מנסה להתאפק..

WaitingForIt

New member
מנסה להתאפק..

אז הבטחתי שהחודש אני אהיה יותר רגועה, אז הבטחתי../:
לדעתי היה ביוץ אבל אני לא יודעת מתי (היום יואב 10-15 ויומ 28).. ואני מתה פשוט לבדוק כבר!! אני כל כך מנסה להתאפק ליום שלישי שאז כבר יהיה יואב 15 גם בספירה הכי מאוחרת, אבל אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה שאולי אני כבר בהריון היום ואני אקבל 2 פסים..
אני לא יכולה לחכות לאיחור כי אצלי הכל לא מסודר ויש לי ביוצים ללא מחזור אחריהם...
התופעה היחידה שיש לי זה שהציצי גדל בטירוף וכואב נורא..(וחודש שעבר לא:) )
זהו, פרקתי:) מה לעשות???
 

mom2b4

New member


לחכות...
לא שווה לבדוק ולהתאכזב. גם לא שווה לבדוק לפני המחזור, לקבל פס חלש ואח"כ מחזור (גם בסרט הזה הייתי).
אבל אני טובה בעצות.. בעצמי יוא"ב לא יודעת איזה.. בגדול אמורה לקבל בשישי-שבת הבא עם תחושות מוזרות ומתאפקת לא לבדוק על ריק
 

WaitingForIt

New member
אז בדקתי..

רק קניתי בדיקה ולא הצלחתי לחכות לשום יום רביעי.. חח.. היום יוא״ב 11 (בספירה הכי מאוחרת שיש) ועם השתן הראשון של הבוקר, ושוב קליר בלו הראה לי מינוס יפה
ואיכשהו זה היה צפוי, אבל כל כך רציתי, והתחלתי לבכות נורא (והבטחתי החודש לא להזיל אף דמעה!!) ובעלי כבר לא ידע איך לנחם אותי.. אני גם הייתי רוצה לעשות הפסקה מזה כבר.. כבר כמעט 3 חודשים אני מתעסקת וחושבת רק על זה.. אני גם ככה בטוחה שזה יגמר באיבחון של פוליציסטיות ו״טיפולים״ (לפחות מעקב זקיקים)..ובכלל, השד יודע מתי אני אקבל עכשיו מחזור.. (הקודם הגיע ביו״מ 56)..אני רוצה וסת כל כך!! רק להיות כמו כולן ): רק להתחיל חודש חדש..
ממש דרך נפלאה להתחיל את הסוף שבוע..
 

WaitingForIt

New member
אני יודעת


באמת בדקתי לפני הזמן.. כי היו לי הפרשות פוריות במשך 6 ימים (וכאבים חזקים בצדדים..מעניין, החודש כאב מ2 הצדדים.. זה אומר משהו?) ולפי מה שקראתי היום, הביוץ מתרחש ביום האחרון של ההפרשות.. אז אולי יש עוד סיכוי:) זה פשוט מעצבן שאני לא יכולה לחכות לאיחור כמו כולן ולקבל מחזור..:( ולהפסיק לבדוק כל הזמן..
 
לחכות לאיחור? כמו כולן?

למי בדיוק את מתייחסת? אלה הימים הכי הכי קשים, לכולן. בגלל זה אנחנו מוציאות כסף על בדיקות ויוצאות מדעתנו..... מחזיקה לך אצבעות שזה החודש שלך!
 

WaitingForIt

New member
איזה חמודה:)

לא.. לא בדקתי מאז (כי יש לי מבחן בעוד שעה והייתי עסוקה רק בו) ולא התעסקתי בזה.. הציצי עדיין כואב ועדיין אין סימנים למחזור (אבל הוא מתחיל אצלי לפעמים בבום ובלי שום סימנים מקדימים) ולא יכולתי גם לבדוק כי אין לי יותר בדיקות בבית.. היום יוא״ב 14.. מאוד מפחדת לבדוק..
 
עד שהמכשפה לא באה לא מספידים

יואב 14 ושלל תסמינים ו... הכי חשוב... אין ווסת...
בהצלחה!
 

WaitingForIt

New member
אצלי זה לא אומר כלום..

כי לא בדקתי 100 אחוז את הביוץ (עם בדיקת ביוץ/אולטסאונד) ורק הרגשתי כאבים והיו הפרשות..
והכי חשוב שיש לי ביוצים בלי מחזור אחריהם (כבר אמרתי שיש לי גוף מטומטם?), אז המכשפה תגיע.. מתי שבאה לה ולא לפי הכללים ביואב 14-16..
עכשיו נשאר רק לחכות כנראה לביוץ נוסף שיביא אותה.. ושוב לקמפר כל יומיים/:
 
למעלה