אין לי כח כבר להמתנה הזאת...

haych

New member
אין לי כח כבר להמתנה הזאת...

כמה שחיכיתי וספרתי ימים למחזור שיגיע, כדי שאוכל לקבוע תור לצילום רחם... ואז כמה שחיכיתי לצילום רחם, כדי להתחיל להזיז עניינים... 3 שבועות הייתי צריכה לחכות לו... ופספסתי את החודש ההוא, כי הצילום נפל על הביוץ, אז הייתי שווווווב צריכה לחכות למחזור, ואז לחכות עד שיואיל בטובו להגמר, ורק עכשיו אפשר סוף סוף לעשות להתחיל לפעול! יצאה לי הנשמה כבר!
מחר, יום 11, מעקב זקיקים ראשון (קצת מוקדם, אבל יש סופ"ש).
היום התחלתי לבדוק עם בדיקות ביוץ מסוג חדש, כי מתוך הרגל אני מתחילה לבדוק ביא"ב 10. והתקבלו 2 פסים! מה? ביוץ ביוא"ב 11? זה נורא מוקדם! ולא קימפרנו בימים האלה, והיום בעלי עובד עד חצות! כמובן שאשאר ערה ונקמפ"ר, אבל תמיד אני מעדיפה לקמפר גם בימים שלפני הביוץ. מעניין אם המעקב זקיקים יאמת את הביוץ או שהבדיקות החדשות האלה לא משהו.
ומי אמר בכלל שאבייץ מהצד התקין? יכול להיות שעכשיו שובבבבבבבב אצטרך לחכות להוד ביוצו, בתקווה שיועיל בטובו להגיע מהצד הנכון... נמאס לי...
 

lollipop06

New member
מחזיקה לך אצבעות


מבינה אותך, גם אני תמיד מעדיפה לקמפר לפני אבל לא נורא...
הרי אומרים שמרגע שיש פס חזק אז תוך 24 מתחיל הביוץ...
לגבי ביוץ מהצד התקין- זה בגלל מה שאז כתבת על החצוצרה? זה קשור? כי אני יודעת שלמישהי הייתה בעיה בחצוצרה ולכן הרופא הסביר לה שהיא לא צריכה לדאוג שתמיד יהיה ביוץ אחד לא טוב אלא הגוף מתנהל כל חודש עם חצוצרה אחת...
 

haych

New member
תודה, לא הלך החודש ��

אני עדיין לפני ביוץ, בצהריים כשיגיעו הבדיקות דם יתנו לי צפי.
אבל הביוץ הולך להיות מהצד הדפוק...
הביוץ הוא לסירוגין משתי החצוצרות, גם אם אחת לא תקינה (אני לא יודעת מה קורה במקרה של כריתת חצוצרה חלילה, אבל ככה זה כששתיהן קיימות, גם אם אחת חסומה), ככה שהחודש הזה די אבוד.
הרופא שעשה לי את המעקב אמר שהביצית יכולה לקפוץ לחצוצרה השניה גם אם היא יוצאת מחצוצרה אחרת, ושהסיכויים נמוכים בהרבה, אבל קיימים. אז נקמפר כאילו הכל כרגיל ונקווה לטוב..
מה ששימח אותי זה שיש לי רירית יפה. הייתי מוטרדת מזה כי המחזורים שלי נורא ארוכים ופחדתי שאולי אין לה זמן להתעבות עד הביוץ.
 
אני ממש אופטימית

לדעתי חלק מהקושי העכשווי שלך הוא שאת יודעת שבמשך 18 חודשים המתנת לשווא. זו בשורה קצת קשה לעיכול בהיבט הרגשי. בהיבט הפרקטי זו בשורה מעולה, עכשיו יש חצוצרה אחת פתוחה והנסיונית אמיתיים. אחותי הרתה חודש אחרי שהסירו לה חצוצרה בגלל הריון חוץ רחמי. מחזיקה לך אצבעות שהחודש הבא הוא החודש שלך!
 

haych

New member
אבל למה להמשיך לסחוט ממני את המיץ...?

עכשיו עוד המתנה למחזור. במקום להיות במתח ב-14 ימים האלה אם נקלטתי או לא, אני צריכה לחכות עוד חודש עד שתיהיה שוב תקווה. לפחוץ כשלא ידעתי היה לי במה להאחז, הייתה לי תקווה שאני אקלט...
וברור שזה לא מדע מדויק, אבל יש את העניין של 3 חודשים שהצילום רחם כביכול משפיע ואני מרגישה שהפסדתי כבר 2 נסיונות כי מיד אחרי הצילום הייתי בביוץ ואז בפעם השניה בייצתי משמאל...
 
בהצללחה ענקית

מקווה שהזקיקים יהיו קשובים לך ויבייצו מהצד הנכון!!!
ההמתנה הכי קשה שיכולה להיות... כל כך מבינה אותך!
 

haych

New member
תודה רבה

אני ממש מתפתה להתחיל עם הורמונים כדי שאף אחד לא ישאל אותם והם יבייצו משני הצדדים... אבל ממש לא בא לי הורמונים, והבטחתי לעצמי נסיון אחד "אמיתי" (כלומר, מהצד הנכון) לפני שאני עוברת להורמונים.
 

hadarh111

New member
בהצלחה! אני מחזיקה אצבעות

אולי הביוץ יקפוץ כמו שאמרת?
אני מקווה מקווה מקווה
 
ואם בסוף תלכי על הורמונים....

בעיני השד הרבה פחות גרוע ממה שהוא מצטייר מרחוק. לא נעים - לא נורא. מאחלת לך כמובן שתיקלטי טבעי כבר בחודש הבא! אבל תזכרי שיש גם יתרון בהורמונים, שרפואת הפריון בישראל מעולללההה, ושאת כבר יודעת בדיוק מה הבעיה, שזה הרבה יותר טוב מלהיות לא מוסברים. חיבוק גדול על ההמתנה הארוכההההה, אני באה לפה כל הזמן לראות מה שלומך, ומחכה בשקיקה לקרוא שאת עוברת להריון ולידה.
 

haych

New member
תודה! גם אני עוקבת אחרי שלומך :)

אני מציצה גם בפורומים האחרים על אף שטכנית אני לא קשורה אליהם.
 
למעלה