שאלות והתייעצויות לתחילת שבוע

rot121

New member
פרוגסטרון

הי בנות, הייתי לפני שבוע וחצי אצל רופאת הנשים שלי, אמרתי לה שאנחנו מתכננים הריון. לקחתי גלולות 10 שני והפסקתי לפני חצי שנה. מאז המחזור שלי לא סדיר, כל 29,32,27,36 יום. לכן היא נתנה לי לעשות ביום ה21 ב. דם של פרוגסטרון. היום עשיתי את הבדיקה. היא אמרה שאחזור אליה עוד 3 חודשים לראות מה קורה אם יש הריון או לא.
איך אני אמורה לפענח את הבדיקה הזו?ומה היא אומרת בכלל?אני לא יודעת מתי אני מבייצת, אולי אתחיל לקנות ערכות ביוץ...
מישהי נמצאת באותה סיטואציה כמוני?
 

tinky86

New member
גם אצלי

מחזורים לא ממש סדירים מאז שהפסקתי גלולות... אני בודקת עם בדיקות ביוץ אך מזהה אותו גם באמצעות כאבים בצד שיש כמה ימים לפני הביוץ ומתגברים עד לביוץ עצמו. תבדקי עם מקלוני ביוץ מיו"מ 10 עד שתקבלי תוצאה חיובית. ואז זה אומר שביוץ יופיע תוך 24-48 שעות. אם התוצאה של הפרוגסטרון תצא מעל 5 (לא בטוחה לגבי הערך בדיוק ), זה אומר שבייצת. אחרי הביוץ רמת ההורמון עולה דרסטית, ושבוע לאחר הביוץ מגיע לשיא, לכן מצפים לראות ערך גבוה ביו"מ 21 (בהנחה שביוץ היה כשבוע קודם ). אם תקבלי תוצאה נמוכה אז כנראה שעוד לא בייצת...
 

rot121

New member
טוב.. לא כ"כ הבנתי

מזה אומר תוצאה גבוהה ותוצאה נמוכה, מה הטווח?
הרי אני לא יודעת מתי הביוץ התרחש אז לפי מה אני אשפוט את התוצאה?איך אדע מה גבוה ומה נמוך..
הבנת את הכווונה שלי?:)
 

tinky86

New member
לפי מה שבדקתי

תוצאה מעל ל 3 אומרת שהיה כבר ביוץ.. אני יודעת ששבוע אחרי הביוץ רמות ההורמון מגיעות לשיא ( יכול להיות גם מעל ל 20-30 ) תעלי את התוצאה לפה כשתקבלי אותה.. בנות יוכלו לעזור לך לפענח.
 
בשביל זה אנחנו כאן

את מוזמנת להתייעץ ולשתף מה עובר עלייך, מה התוצאות של הדיקות... ואולי פה תפגשי בנות שבדיוק באותו מצב ויהיה אפשר לעזור אחת לשניה
 

rot121

New member
קיבלתי תוצאות

הטווח הנורמלי הוא בין 19 ל 76.
התוצאה שלי היא 3.6 מזה אומר?
בהסבר רשום שאם זה מתחת לטווח אז יש בעיות בביוץ או בעיות בשחלה.
נכנסתי ללחץ מטורף:(
 
זה אומר ש..

שעדיין לא היה ביוץ...
זה לא אומר שמשהו לא תקין אז לא להילחץ!
מה אורך המחזורים שלך? האם סדיר? באיזה יו"מ נעשתה הבדיקה?
 

rot121

New member
אורך המחזורים שלי

ב4 חודשים האחרונים לא סדירים..כל 28,32,29 והאחרון היה 36!
הפסקתי גלולות אחרי 10 שני לפני חצי שנה.
את הבדיקה עשיתי כבקשת הרופאה ביו"מ 21.
אני לא יודעת כבר מה לחשוב, סה"כ הלכתי אליה ואמרתי לה שאנחנו רוצים להתחיל לנסות וישר שלחה אותי לבדיקה הזו כי אמרתי שלאחרונה המחזור לי סדיר.
ממש מבאס אותי.
 
