חדשה ומבולבלת

ToTiNaaa

New member
חדשה ומבולבלת

היי לכולן..:)
לאחרונה אני ובעלי התחלנו לנסות..
אבל אני ממש חסרת ידע בנושא..
רציתי לשאול לגבי הביוץ האם לכולן הביוץ הוא לאחר 14 יום מדימום המחזור האחרון?והאם אפשר להכנס להריון רק בביוץ אן גם בלעדיו?
 

MoonFairy

New member
ברוכה הבאה ובהצלחה


גם אני יחסית חדשה כאן (אבל כן אחרי הריון ראשון....)
לא לכולן הביוץ הוא לאחר 14 יום מהדימום, מי כמוני יודעת

המחזור שלך סדיר בד"כ? מה האורך שלו?
אם הוא "סטנדרטי" אז רוב הסיכויים שכן הביוץ שלך הוא לאחר 14 יום
ממליצה לך לבצע בדיקות יש המון דרכים לזיהוי הביוץ (בנות כאן יוכלו להמליץ)
ולגבי השאלה השנייה, בתהליך הביוץ בעצם משתחררת ביצית מהשחלות, אותה ביצית שתופרה ע"י זרעון ותתפתח לעובר, בלעדיה - אין הריון. מן הסתם.
זרעונים שורדים עד כמה ימים לאחר קיום יחסים, אבל לא מומלץ להסתמך על זה, אל תחכי עד אחרי שיגיע הביוץ ואז תפעלי. תנסי לקיים יחסים יום-יומיים לפני הביוץ, במהלכו ויום אחרי, אלה ימים שאת הכי פורייה בהם.
אבל זה באמת כל אישה לגופה, יכול להיות שיש לך ביוץ ארוך ומייגע כמו שלי וזה נותן לי יותר ימים "להתפרע" ויכול להיות ההיפך.
בהצלחה בכול מקרה, מקווה שיתנו לך עוד טיפים כי אני לא הכי טובה בזה
 

קבוקית9

New member
מנסה לעזור

הביוץ יגיע בדרך כלל בין 10 ל-16 יום לפני תחילת המחזור הבא. לדוגמה, אם המחזור שלך הוא סדיר והוא תמיד 30 יום, אז את ככל הנראה מבייצת בין היום ה-14 ליום ה-20. העניין הוא שהימים הפוריים הם 5 ימים לפני הביוץ, אלה ימים שיש בהם הפרשות פוריות שלמעשה שומרות על הזרע ומסייעות לו לחיות יותר זמן. בימים האלה הזרע יכול לחיות גם 3 ימים בתוך גוף האישה ולחכות שם לביצית שתשתחרר. הביוץ הוא למעשה התהליך שבו משתחרר הביצית מהזקיק בשחלה. לאחר הביוץ הביצית חיה עד 24 שעות עד שאם היא לא מופרית היא מתפרקת. כלומר חלון הפוריות הוא כשבוע בחודש והסיכוי להיכנס להריון הולך ועולה ככל שמתקרבים ליום הביוץ עצמו. אז מה שאפשר לעשות הוא לקיים יחסי מין יום כן יום לא בימים שמשוערים להיות פוריים. למשל בדוגמה מקודם בין יום 8 ליום 21. זה לא מעט עבודה... אפשר גם להשתמש במקלוני ביוץ שלמעשה מזהים ביוץ כ-12-48 שעות לפני הביוץ וזה מסייע לתפוס את יום הביוץ ולקיים בו יחסי מין, וגם אם זה לוקח כמה חודשים מסייע להכיר את הגוף וללמוד מתי את מבייצת ואת התחושות שקודמות לו. את יכולה גם לקרוא באינטרנט על שמ״פ שזו שיטת המודעות לפוריות, אני למשל מזהה את ההפרשות הפוריות שלי ויודעת ככה מתי להתחיל לקיים יחסים.
נתתי המון מידע
מקווה שעוזר ואם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור.
 

Atlantis K

New member
אפליקציה

הבנות כבר ענו לך עם המון ידע ועצות שכל מה שנשאר לי להציע לך זה להוריד בטלפון אפליקצית מעקב וסת , כמו VENUS לדוגמא. דרכה תוכלי לעקוב אחרי המחזור בחודשים הקרובים וזה גם יכול לעזור לך לזהות את מועדי הביוץ ובכלל לעקוב בקלות אחרי המערכת ההורמונלית שלך.
&nbsp
 
ברוכה הבאה לשהות קצרצרה!!


השפה הסודית שלנו
יומ-יום מחזור-מתחילים לספור מהיום הראשון של הווסת
יואב-יום אחרי ביוץ-אם זיהית ביוץ ביום ה-14 הרי שביום ה-15 את ביואב 1
קימפור
-קיום מצוות פרו ורבו
מכשפה
-ווסת
יש לנו ספירת מלאי שמתפרסמת פעמיים בשבוע, את מוזמנת לרשום את היומ שלך או היואב וכך כולנו נוכל לעקוב ביחד באיזה שלב את, וגם תקבלי תזכורת נחמדה כל פעם בפורום על ההתקדמות שלך!!
בהצלחה!
 
למעלה