מחזור 9 ימים מתחילה להילחץ

JB217

New member
מחזור 9 ימים מתחילה להילחץ


הי בנות, עד עכשיו חשבתי שהכל בסדר אבל עכשיו זה מתחיל להלחיץ במיוחד, הבעל נסע לארץ (אני בגרמניה לבד) ומשהו מוזר ביותר קורה לי החודש.
המחזור שלי מאוד סדיר (28 יום עם ביוץ ביום ה-15). החודש התחיל לי דימום חלש ביום ה-26 (לא הכתמום אלא דימום אדום אבל ממש חלש) והמשיך חלש מאוד במשך 5 ימים. לאחר מכן התחיל דימום בינוני חזק 3 ימים והיום (היום ה-9) התחיל חלש אבל עכשיו התחזק. לא היו כאבים במשך כל הזמן הזה.
מה יכול לגרום לזה!? זה יכול להיות הריון כימי?
אני לא יודעת כמה זה יכול להיות קשור אבל אני לוקחת אלתירוקסין לבלוטת התריס במינון נמוך מאוד ושכחתי לפני כמה ימים כדור, לקחתי בערב ואת ההבא בבוקר.
למישהי קרה או יש מושג מה זה יכול להיות?
 
לא יודעת מבחינה רפואית

ולכן ממליצה לקפוץ לרופא כדי לא להישאר עם הדאגות, אולי גם יש קשר לתרופה שממננת את פעילות בלוטת התריס.
אבל יכולה לספר לך שאצלי המחזור גם מאד סדיר, כל החיים, 30-31 יום, והיו פה ושם אנומליות - דילוג של מחזור על חודש שלם (!), מחזורים ארוכים (הגעתי גם ל 35 יום), מחזור 'נוסף' באמצע החודש, דימום ארוך יותר (שבוע שלם ואף יותר) /קצר יותר (יומיים + יום הכתמות וגמרנו) - אני אף פעם לא בדקתי ולא ביררתי, תמיד חזר לעצמו.
אני לא אכתוב לך להירגע (כי הכל פסיכוסומטי, נכון?! מקווה שאת קוראת את הטון הציני) אבל הגוף הוא לא מכונה, ייתכנו שינויים גם במערכת סדירה.
 

JB217

New member
תודה! אני שמחה

שזה לא נשמע לך ממש מוזר זה מרגיע!
התור שלי לעוד שבועיים ונורא לא בא לי ללכת אליה כי זה תמיד מלחיץ אותי לכן אם אפשר שלא אני מעדיפה שלא. פתאום נבהלתי שאולי זה ממש ממש לא בסדר אבל את צודקת זה לא נשמע כמו משהו ממש יוצא מהכלל
 
גם אני לא חובבת רופאים

לרוב הם רק מלחיצים אותי.
גילוי נאות: עברתי ככה פעמיים ברונכיטיס קשה בלי אנטיביוטיקה... אז לפעמים עדיף לגשת.
 
הדימום

הראשון שהיה 5 ימים? הכתמות?או באמת דם אדום שדורש החלפת פד?
אם הכתמות אז זה מצב תקין וקורה בגלל ירידה ברמות ההורמונים בסוף השלב שלאחר הביוץ...
 

JB217

New member
אני לא יודעת איך לקרוא לזה

זה לא מילא פדים שלמים אבל זרם ז"א לא טיפה פה ושם אלא משהו שמצריך יותר מפד יומיומי אבל לא הרבה יותר... נגיד רמה 3 כזה אם יומיומי זה 2? וזה היה אדום לעומת ההכתמות החומות הרגילות אבל קצת קשה לי להחלליט אם זה הכתמות או ממש דם...
 

קיפודה7

New member
בוקר טוב


יש אפשרות לקפוץ לרופא/ה אחר/ת בלי תור של שבועיים? אפילו רופא משפחה? נשמע לי שאת מודאגת, ואני חושבת שגם לאור התרופה שאת לוקחת שכדאי שאיש או אשת מקצוע יראו אותך.. חיבוק לבינתיים!!
 

JB217

New member
בוקר טוב!

יש אבל נורא לא בא לי 1 מעלות בחוץ ואני מקווה שהסיפור נחלש... אסתכל במהלך היום ואם לא יסתיים אלך
 
ברררר !

אצלנו בלילות כבר מתחיל להתקרר, אבל מעלה זה קפוא...!
מקווה שייחלש הדימום ותוכלי להסתפק בתור שממילא קבעת.
עדכני אותנו מה קורה, טוב?
 

JB217

New member
מעדכנת :)

הייתי היום אצל הרופאה, שאלתי אותה מה הקטע הזה של מחזור של 9 ימים, היא לא ידעה לענות לי, מה שכן היא אמרה שהכל נראה מצוין ואני אמורה לבייץ בימים הקרובים מה שאומר שהחודש יש לי ביוץ ביום ה 19 או ה 23 אם סופרים מיום תחילת המחזור שנראה כמו הכתמות...
 
למעלה