש עודף משקל זה קצת משבש את המערכת. (אני לא רופאה רושמת לך את מה שידוע לי ) לא אומרת ללכת קיצוני מידי אבל זה תמיד טוב לגוף ולנפש.
&nbsp
 

rain31

New member
היי


דיאטה וספורט אני בכל מקרה מתחילה, בלי קשר להריון או לא. התלבטתי האם לחכות שארד במשקל קצת , לפני שאתחיל טיפול באיקקלומין.....אך כמו שכתבתי בתגובתי לאיןאריותכאלה אני מתחילה תפריט כבר מחר וגם ככה המחזור עוד לא הגיע והכל לוקח זמן אז אני חושבת שלדחות יהיה חבל. ואם אם אכנס להריון המיוחל אמשיך כמובן בליווי נטורפתית את התהליך.
 
למעלה