אשמח אם מישהי תעשה לי סדר

אשמח אם מישהי תעשה לי סדר

מחזורים סדירים לרוב
16.8
16.9
והנה, אתמול החלו הכתמות עם דם והיום זרימה. אני לא מבינה מאיזה יום להחשיב את זה כיום מחזור - אתמול עם ההכתמות או היום עם הזרימה? כאילו אתמול זה רק הפרשות....זה גם מוגדר כמחזור?
אז אם אני סופרת את היום מחזור האחרון שלי כ 16.9 (שגם אני לא בטוחה שזה באמת היום הראשון כי בטח יום לפני זה היו לי הפרשות כרגיל ותמיד ספרתי מאז שזה ממש זורם) אז מה 16.9 עד היום זה 30 יום. עד אתמול שהחלו ההפרשות זה 29 יום. אבל אם סופרים מההפרשות גם, אז לא מה 16.9 זה מה 15.9 ואז ז ה יותר....
השתגעתי כבר!!!
והחלק הכי מעצבן שאם ללכת על בערך ועל מחשבוני ביוץ, שבוע הפוריות שלי כביכול הוא השבוע האחרון של אוקטובר. חודש שעבר בדקתי קצת לפני ובמהלך כל שבוע הפוריות ולא גיליתי ביוץ. אולי גם עכשיו לא אגלה, ואז איך אדע???
 

נושקית3

New member
היי

תקשיבי, ממליצה לך לא להסתמך על מחשבוני ביוץ הם לא מכירים את הגוף שלך!! אני באוגוסט הלכתי לפי מחשבוני ביוץ, ויצא שהביוץ לפי מחשבון ביוץ היה בתחילת ספטמבר, כאשר בפועל הסתבר שביוץ שלי הוא בדכ ביום ה 17 -19 למחזור, ולפי מחשבוני ביוץ הם טוענים שביוץ שלך ביום ה 14 למחזור. ככה שאצל כל אחת שונה. אז ממליצה לך מקלוני ביוץ! תתחילי מהיום ה 11 למחזור לבדוק ביוץ. זה מה שהמליצו לי פה. אגב, אני לא יודעת כמה זה משנה השעה שבה בודקים ביוץ מניחה שלא. אבל בחודש שעבר בדקתי עם מקלוני ביוץ קבוע בשעה 8 בערב. חודש הזה עקב אילוצים בדקתי בשעה 10 בערב. תקשיבי יש הבדל. כשהייתי בודקת בשמונה בערב בימים שזיהיתי ביוץ אז הופיעו על המקלון 2 פסים ממש ממש חזקים.
והחודש הזה כשבדקתי בעשר בערב הופיעו פסים ממש חלשים. אז יכול להיות שהשעה משפיעה. מה שכן כדאי לבדוק באותה שעה!
מקווה שעזרתי
 

Kasey

New member
אכן כדאי לבדוק בערך באותה שעה

לא עם השתן הראשון של הבוקר ונדמה לי שבין שמונה בבוקר לעשר בלילה.
 

Kasey

New member
המחזור נחשב

מהיום שיש דימום משמעותי שמגיע לתחתונים.
&nbsp
 

jiraffa

New member
ממה שאני מכירה - מהיום שבו יש זרימה

כלומר יותר מרק הכתמות.
 
למעלה