שלום זקוקה לייעוץ

lia283

New member
שלום זקוקה לייעוץ

שלום לכן
הפסקתי לקחת גלולות לפני חודש וקצת, לאחר שנתיים של לקיחת גלולות כי אני רוצה להיכנס להריון שני. ביום שלישי בשבוע שעבר הייתי אמורה לקבל מחזור (מחזור ראשון לאחר הפסקת הגלולות) ועשיין לא קיבלתי. עשיתי 3 בדיקות (שהאחרונה נעשתה לפני יומיים) ושלושתן יצאו שליליות. מה עליי לעשות? אני דואגת שאולי יש לי פתאום שיבושים במחזור דבר שיקשה עליי להיכנס להריון.
יש לציין שבהריון הקודם שלי הםסקתי גלולות לאחר 5 שנים ומיד נקלטתי להריון, אפילו לא קיבלתי מחזור לאחר הפסקת הגלולות.
יש לי סיבה לדאגה? יכול להיות שנקלטתי למרות כל הבדיקות השליליות? בהריון של הבת שלי גיליתי שלושה ימים לאחר האיחור ע"י בדיקה חיובית
אשמח לעזרתכן
 

tinky86

New member
מחזור אחרי גלולות

אין לך מה להילחץ. . מחזור טבעי ראשון אחרי גלולות יכול להתעכב קצת. לא תמיד הוא מגיע בדיוק אחרי 28-30 יום, לוקח לגוף קצת זמן להתאזן הורמונלית ( כשלושה חודשים ). יכול להיות שעדיין לא היה ביוץ ולכן גם המחזור מתעכב קצת. זה שנקלטת להריון בפעם שעברה מיד אחרי הגלולות לא אומר כלום לגבי הפעם הזו, ואין מה להילחץ שזה יפגע במשהו. לדעתי הכי נכון לחכות בסבלנות עד שהוא יגיע. אם הפסקת גלולות לפני חודש וחצי בטח קיבלת מיד אח"כ מחזור של גלולות לא? כמה זמן עבר מאז שנגמר המחזור של הגלולות?
 

lia283

New member
היי תודה על התשובה

הפסקתי גלולות עם המחזור של הגלולות ולאחר מכן ועד עכשיו כבר לא קיבלתי.
המחזור של הגלולות הסתיים ב- 27.3, עבר בדיוק חודש. המחזור הבא כביכול היה צריך להגיע ב- 19.3 (יום שלישי שבוע שעבר).

יש עדיין סיכוי להריון? כדאי לעשות בדיקת דם?
 

tinky86

New member
לפי מה קבעת

שהמחזור היה אמור להגיע ב 19? מחזור ראשון אחרי גלולות לא מגיע בדיוק כמו המחזורים שהיו עם הגלולות, וגם לא בהכרח כמו המחזורים שלפני. .. אני אחרי שהפסקתי גלולות לפני שמונה חודשים קיבלתי מחזור אחרי כ 36 יום מאז שנגמר המחזור של הגלולות . לחברה שלי לקח כ 45 יום. אחרי גלולות הגוף לא מאוזן ולוקח קצת זמן עד שהוא נהיה סדיר. רק אחרי מחזור טבעי ראשון תוכלי לספור את אורך המחזורים. אין לך מה להילחץ שעוד לא קיבלת מחזור.. מניחה שיגיע בימים הקרובים :) לגבי הריון, אם עשית בדיקה והיא יצאה שלילית אז מניחה שאין הריון כרגע. אבל יכול להיות שהביוץ שלך גם היה מאוחר יחסית ממה שחשבת, ולכן יכול להיות שזה עוד מוקדם מידי לזהות בטא. לדעתי תחכי עוד כמה ימים ואם לא תקבלי אז תעשי עוד בדיקת הריון. בהצלחה !! :)
 

lia283

New member
תודה רבה!!!

ותגידי, כשהמחזור יגיע, מאיזה יום להתחיל לבדוק ביוץ? וכשהבדיקת ביוץ יוצאת חיובי, כל יום לבצע את הבדיקה?
 

tinky86

New member
לדעתי

כדאי להתחיל לבדוק ביוץ מיו"מ 10 כדי לא לפספס. . עד שהיא יוצאת חיובי. כשהיא יוצאת חיובי אני ממשיכה לבדוק עד שהיא חוזרת להיות שלילית ואז כבר מפסיקה. אצלי המקלוני ביוץ חיוביים יומיים ואז ביום השלישי שליליים.. תנסי בחודש הקרוב ותראי איך זה אצלך. בהצלחה :)
 

tinky86

New member
יו"מ 10

זה עשרה ימים מאז שהתחיל הדימום של המחזור. יוא"ב זה ספירת ימים אחרי הביוץ המשוער.
 
למעלה