שאלה לגבי השלב הלוטאלי

מיקה 00

New member
שאלה לגבי השלב הלוטאלי

אני רוצה להבין משהו..... ב13.4 הייתה לי בדיקת ביוץ חיובית מה שאומר שככל הנראה בייצתי ב 14.4 . אני תמיד חשבתי שמהיום שאני בביוץ אני סופרת 14 יום ואז אמורה להגיע הוסת ב27.4.
אבל אני רואה שלמעשה אתן סופרות יואבים שזה יום אחרי ביוץ משמע אם אני הולכת לפי שיטת היואבים אז אני אמורה לקבל וסת ב28.4..... בקיצור ממתי סופרים 14 יום של השלב הלוטאלי מיום אחרי הביוץ או מיום הביוץ עצמו?

תודה
 

tinky86

New member
יוא"ב

זה קיצור של "יום אחרי הביוץ". כלומר מתחילים לספור יוא"ב 1 החל מהיום הראשון אחרי הביוץ. כלומר אם בייצת ב 14.4 , יוא"ב 1 זה ה 15.4. אם השלב הלוטאלי שלך 14 יום, צפי לקבל מחזור בערך ביוא"ב 14-15. ( אם תקבלי ביוא"ב 15 אז זה אומר שלב לוטאלי של 14 יום בדיוק. . ) בכל אופן מקווה בשבילך שלא תקבלי בכלל :))
 

מיקה 00

New member
היי טינקי :)

זאת אומרת ששלב לוטאלי מתחיל להיספר יום אחרי הביוץ ולא מיום הביוץ עצמו? את בטוחה?
&nbsp
אני די בטוחה שאני החודש לא בהריון היה לי אותם הפרשות אחרי ביוץ כמו תמיד ולא הרגשתי שומדבר שונה. בנוסף קניתי שלשום וגם אתמול בדיקת הריון ועשיתי אתמול שהיה יואב 11 עם בדיקה שמזהה 4 ימים לפני האיחור וקיבלתי שלילי.... הדבר גרם לריב עם בעלי שהתעצבן עלי שאני עושה בדיקות ולא מחכה קצת....לא בגלל קטע כספי הוא כעס אלא בגלל שהוא ראה שבעלון הבדיקה רשום ש4 ימים לפני האיחור הדיוק הוא 53% בלבד.... בכל מקרה מחכה שיגיע כבר המחזור ביום חמישי שאתקדם לקראת הביוץ הבא.... מה איתך? את ממשיכה לבדוק עם מקלונים? ( זוכרת אותך עם הבדיקת ביוץ החיובית אף על פי שלא היה ביוץ )
 

tinky86

New member
היי לך

נכון. . אני בד"כ מבייצת מאוחר יחסית אז היה ברור לי שזה משהו לא תקין עם הבדיקה אז.. אני היום יו"מ 21 והיום כנראה מבייצת (בדיקת ביוץ חיובית מאוד אתמול ).. והפעם זה עם כל התחושות - הפרשות וכאבים אז אין ספק :) לגבי יוא"בים - אני מזינה חום שחר באפליקציה שנקראת fertillity friends שגם היא סופרת יואבים.. החל מיום אחרי הביוץ.. בכל החודשים האחרונים אני מקבלת בבוקר של יוא"ב 15... והתוכנה מסמנת לי שלב לוטאלי של 14.. אז כן לדעתי גם השלב הלוטאלי נספר מיום אחרי הביוץ. זה גם הגיוני כי השלב הלוטאלי הוא בעצם הימים אחרי הביוץ.. ויום הביוץ עצמו לא נחשב בספירה שלו עדיין. אם את לא בטוחה את יכולה גם להוריד את התוכנה הזו.. היא נורא עוזרת. גם אם את לא מודדת חום את יכולה להזין שם בדיקות ביוץ חיוביות ואת יום הביוץ המשוער שלך וככה תוכלי לעקוב. וגם בעלי לא בעד שאבדוק הריון מוקדם מידי. . הם רובם ככה ;) הם לא מבינים את הלחץ שלנו לדעת כמה שיותר מוקדם. הלוואי ויכולתי פשוט להמתין כמו שהוא רוצה.. אבל זה קשה מידי! והם בהחלט צודקים.. מן הסתם ביוא"ב 14 התוצאה תהיה כבר מובהקת ברוב המקרים.. יוא"ב 11 זה אכן גבולי. . שלילי לא אומר עדיין שאת צריכה להספיד את החודש כי הכל יכול להיות. . אם יש השרשה מאוחרת אז בדיקת הריון עדיין תצא שלילית ביוא"ב 11. אני מזמינה בדיקות הריון מאיביי.. הן לא הכי טובות אבל ככה לפחות אני לא מבזבזת הון עתק על מימון בדיקות הריון. וביואב מתקדם בודקת עם אחת טובה. שיהיה לנו בהצלחה !!
 

מיקה 00

New member
איזה יופי שיש לך את היכולת לקלוט את הגוף שלך זה מעולה!!!

גם אני מבייצת מאוחר ולרוב מבייצת ביום ה21 ככה שלרוב המחזור שלי הוא בטווח של 33-35 יום .
&nbsp
לגבי זה שאנחנו בודקות מוקדם ... הסיבה שאני בודקת מוקדם זה פחות מלחץ אלא יותר בקטע שאני לא אוהבת להשלות את עצמי ולפנטז מעדיפה לדעת כן או לא מאשר לחלום בהקיץ.... מבינה מה אני מתכוונת?
&nbsp
בדקתי היום שוב (יואב 12) עם בדיקת ביוץ שלא הראתה תשובה חיובית לכן אני די בטוחה שאני לא בהריון...עד כדי כך שאכלתי גבינת סימפוניה עם יין ואפילו חרושת עם יין....
&nbsp
שיהיה לך בהצלחה לחודש פורה :)
 

tinky86

New member
מבינה בהחלט

זה הרצון הזה לדעת מוקדם וגם אם זה לא אז פשוט להמשיך הלאה. מהסיבה הזו גם אני תמיד הספדתי כבר ביוא"ב 12.. כי זה היה ברור לי שסיכוי קלוש שפתאום יהיה חיובי.. וגם אני פשוט הפסקתי להקפיד והתחלתי לאכול סושי וכו.. בדיוק כמוך :) בינתיים זה באמת היה שלילי חח אבל לכי תדעי.. מבינה את התחושה שלך.. אבל תכלס עד שלא תקבלי מחזור הכל יכול להיות. בכל מקרה אחזיק לך אצבעות שאולי בכל זאת יהיה חיובי. ובהצלחה לשתינו :))
 
למעלה