שאלות והתייעצויות לסוף שבוע

נשמע לכן הגיוני שרק בגלל שהפסקנו להשתמש בקונדום הגוף שלי

משתנה הורמונלית?
הפסקתי גלולות לפני שנתיים וחצי כי נמאס לי לדחוף הורמונים לגוף.
מאז השתמשנו בקונדום, לפני חצי שנה הפסקנו במטרה להיכנס להריון.
בשלושת החודשים האחרונים יש לי כאבי ציצי מטורפים בערך מיוא"ב 6-7 עד הווסת, הווסת הפכה כבדה וכואבת יותר ולצערי הופיעו לי עוד 2-3 שערות שחורות בסנטר (בנוסף ל2-3 שכבר היו שם).
האם יתכן שלמרות שלא שיניתי כלום בגופי שלי, אלא רק הפסקנו לשים קונדום, יש אצלי שינויים הורמונליים כאלה?
כמובן שבהתחלה חשבתי שהכאבים הרציניים האלה בציצי הם הריון, אבל אחרי שהתברר לי שלא, הפסקתי להתייחס.
*אם כי, אני לא בודקת הריון, אלא מחכה לווסת, אולי אני כן צריכה לבדוק?
אפילו החודש לא בדקתי ודווקא איחר לי ביום :| (היו הכתמות אז לא האמנתי שיש הריון ולא בדקתי, אבל קיבלתי ביוא"ב 16, במקום יוא"ב 14-15).

אשמח לדעתכן/עצתכן
 

tinky86

New member
הכל יכול להיות

אולי זה נובע מהלחצים של הנסיונות להיכנס להריון.. הרי הורמונים מושפעים משינויים ומלחץ. גם הבנתי שעם הרצון להיכנס להריון מתחילים לפתח תסמינים פסיכולוגיים (אם כי לי זה לא קרה.. לי אין בכלל תסמינים פרה וסתיים ולעולם לא היו לי, ויש בי רצון עז ).
לגבי האיחור - זיהית ביוץ בוודאות? יכול להיות שבייצת יום\ יומיים אחרי מה שחשבת.. לפעמים המקלון חיובי לכמה ימים וביוץ יכול להגיע גם יומיים אחרי (לי זה קורה לפעמים).
לדעתי אולי כדאי לבדוק הריון לפני האיחור, אולי היה לך כימי מתישהו, וזה יכול היה לגרום למחזור הקשה מאוד שאת מתארת, ואולי לתסמינים.

שיהיה בהצלחה!!!
 
אני לא בלחץ של ניסיונות ולא בלחץ אחר משום תחום בחיים שלי

כאבי הציצי הם לא פסיכולוגיים, הם כל כך חזקים שאני לא יכולה לחבק אנשים ולא יכולה לשכב על הבטן במיטה. הם כל כך חזקים שבפעם הראשונה הלכתי לכירורגית שד וביקשתי בדיקה. ועשיתי אולטראסאונד והכל תקין ורק כשהם חזרו אחכ והבנתי מה התזמון שלהם בכל חודש, הנחתי שהם קשורים למצב הורמונלי כמו שהרבה נשים חוות כאבים בחזה לפני קבלת הווסת. לי פשוט אף פעם לא היו כאבים כאלה.
זיהיתי ביוץ בוודאות, היה חיובי יומיים ואז שלילי והפסקתי לבדוק, היום שהיה שלילי הוא יום הביוץ גם לפי חום השחר, הווסת הגיעה ביוא"ב 16 כאמור.
 

tinky86

New member
אולי זה נובע מהפרוגסטרון הגבוה

שיש אחרי הביוץ.. כאב ורגישות בחזה למיטה הבנתי נובעים ממנו (גם לי יש ממש מעט, לא ברמה שאת מתארת אבל). ואם נבדקת והכל תקין אז זה מעולה, וכנראה שאלו התופעות שהגוף שלך חווה בתקופה הזו.
לגבי זה שזה לא היה בעבר, אני משערת לעצמי שתסמינים יכולים להגיע פתאום או להיעלם. אם את מוטרדת משינויים הורמונליים את יכולה לבקש פרופיל הורמונלי, ואז זה ירגיע אותך.
גם לי קרה שקיבלתי מחזור ביוא"ב 16 לפני חודשיים, והמחזור היה ממש ממש קשה (אצלי הוא לא קשה בד"כ), ואני משערת לעצמי שהיה לי כימי באותו חודש, בדקתי בדיקות הריון מאיביי והיה פס חלשלוש מאוד. (כמובן לא מאה אחוז כי לא עשיתי בטא).
יכול מאוד להיות שזה גם מה שקרה לך החודש... (לכן אני ממש בעד לבדוק לפני איחור)
בהצלחה!
 
למעלה