הזרעה תוך רחמית

רויתוש20

New member
הזרעה תוך רחמית


שלום לכולן ,

אשמח לשמוע האם מישהי הייתה בטיפול כזה דרך הקופה? אולי אצל דר' ממן אסתר?
האם ההזרעה כואבת? והזריקות שלפני?
מה ההליך ואיך מתבצע דרך קופת חולים?

תודה לכולן :)
 
הייי ברוכה הבאה

הזרעה זו פעולה יחסית פשוטה ושכיחה הכאב הוא משהו אינדבידואלי... לי לא כאב... הזריקות שנעשות לגירוי השחלות גורמות לפעמים למצבי רוח... המחט מאוד קטנה כך שפיזית...גפ הזריקות הם לא כואבות או כאבות מעט כמו צביטה קטנה.
שמעתי רבות על ד"ר אתי ממן...היא די מפורסמת יש שאוהבים אותה ויש שלא... פשוט צריך לנסות...
והתהליך...מחליטים שעוברים הזרעה הרופא נותן מרשם לזריקות... כל כמה ימים מבצעים אולטרסאונד ובדיקות דם עד ליום הביוץ... והופ הזרעה... תוך כדי את מלווה על ידי האחיות או הופא שאומר לך כל פעם כמה להזירק ומתי להגיע לבדיקה/הזרעה... נראה מאוד מסובך אבל...תהליך די פשוט אחרי שעוברים אותו...
 

רויתוש20

New member
תודה רבה :)

התגובה שלך מאוד עזרה לי להפסיק להילחץ מההזרעה והזריקות ,תודה לך :)
רציתי רק לשאול האם להשבחת זרע ולמקום בו מבוצעת ההזרעה (הבנתי שזה מרכז האישה או משהו כזה ) צריך לקבוע תור?
 

nofar166

New member
הזרעה

היי =)

לי באופן אישי ההזרעות לא כאבו בכלל (ואני אחת שמאוד רגישה לכאב). זה גם לוקח ממש עשר שניות ובלי שתרגישי כבר יגמר.הרופא אמר לי שה"כאב" הכי גדול שיכול להיות זה כאב רגעי כמו כאב מחזור. ואם זה כואב זה ממש לשניה ברגע ההזרעה.
כשאת באה למרפאת בריאות האישה לעשות אולטרסאונד יראו איך הזקיק מתפתח וברגע שיהיה קרוב לביוץ יקבעו לעשות את ההזרעה. בדרך כלל יגידו לך יום לפני ויקבעו לך שעה להזרעה למחרת (זה מאוד גמיש ונותנים לך קדימות בתורים). באותו היום את יוצרת קשר עם מכון ההשבחה וקובעת איתם תור בהתאם לשעת ההזרעה שנקבעה לך. לוקח בערך 45 דק לבצע את ההשבחה.

אם יש עוד שאלות תרגישי חופשי!
 

רויתוש20

New member
המון תודה על ההסבר :)

ברשותך, עוד כמה שאלות ....
ידוע לך אולי, מהם אחוזי ההצלחה להזרעה?
והאם את השבחת הזרע עושים במקום בו עושים בדיקות זרע? האם גם שם נותנים קדימות?
תודה :)
 

nofar166

New member
השבחה

את ההשבחת זרע עושים באותו מקום של הבדיקות. הם בדרך כלל נותנים קדימות ומתגמשים לפי שעת ההזרעה שקבעו לך. אבל כשאת יודעת בערך באיזה שבוע יהיה הביות שווה לך להתקשר למכון ולשאול לגבי ישעות הפעילות שלהם. יש מכונים שלא עובדים בכל הימים ויש מכונים שעובדים רק עד שעות מסוימות.

לגביי אחוזים אני יודעת שהם לא הרבה יותר מאשר אחוזים כניסה להריון בכל מחזור באמצעות קיום יחסים רגיל. אם יש מלכתחילה בעיה בזרע כמו תנועה איטית וכדומה, השבחה יכולה לעזור.
 
למעלה