אל תתבאסי

בעיקרון בדיקת פרוגסטרון עושים שבוע לאחר ביוץ.. ואם המחסורים שלך של 36 ימים נגיד אז אתאמורה לבצע את הביקה ביום 27 והלאה...
אם יש לך אפשרות תחזרי על הבדיקת דם שוב בעוד כשבוע
 

tinky86

New member
אל תילחצי

גם אצלי לא סדיר אחרי הגלולות ואני הבנתי כבר שזה משהו שיכול לקחת מעט זמן עד שיסתדר.. וזה לא אומר שאת לא מבייצת אלא שככל הנראה עשית את הבדיקה מוקדם מידי. לבדוק פרוגסטרון ביו"מ 21 זה בהנחה שהביוץ היה ביו"מ 14.. וחלק גדול מהנשים לא מבייצות בדיוק ביו"מ 14 וזה תקין. לדעתי תוצאה של 3.6 אומרת שהפרוגסטרון מתחיל לעלות ובטח בייצת ממש לאחרונה - היום או אתמול. ולכן העליה הדרסטית בפרוגסטרון תיראה בדם רק בעוד כשבוע. לכן כמו שאבטיח אמרה, אם תוכלי לעשות עוד שבוע עוד בדיקה זה יהיה מצוין, כי אז התוצאה תהיה יותר מדויקת. בהצלחה !! :)
 

rot121

New member
אתן צודקות

פשוט לא ציפיתי לזה ואני סתם פרנואידית. אני חושבת שאמתין קצת לכל הבדיקות האלה שסתם מלחיצות אותי לשווא. אתן לזה צ'אנס, סה"כ זה החודש הראשון שאנחנו מנסים...
תודה בנות אתן מעודדות ומאוד מקסימות:)
 
יש איחור עם שלוש בדיקות ביתיות שליליות :(

היי כולן... אז ככה, המחזור שלי לא סדיר אבל הממוצע הוא 26 יום. הרגשתי את הביוץ שלי בי"מ 16. השלב הלוטאלי שלי, בהנחה שהוא סדיר, אמור להיות בין 11-12 ימים. ציפיתי למכשפה ביום שבת ומשלא באה התחלתי לבדוק. בדקתי עם תשובה כנה- שלילי, הבוקר בדקתי עם מקלון הזהב- גם הוא שלילי. היום אני ביוא"ב 14, הרבה מעבר למה שאי פעם השלב הלוטאלי החזיק. אין סימנים לכלום. גם החזה שבד"כ מתפוצץ מכאבים כואב לי בצורה סולידית, at best. עוד פרטים- לרוב יש לי הכתמות כמה ימים לפני מחזור. היתה לי הכתמה ורודה בבדיקת צוואר הרחם ביוא"ב 5 ו-6 ועוד כמה הכתמות בודדות ביוא"ב 9, 10 ו-13 (אתמול). בינתיים נקי. נו מה יהיה?!?!?! או מחזור או הריון, לא באמצע. יש למישהי תובנות?
 

lili 34

New member
התייעצות בבקשה

היי לכולן חג שמח,
אז ככה חזרתי לפורום אחרי גרידה בשבוע 11 בשל בדיקת פנורמה עם תוצאה לא טובה של בעיה גנטית (אשמח לא להיכנס לזה עדיין קשה לי מאוד) מאז הגרידה ב26/01/16 קיבלתי מחזור טבעי ב13/03/16 ומאז ועד לרגע זה (בודקת מיום 12 למחזור) לא היה ביוץ היום אני ביום ה40 למחזור האם זה נורמאלי? האם למישהי היה ביוץ או מחזור ממש מאוחר אחרי גרידה ??? אני מתלבטת כיוון שמאז אובדן ההריון אני יותר לחוצה מאי פעם להיכנס כמה שיותר מהר ואין לי ביוץ או מחזור כאילו על מנת להתריס.
 
מצטערת על האובדן

כמובן שהיו בנות שלהן היה ווסת מעל 40 יום מווסת קודמת...
אבל בינתיים את בלחץ...
את יכולה בשלב הזה לגשת לרופא ולהתייעץ...
 

lili 34

New member
היי אבטיח תודה על התגובה לעצתך ניגשתי לרופא נשים

והוא רשם לי פרימולט נור למשך שבוע 2 כדורים ביום.
אולם לאחר יומיים של שימוש בכדורים עשיתי כהרגלי בדיקות ביוץ והיום הראו תוצאה חיובית בדקתי עם 3 חברות של בדיקות ביוץ כולל קליר בלו ויצא סמיילי .האם זה אומר שעכשיו יש לי ביוץ בגלל הכדורים ? האם ניתן להיכנס להריון עם הכדורים הללו ?האם להפסיק את הכדורים? כי הבנתי שאם אפסיק את הכדורים תוך יומיים אקבל מחזור. או להמשיך לקחת את הכדורים ולקיים יחסים ואולי אכנס להריון.
 
למעלה