חיבוקים וקיטורים לסוף שבוע

אוף אני שוב צריכה לקבל..

כבר מרגישה את התחושה עם הציצים והרגל, עדיין הלב מתגנב עם הרגש אבל בדיקה שלילית אתמול (למעט אותו פס דמיוני שתמיד נמצא שם) מראה שהכל כרגיל והוא יגיע. עוד שבוע יש לי תור לרופא פוריות, מקווה למצוא מה מעכב ככה, זה לא היה לי בהריונות קודמים אבל אני לא נהיית צעירה ואולי צריך לעזור. ההורמונלי בסוף תקין, מעניין מה עוד יש לרופא להציע, הרי טיפולים לא יהיו..
 
אולי משהו השתנה באיכות הזרע?

בדקתם אותו לאחרונה?

שיהיה המון בהצלחה אצל הרופא ומחזיקה אצבעות שאולי בכל זאת תתבדי
 
אני מניחה שזה חלק מהבדיקות שיהיו לנו..

למרות שכל ההנחות נופלות עלי, אני זו שרזיתי 32 קילו בין ההריון הקודם לעכשו, כל מי שרואה אותי מניח שזה קשור לעניין אבל אני לא בתת משקל (אפילו הרשתי לעצמי לעלות 5 קילו מאז בשביל לעזור לתהליך ולא להיות רזה מדי), המחזור שלי תקין והורמונלית אני תקינה כך שזה מוזר. בטח ישלח אותנו לבדיקת זרע וצילום רחם לא? נראה..
 
ראשית כל הכבוד לך על ההרזיה!!

וזה גם משמח אותי לשמוע שעם עודף משקל הצלחת להיכנס להריון 4 פעמים (אני זוכרת נכון??) כי לי יש עודף של 18 :( והתחלתי לתהות אם אולי בגלל זה אנחנו לא מצליחים, הזרע תקין.
שנית, מתי סיימת את הירידה של ה32?... אני מנסה להבין אם היה לגוף מספיק זמן להתאזן מטבולית או שאולי הוא עדיין בסוג של סטרס?
 
תודה
היה תהליך קשה אך מועיל..

סיימתי את ההרזיה לפני יותר משנה (נראה לי אפילו עבר כבר שנה וחצי), וגם עליתי בכוונה קצת במשקל בסוף כי הגעתי למצב של רזון יתר לדעתי, לא תת משקל חס וחלילה אבל 57.5 קילו לגובה 1.71 נראה לי מעט מדי, אז העלתי ל- 62 פלוס מינוס, תוך החלטה שאני אשאר באיזור המשקל הזה ואשמור עליו. אני מניחה שהגוף שלי התרגל כבר למשקל. היה הרבה יותר קל להכנס עם העודף משקל כן, 4 הריונות שהלכו הרבה יותר בקלות ועכשו יבש וצחיח לצערי..
 
יכול להיות

תעשו את הבדיקות ומה שמצריך...
תראו אם יש או אין בעיה כלשהי ושם תחליטו אם תרצו להיכנס לעולם הטיפולים או לא...
יש מרחב מאוד רחב של טיפולים ולא צריך לשלול לפני שיודעים מה האופציות...
 
ממש לא שוללת


אני מקווה מאוד להתקדם כבר בתהליך, מן הסתם חוץ מ- IVF אנחנו יכולים לעשות הכל כך שיש אופציות, נראה מה יגיד לי הרופא פוריות. מקווה שזה יהיה תהליך מהיר אמן..
 
אוףףף נראה לי שנוותר/נפספס את החודש הזה

יש לי צריבה בנרתיק ובשתן, נסבלת אבל קיימת.
אני חוששת שקיום יחסים יחמיר אותה וזו הסיבה שלא קימפרנו בימים האחרונים.
היום יו"מ 14, הביוץ אמור להגיע ממש בקרוב, הבדיקה מאתמול שלילית נראה מה יהיה היום.
 

כרמלית17

New member
אצלי הביוץ נופל כנראה על עוד 3-4 ימים

קרי - יום הזיכרון ויום העצמאות... אין סיכוי שנקפמר בימים האלו. בראשון בגלל סיבות מובנות, בשני כי נהיה גמורים אחרי חגיגות וזיקוקים עם הילדים..
מקווה שמה שנעשה עד אז יספיק לנו..
&nbsp
 
למעלה