חיבוקים וקיטורים לסוף שבוע

Theodora100

New member
עוד חודש שלילי

היו לי יומיים דימום קלילים הרבה לפני שהיו אמורים להגיע.
אתמול בבוקר, בהמלצת בנות פורום, עשיתי בטא. הספקתי לדחוף את הבדיקה לפני ישיבה חשובה שהייתה לי שאני הגורם העיקרי שמעביר את המצגת למנהלים. הגעתי לישיבה, ותוך כדי אני מרגישה שהכאבים מציפים אותי ואז הבנתי שנגמרו הציפיות והתקוות להחודש. נזרקתי למקום אחר, שלי, וכבר ממש לא נכחתי בחדר. כל הזמן תיקנו אותי ומצאתי את עצמי חוזרת על משפט "מה אמרתי?". כנראה ששטויות, אבל ממש לא היה לי איכפת. רציתי לזחול למיטה ולהתנתק מהעולם. סיימתי את הישיבה והלכתי הביתה, החזקתי את הדמעות חזק חזק. לקחתי כדור לכאבים ונכנסתי למיטה.
אחר הצהרים בעלי חזר הביתה אחרי שידע שלא הצליח. בלי לשאול לשלומי או לשבת דקה לידי, אולי אני צריכה משהו, לאכול לשתות או פשוט תמיכה, ירה לעברי "אני הולך לחבר הוא צריך בירות". כ"כ נעלבתי ממנו. זהו. נשארתי במיטה עם הבאסה שלי, הרחמים שלי, הכאבים שלי והכעסים שלי עליו.
סימסתי לרופא שלא הצליח ואיך ממשיכים עם החודש הקרוב. מסתבר שהוא נוסע לחו"ל החודש, אז אנחנו עושים הפסקה. חודש הבא אנחנו בחו"ל, אז יוצא שנעשה הפסקה חודשיים. מי יודע, אולי יצליח ספונטני...
זהו. אלו הקיטורים שלי כרגע. ממש תודה שאתן פה. מנחמות ונותנות כתף. מדהים איך אנשים קרובים סביבנו לפעמים חווים את זה גם ולא יודעים להתמודד ולתמוך בנו.
שיהיו בשורות טובות!
 

haych

New member
אויש, זה כל כך כואב

ממש הרגשתי את הכאב שלך דרך ההודעה.
אני כל כך מזדהה איתך בעניין הבעל! כשאני מקבלת ומעדכנת אותו ואז אנחנו מדברים שוב, אני מציינת בשיחה שאני מבואסת ועצובה, וכל פעם מחדש הוא שואל למה, הוא כבר מספיק לשכוח מזה!! אנחנו כל כך בתוך זה ומתחברות לכל תחושה וסימפטום ומאכילות את עצמו סרטים, בעוד שלהם זו עוד פיסת מידע. הצליח או לא. לפעמים זה מרתיח אותי ולפעמים אני מצליחה למצוא את הכוחות ללמוד ממנו את הגישה החיובית של "אין למה להתבאס כי זה לא יעזור. ממשיכים הלאה לקראת החודש הבא."
אולי דווקא ההפסקה תעשה לכם טוב, הפוגה מהמירוץ הזה. תוכלי להנות בחו"ל בלי לדפוק חשבון, ואולי תכנסי לסטטיסטיקה המפתיעה של בנות שנקלטות בזמן חופשה
 

hadarh111

New member
אויש חומד חיבוק ענק ענק ענק!

איזה יום קשה, ועוד הצורך הזה לעמוד שם ולתפקד!
אין לי מושג איך הצלחת.
מזל שאחרכך חתכת הביתה, אין כמו כניסה למיטה כדי להתנחם.

ובכלל בעניין הבעל, האמת זה כנראה היה לי קשה אפילו יותר מלעמוד ולהרצות ממול אנשים בעבודה.
אולי כדאי לעשות שיחה על תיאום ציפיות, להסביר שכשיש אכזבה בתחום, אולי הוא ישר אופטימי וחושב על החודש הבא ושהכל בסדר, אבל לך יש צורך לבכות ולהתאבל על החודש שלא הצליח?
שאת צריכה אותו ביום כזה לידך, מכיל ומנחם..
ולא יכול לוותר עליו לטובת הבירה עם החבר?

