חייבת לפרוק קצת

כרמלית17

New member
חייבת לפרוק קצת

התחלנו לנסות לעבוד על ילד שלישי לפני כחודשיים. את שני הראשונים הצלחנו לעשות כבר בנסיון הראשון (או השני, לא זוכרת). הם בני 7,5.
אני מזהה ביוץ מצוין מדי חודש כבר כמה חודשים, המחזור הסדיר, ללא גלולות כבר כמה שנים. הכל בסדר, חוץ מהגיל שלי, עוד שניה 37.
בחודש שעבר- קיימנו יחסים בדיוק בתאריכים המתאימים- לא יצא.
החודש - קיימנו 5-6 פעמים באותו שבוע מיועד, ואפילו שכנראה הביוץ הקדים ביומיים, עדיין היו לפחות 3 פעמים שעשינו את זה במועד.
ככל הנראה מחר אקבל מחזור (היה טיפ טיפ טיפ טיפה בניגוב כעת) וזה מבאס אותי שחבל על הזמן. כאילו, הכל בסדר מבחינת תזמון, יש מספיק סקס, יש כמובן רצון, באתי עם אופטימיות שזה יעבוד, ופתאום אני מגלה שזה לא בדיוק כמו שאני רוצה... אוווף.
 
אני מבינה שהתחלת את התהליך

בידע שגם הפעם הוא יהיה מהיר ותקלטי כמו בהריונות הקודמים די מהר.. ועצם העובדה שזה לא קורה מבאס נורא..אבל לצערי גם לזוגות צעירים לוקח זמן להרות,פשוט צריך לאגור כוחות ולאמין שהכול יצליח אוטוטו!!
גם אל תתחילי להספיד החודש עד שהמחזור לא מגיע!!
&nbsp
שיגיע הריון תקין במהרה! :)
 

כרמלית17

New member
תודה ושאלה

אתמול אחהצ הגיע בניגוב דימום אדום יפה, גם היום בכמעט כל ניגוב היה אדום, אבל התחתונים כמעט לא התלכלו בכלל היום או אתמול. ממש טיפונת. בהנחה שמחר כן יגדל הדימום, ממתי אני אמורה להתחיל לספור את המחזור ? מאתמול ? מהיום ? ממחר ? ובחיים לא היה לי ששתי יממות לא התעצם הדימום.
 
אישית אני סופרת

מהדימום שממלא כבר פד.. כי היו לי פעמים של סתם ניגובים ולא יכולתי לספור את זה כ יו'מ 1 כי המחזור האמיתי עדיין לא התחיל..במיוחד מי שכמוני עשתה טיפולים כולשהן.
 
למעלה