מבייצות ביחד לתחילת שבוע

מבולבלת מאוד מבדיקת ביוץ

שלום :)
אשמח לעזרה- אני אחרי 2 הריונות ספונטנים לחלוטין, אבל יש לי רק ילד אחד. בניסיון הזה החלטתי להעזר במקלות ביוץ וזה רק בילבל אותי והכניס לי לחץ. המחזור החודש ספציפית איחר לי אז גם ככה כל הימים התבלבלו. אז ככה- עד ראשון בכלל לא ידעתי שלא אמורים לבדוק בשתן של הבוקר. עד אז היה רק קו אחד- תשובה שלילית. בראשון בלילה בדקתי - פתאום הופיע קו בהיר. חשבתי שזה מבשר כל התקרבות הביוץ ואכן עבדנו בלילה :) למחרת (שני) הקו התחזק, אבל עדיין היה בהיר מקו הבקרה. אבל בהחלט התחזק. באותו לילה עבדנו גם. אתמול (שלישי) בדקתי בצהריים והקו היה עדיין חזק ועדיין בהיר מהקודם, אותו דבר. אתמול בערב בדקתי שוב והקו ממש התבהר בחזרה. הבנתי שככל הנראה הביוץ נגמר? ייתכן שזה היה כל כך קצר? בעלי הגיע רק בלילה , מאוחר, עבדנו שוב. כלומר שלושה לילות ברצף. עכשיו (רביעי) בדקתי שוב. והקו השני של הביוץ אכן בהיר, תשובה שלילית.
אז השאלות שלי- האם ייתכן שזה בכלל לא היה ביוץ? הפרשות כמעט לא היו לי והקו התחזק אבל לא היה כהה יותר מהשני... האם יכול להיות שלמרות ששכנו כל לילה פיספסתי? כי לפי הדיקה העלייה של ההורמן הייתה בצהריים ואנחנו עבדו רק בלילה מאוחר... והאם כדאי לנסות עוד היום בלילה?
ושאלה נוספת- אם אמשיך ואעשה מחר מחרותיים את הבדיקת ביוץ והיא תהיה שלילית, להסיק מזה שלא נקלטתי?
תודה! סליחה על האורך. באמת הבדיקה הזו קצת קשה לי להבנה
 
בדיקת ביוץ

נחשבית לחיובי רק כששני הפסים חזקים!!
פס חלש=בדיקת ביוץ שלילית
אז... להמשיך לבדוק...
&nbsp
לגבי קליטה להיריון... בדיקת ביוץ אינה אמינה בזיהוי או שלילה של היריון.
&nbsp
 
הביוץ היה

אמנם הפס של הביוץ לא היה חזק יותר מהשני , טיפונת חלש ממנו אבל עדיין חזק יותר מהרגיל . וכיסינו את כל הימים השבוע ( כלומר את הלילות המאוחרים )
השאלה שלי היא בנוגע לאמינות של בדיקת ביוץ כבדיקת הריון- זה בטוח לא מדד?
חברה שלי תמיד בדקה כך מיד אחרי הביוץ וזה הראה שהיא עדיין מבייצת . כך ידעה שהיא בהריון. פעמיים . אצלי התשובה שלילית - פס אחד . כאמור הביוץ היה בשני שלישי. בטוח לא להסיק כבר שזה לא הלך ?
 

קבוקית9

New member
מה זה ״מיד אחרי ביוץ״?

לפעמים בדיקת ביוץ יוצאת חיובית 2-3 ימים ולא רק יום אחד. בכל אופן בטח שלא ניתן לדעת האם יש הריון מספר ימים אחרי הביוץ, המקרים הכי קיצוניים ששמעתי עליהם הם 9 ימים אחרי הביוץ ולרוב 11-14 ימים אחרי הביוץ. לגבי בדיקת ביוץ כבדיקת הריון, לא יודעת מה לומר. יש כאלה שזה עובד להן, יש כאלה שממש לא. אומרים שגם לפני המחזור הבדיקת ביוץ חיובית. אולי זה אינדיבידואלי.
 
ביוץ ונסיונות...

היי בנות, אז ככה. בשישי בערב מקלון ביוץ הראה שלילי- פס חלש. בשבת בבוקר כבר היה חיובי חזק- פס של הבדיקה כהה מפס הבקרה. קימפרנו בשבת בבוקר ובשבת בערב. וגם בראשון בערב. תכננו לקמפר גם בשני ובשלישי אבל זה לא קרה :(
האם עדיין יכול להיות שנקלטנו בהתחשב בנתונים שרשמתי? או להספיד את החודש הזה?
 