ככלל-הבנתי שאנחנו וגברים לא מסונכרנים רוב הזמן ברמת הרגש, צריך להסביר להם הכל
.
אבל הוא אוהב אותך, ואני בטוחה שאם תדברו ותסבירי, יהיה לו חשוב לעזור לך .
 


אוי כל כך מצטערת! שומעת את הכאב שלך, זוכרת מימי הטיפולים שלי הכי קשה היה לי בחודשים הטבעיים, החודשים שעושים לי הפסקה כפויה, מהמחשבות האלה שאולי זה יבוא טבעי....
ורק אומרת... להרבה נשים זה מגיע טבעי דווקא שלא מצפים לזה, בהצלחה!
 

WaitingForIt

New member
אני משוגעת!!


זהו סופית!! אחרי שבכיתי לכן כל כך שאין מחזור אחרי גלולות וצריך לחכות לאפריל, קיבלתי מחזור אמיתי (תוך כדי קימפור, חח.. בעלי אומר שהוא ״הביא״ את המחזור) והיו יומיים של דימומים חזקים (אפילו עם גושים שלא היו לי מן הסתם בזמן גלולות), אבל!! זה המחזור היחידי בחיים שלי שלא כאבה לי הבטן (אפילו עם גלולות היו לי כאבי בטן) וזהו!! יו״מ 4 ונגמר.. איך!? בחיים לא היה לי מחזור פחות מ6-7 ימים.. אף פעם!! זה היה מחזור אמיתי!? למה זה השתנה ככה!? מה קורה פה!?
 

haych

New member
לנשום


זה מחזור ראשון אחרי גלולות, הגיוני שיקח לו זמן להסתדר, וגם הגיוני שהוא לא יחזור לקדמותו. המחזורים שלי היו לפני הגלולות כל 32-35 ימים. אחרי הגלולות: כל 28 יום. הגיוני גם שלא יכאב לך, כאמור הדפוסים משתנים. תני לזה עוד כמה חודשים ותראי אם זה נוצר אצלך דפוס חדש או שהכל ממשיך להיות מחורבש ואז תבדקי מה קורה.
 

hadarh111

New member
יש נשים

שאחרי הגלולות חוזרות לעצמן והכל רגיל.

אבל רוב הנשים-יש תקופת הסתגלות.. הגוף לא מאופס על עצמו.. הווסת לא מגיעה תמיד ישר לוקח זמן, היא מגיעה בצורה שונה..
לפעמים מגיעה ישר לכמות קטנה ואז חוזרת מהר מאוד שוב.
לפעמים לא מגיעה ואז יש כמות גדולה.
בקיצור בלאגן אחד גדול.
אני יודעת שזה קשה ומתסכל-עד שמחליטים שבאמת רוצים הריון, אז כבר רוצים עכשיו!
ורוצים את הסיכוי להיקלט עכשיו!
אני הכי הייתי שוב ומבינה, אבל כמו שאמרו לך זה ייקח זמן-וגם דברים יכולים להשתנות מאיך שהיית לפני..

חוץ מלתת לגוף שלך כמה חודשים עכשיו של הבנה שדברים לא יהיו רגילים, אין מה לעשות.. אולי תקלטי מיד, ואולי ייקח זמן עד שייווצר דפוס חדש לגוף, ותוכלי להבין ולעקוב אחריו ואז להיעזר בזה כדי להיקלט:)
 

WaitingForIt

New member
תודה על התגובות


היום קמתי במצב רוח טוב והחלטתי להניח לזה.. העיקר שזה נחשב למחזור וניסיון מס׳ 2 מתחיל:) אני לא רוצה עדיין לבדוק עם מקלונים ביוץ כי יש כנראה ביוץ מאוחר מאוד (ואוחי אפילו 2), אני פשוט אחכה לכאבים ולהפרשות החודש.. בתקווה שזה יהיה הפעם חודש ולא שוב חודשיים
החודש יש לי גם עומס מטורף באונ׳ אז אין לי זמן כל היום לחשוב על זה (שזה מעולה!!)..
 
מחזור גם יכול להשתנות

גם לי פעם היה מחזורים ארוכים וכואבין... ואז זה השתנה... יומיים דימום חזק עם גושיים יומיים הכתמות אין כאבי בטן... וואלה סבבה לי...
אל תיכנסי לסרטים על זה...
 
למעלה