יש דרך לשער זמן ביוץ בלי מקלוני ביוץ?

פיגרו1

New member
יש דרך לשער זמן ביוץ בלי מקלוני ביוץ?

אשמח לעזרתכן. ילדתי לפני כ 8 חודשים ואני מאוד מעוניינת להכנס להיריון נוסף. לקחתי במשך כמה חודשים גלולות מסוג סרזט וכבר כ 3 חודשים שהפסקתי. הוסת שלי נמשכת מאז הפסקת הגלולות כ- 7 ימים והזמן בין קבלת וסת אחת לשנייה הוא כל 21 יום. האם יש דרך לשער מתי הביוץ (הימים היותר כדאיים לקיום יחסי מין כדי להגיע לתוצאה של היריון)? האם אתן ממליצות בכל זאת לקנות מקלוני ביוץ כדי להבטיח תוצאה גבוהה יותר ואם כן אשמח להכוונה מאחר ומעולם לא השתמשתי בהן- ממה שהבנתי רצוי לבדוק לא במתן השתן הראשון והאם בכל פעם רצוי לבצע באותה שעה? האם יש לבצע מידי יום? אשמח לעזרתכן. תודה מראש ובהצלחה לכולן!
 

קבוקית9

New member
כבר 3 חודשים את מקבלת כל 21 יום בול?

או שהתכוונת 21 מיום סיום הדימום?
אם אורך המחזור שלך הוא באמת 21 יום, את ככל הנראה מבייצת (במצב תקין) בין יום 5 ליום 11... זה נשמע קצת מוזר... אולי הדברים עדיין משובשים בגלל הגלולות. את מניקה עדיין?
 

פיגרו1

New member
תשובות+התייעצות

אז קודם כל המון תודה על התייחסותך ותשובותייך!!
שנית בדקתי וקצת הטעתי,מחזור אחד היה אחרי 23 יום, השני אחרי 25 יום והאחרון אכן אחרי 21 יום וארך כשבוע ולמעשה הסתיים אתמול כך שרק היום בעצם לא היה דימום. האם את מציעה לי לקנות מקלות ביוץ ואם כן יש סוג מומלץ בפארם/בית מרקחת של הקופ"ח? ואיזה כמות כדאי לקנות? ובעצם החל ממחר לבצע בדיקה- כך כל יום? הבנתי שכדאי לבצע בשעות הצהריים... הייתי שמחה כמו רוב הבנות כאן אני מניחה, לא לפספס עוד מחזור בהמתנה. אגב יש לי תור לגניקולוג בהמשך החודש, במידה ולא אקלט עד אז יש על מה לדבר איתו בנושא? הוא יכול לסייע במשהו בשלב שכזה? תודה ענקית מראש.
 

קבוקית9

New member
סורי לא נכנסתי

כנראה שהמחזור שלך עדיין לא התאפס על עצמו. אני משתמשת בבדיקות ביוץ סיניות מאיביי שעולות גרושים, ממליצה לך לקנות. שווה לל לבדוק עם מקלונים כי זה באמת ממש מחזור קצר. את יכולה לקנות הפעם מקלונים בסופר פארם, אולי מקלון הזהב או משהו ובמקביל להזמין מאיביי. אצלך כדאי לך להתחיל לבדוק ממש מוקדם, אפילו מיום 5 למחזור גם אם לא הסתיים לגמרי הדימום עדיין. מומלץ לבדוק מתישהו במהלך היום אבל אחרי 10 בבוקר, כל יום פחות או יותר באותה שעה.
 

קבוקית9

New member
בבקשה


http://www.ebay.com/itm/HIGH-SENSIT...860114911?pt=UK_Health_HealthCare_RL&var=&has
 
אם את לא רוצה לחכות למקלות מסין, מציעה לך ללכת לפארם הקרוב

ולקנות חבילה שתספיק לך ל-2 מחזורים לפחות, ובמקביל להזמין בזול מסין, שיהיה, מקסימום לא תשתמשי...
&nbsp
אישית, אחרי 3-4 חבילות שמספיקות כל פעם לחודש בערך (הייתי אופטימית כל פעם מחדש) עברתי לקנות את החבילה הזולה יותר של סנסוטסט (20 בדיקות נדמה לי ב-100, אמור להספיק ל-3-4-5 חודשים, תלוי כמה קרוב לביוץ את מתחילה לבדוק), לא מאד מרוצה מהן אבל הן עושות את העבודה...
&nbsp
בהצלחה!
 

דקסו

New member
את יכולה גם לדעת לפי סוג ההפרשות

במידה ואת מכירה את גופך ועוקבת, ניתן לשער מה הימים של הביוץ. זה כמובן במידה ועדיין לא לחוץ לך. אם לחוץ כבר להרות - אז בדיקות ביוץ. בהצלחה
 
למעלה