אבל למה להספיד?

ממה שאני מבינה (ואם קראת את ההודעה למעלה אז אני לא מבינה הרבה) הימים העיקריים שבהם אפשר להיקלט זה במקרה שלך- שבת וראשון , לא? מה שאומר למיטב הבנתי שכיסית את הכל.
אבל שוב, לא מבינה בבדיקות האלה בכלל.
מאחלת לך המון המון הצלחה!!
 
בטח שכן!

קימפרתם ביום של הבדיקה החיובית וגם יום למחרת, הזרע אמור להחזיק מעמד בין 12-72 שעות.. לכן הסיכויים הם לטובתכם :)
 

MommyToBe1

New member
זה נשמע מעולה

נראה כי קימפרתם בדיןק סביב הביוץ. לדעתי בייצת בסביבות יום ראשון ככה שממילא יום שני נראה לי כבר מאוחר מידי. שיהיה בהצלחה :)
 

יעל2016קל

New member
היי כולן :)

אחרי שבחמישי שישי שעבר היו הפרשות חלבוניות ממש (הניסיון שלי עם הפרשות הוא בהחלט לא מבפק ככה שלומדת תוך כדי תנועה), ובימים אחרים העיניינים יבשו לחלוטין, אתמול התחילו הפרשות נוזליות (כמו שחלק מיכן עודדו אותי שיכול לקרות). א ב ל אתמול ממש מעכשיו לעכשיו בערב,הזמנו כרטיס טיסה לסופ ארוך וכבר לפנות בוקר טסנו. לא לקחתי את מודד החום (קושי בפני עצמו אחרי 4 חודשים רצופים של מדידות יומיומיות). וגםםםם לא לקחתי בדיקות ביוץ. לא לקחתי כלום. אני לא אדע החודש...הדרך היחידה היא אם אראה כשאחזור שהחום הבסיסי עלה וגם אז לא אדע מתי הביוץ היה...ואם החום לא עלה,לא אדע שהיה. אמנם היו לי אתמול כאבים בבטן התחתונה מצד שמאל,אבל גם הם יכולים להיות מונעים מהראש שלי וגם זה לא אומר שזה בדיוק היום..בקיצור. החודש יהיה מלא הפתעות מבחינת התזמון...ובכלל, אחרי שפעם קודמת הביוץ הגיע ביום 46 למחזור, ביוץ ביום 21 או מסביב יכולה להיות הפתעה מדהימה :) אז אעדכן בספירה כשאדע מה קורה...בנתיים תשאירו אותי כרגיל ובשורות טובות לכולן.
 

haych

New member
איזה כייף לכם, תהנו!

אולי דווקא השחרור הזה של לא למדוד ולא לעקוב יעשה לכם טוב. תקמפרו בשביל הכייף שלכם ואולי יהיו הפתעות, יש לי לא מעט חברות שנקלטו בחו"ל, בקרוב אצלך
 
לפעמים....

זה הכי טוב....
ללכת... להשתחרר... לא לדעת....להנות מבלי להיות בלחץ הספקנו לא הספקנו.... פשוט לזרום!
הלוואי שיהיה לך חודש מנצח!
תהנו בסופ"ש!
 

יעל2016קל

New member
כן :)

שמעתי את האגדות על היקלטות בחופש וגם את האגדות על כששחררתי נקלטתי. פה אלו שתי ציפורים במכה :)
 

יעל2016קל

New member
שלא ישמע כאילו זו המטרה :)

המטרה היא ליהנטת...בכל מקרה ההפרשות ממשיכות. די מאסיביות...מעניין...לא בודקת, לא יודעת :)
 

MommyToBe1

New member
תהנו !!

אולי באמת הכי טוב לא לדעת :) לפעמים נדמה לי שדווקא כל הבדיקות ביוץ האלו והידיעה מכניסים אותי ממש ללחץ מיותר
 

יעל2016קל

New member
אנחנו כבר מחכים בשדה לטיסה חזור

היה קצר :) אך נהדר...
בגלל שיש לי שחלות םוליציסטיות ואין כל חודש חלון הזדמנויות של ביוץ, ואי אפשר לדעת, אז במקרה שלי זה ממש חשוב לבדוק טוב ולדעת...מה שכמובן מפחית מהרומניקה והספונטניות..אבל שטויות :)
 
למעלה