שאלות והתייעצויות לתחילת שבוע

בדיקות פרופיל הורמונלי - תוצאות..

היום בבוקר עשיתי בדיקת דם פרופיל הורמונלי ואשמח אם תעזרו לי לפענח מה קורה..

שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח הנורמה מידע נוסף
ESTRADIOL (E-2) 36.33 pg/mL
DHEA SULPHATE 146.00 ug/dL
TSH 1.50 uIU/ml
LH 4.1 mIU/mL
FSH 4.6 mIU/mL
PROLACTIN 23 ng/mL
TESTOSTERONE- TOTAL 0.30 ng/mL

היום זה היום ה4 למחזור :)
 

tinky86

New member
לדעתי

זה תקין. המעבדה שלך השתמשה ביחידות שונות לגמרי ממה שמשתמשים בכללית. .. ולא הצלחתי ממש להבין את ההמרה. אבל מה שאני כן מבינה - E2, Fsh ו LH תקינים לגמרי.
 

tinky86

New member
באמת מוזר

אצלי הם פרסמו את התוצאות עם יחידות אחרות לגמרי..
אבל העיקר שתקין!
 

tinky86

New member
את בודקת עם בדיקות ביוץ?

אם לא, אולי כדאי להתחיל. זה קל לשימוש, ודי מדויק.
ככה תוכלי לדעת אם את מבייצת מתי שאת באמת חושבת.
 
תודה על התשובה


זאת הבדיקה הראשונה שעשיתי החודש ואחריה הן התחילו להיות יותר ויותר שליליות, יש תסריט כזה שהגוף ניסה לבייץ ולא הצליח?
 

tinky86

New member
באיזה יו"מ עשית אותה ?

יתכן וזה נחשב חיובי אצלך. לא לכולן רמות ה lh לפני הביוץ מגיעות לאותו ערך. . ואם זו הבדיקה הראשונה שעשית, ואחריה היה שלילי, יתכן מאוד שאם היית בודקת גם יום קודם, היית מקבלת תוצאה חיובית מובהקת. אם המחזורים שלך סדירים בד"כ, אז אני לא חושבת שהגוף ניסה לבייץ ולא בייץ. . רוב הסיכויים שכן היה ביוץ.
 
יו"מ 19

המחזורים שלי נעים סביב 26-31 יום בד"כ, ככה שהנחתי שפספסנו את הביוץ לחודש הזה, אבל בגלל שביו"מ 18 קימפרנו לראשונה בלי אמצעי מניעה התרגשתי כ"כ שרצתי למחרת לקנות בדיקות ביוץ
 

tinky86

New member
לפי הבדיקה

נראה שהחיובי לא היה מאוד רחוק ( כי יש שם פס נכבד ), ההורמון לא הספיק לרדת הרבה.. משערת שהיה חיובי סביב יו"מ 18 ביום קודם. ואם אכן כך אז סביר להניח שבייצת סביב יו"מ 19. בהצלחה !!
 

T i l o

New member
בדיקות ביוץ באמצעות רוק,

היי,
לפני כשלושה שבועות בדיוק לקחתי גלולה אחרונה ומאז מנסה לאתר את הביוץ שלי באמצעות מקלונים אך בנתיים ללא הצלחה. אני כמובן יודעת שזה לוקח זמן לפעמים אחרי גלולות. חשבתי במקום מקלונים לעבור לבדיקה באמצעות רוק, האם מישהי כאן ניסתה את זה ויכולה להעיד על אמינות הבדיקה וכמובן להמליץ על חברה ספיציפית?
תודה.
 

tinky86

New member
שמעתי על זה

אבל לא התנסיתי. אני יודעת שזה יחסית יקר כי יש צורך במיקרוסקופ. ואכן אחרי גלולות לפעמים לוקח זמן עד שהמחזור מגיע. כל כמה זמן היו המחזורים שלך לפני הגלולות? לדעתי הבדיקות ביוץ הכי נוחות וקלות לשימוש. תמשיכי לבדוק כל יום באותה השעה ( בלי לשתות שעתיים לפני ), לא עם השתן הראשון של הבוקר, ואני בטוחה שתראי חיובי. בהצלחה !!
 

T i l o

New member
היי,

קודם כל תודה על ההתייחסות.

לגבי שאלתך המחזורים שלי לפני הגלולות היו ממש סדירים, סביב היום ה-30 פלוס מינוס יום גג! הבעיה היא שאני בערך שש שנים עם גלולות אז חוששת שהן שיבשו משהו במערכת הטבעית.
סיימתי גלולות החודש בתאריך ה- 4.5 ז"א שביום הזה לקחתי את הגלולה האחרונה, קיבלתי כארבעה ימים אחרי הגלולה האחרונה כלומר ב-8.5. התחלתי לבדוק ביוץ בערך עשרה ימים אחרי המחזור, בדקתי עם הערכת ביוץ של לייף, בהתחלה כל הזמן קיבלתי רק פס אחד בקרה ולא ראיתי בכלל קו שני, אחרי בערך ארבעה ימים, הקו התחיל לצוץ, התחזק מעט במשך שלושה ימים אבל בוודאות לא חזק כמו פס הביקורת וזהו, מאז המשכתי לבדוק והוא נעלם, כרגע אני רואה רק את פס הביקורת, אני לא יודעת אם להמשיך עם הבדיקות החודש, או פשוט לחכות למחזור טבעי ראשון ואז לבדוק שוב, (אגב מבחינת הפרשות, בשלושה ימים האחרונים אין לי כמעט הפרשות והעניינים שם די יבשים, בתחילת החודש היו לי מלא הפרשות ברמה שהייתי צריכה להחליף תחתונית פעמיים ביום.)
יכול להיות שלא היה ביוץ החודש? או שהוא היה לפני שהתחלתי לבדוק? מוזר כי אחרי הגלולות הייתי צריכה להיות "מוגנת" עוד שבוע עד שאתחיל חפיסה חדשה מה שמשאיר לי בערך שלושה ימים אחרי שלא התחלתי חפיסה חדשה שבהם לא בדקתי ביוץ.
מה דעתך?
סליחה על החפירה אבל מאוד חשוב לי לראות שהמערכת שלי חוזרת לעצמה.
 

tinky86

New member
המחזור הראשון

אחרי הגלולות אכן יכול להיות מוזר.. אני אישית לא בדקתי ביוץ מיד אחרי הגלולות. . קיבלתי כ 38 יום אחרי ( למרות שהמחזורים שלי לפני גם היו קצרים יותר ).. וגם לא הרגשתי בכלל ביוץ. התחלתי עם המקלונים רק מהמחזור הטבעי הראשון שקיבלתי.
 
למעלה