עזרה פליייז

נושקית3

New member
עזרה פליייז

היום אמור להיות מחזור. מחזור אחרון 16/9. בדכ מחזור אצלי 28 יום ממוצע. היום כעיקרון אמורה לקבל. עשיתי עכשיו על הבוקר בדיקת הריון של מקלון הזהב. שלילי. כלום נאדה אפס. הקטע הוא שבשבוע האחרון אני בערך כל שעה בשירותים.וגם לפני כמה ימים היו לי הפרשות לבנות כאלה בתוך הנרתיק נראו כמו צבע ללבי כזה די סמיך.
קיבלתי הפניה מהרופאת משפחה לבדיקת דם בטא. אני אלך ךבצע היום. כי אחכ חג והם סגורים וההמתנה תהרוג אותי. אה היו לי גם יומיים שלושה נפיחות בבטן. בשדיים לא הרגשתי יותר מידי שינוי.
בחנתיים המחזור עוד לא הגיע. האם יכול להיות שבדיקת הריון ביום המחזור עצמו תהיה שלילית? ויום למוחורת חיובית? עשיתי בדיקת.הריון של מקלון הזהב. אולי היא לא רגישה מספיק??? הרי כתוב על האריזה כבר לפני האיחור במחזור. נו אז אם יש אחחור אז בטח שהיא צריכה לגלות. לא??? יש לי עוד בדיקת הריון של מקלון הזהב ( קניתח אריזה כפולה) . אולי כדאי לקנות עוד בדיקה. הבנתי בנות משתמשות בקליר בלו. האם זה יותר רגיש????
אם היום אני עושה בטא יום קבלת המחזור. אתן חושבות שיראה משהו? הבנתי בטא מעל 5
זה כבר הריון נכון?

צריכה קצת עידוד. האם להספיד או שיש עוד סיכוי????
 

Kasey

New member
בדיקת הריון ביתית בשלב הזה

לא תמיד אמינה, כדאי לחכות לפחות ליום איחור, אם כי יש לא מעט שכבר קיבלו תשובה חיובית בשלב הזה. בטא כבר תזהה, אבל לעניות דעתי מבאס להידקר ואחר כך לקבל באותו יום... אז אני הייתי מחכה קצת, אם כי אני מבינה שהמתח הורג ויש חג והכול...
נפיחות בבטן יכולה להיות גם לפני מחזור. לי אישית בהריון מה שהיה נפוח זה החזה... (אני כבר לובשת חזייה בשתיים שלוש מידות יותר מקודם, ולא בדיוק חסר לי במחלקה הזו ממילא...).
בטא פחות מחמש זה שלילי, מעל 25 זה חיובי. בין לבין זה חיובי אבל יש חשש להריון כימי... בכל מקרה אם יש הריון אני מאמינה שאת אמורה לראות תוצאה די ברורה כבר בשלב הזה, אם כי יכול להיות נמוך פשוט כי זה מוקדם. בכל מקרה תכיני את עצמך לכל האפשרויות ... בהצלחה!
 

נושקית3

New member
טוב כבר עשיתי בטא על הבוקר

נמתין לתוצאות. קייסי, אני כל 20 דק בשירותים! רציני. כל הזמן, וגם כשאני לא שותה. אני אשקרא עוד שנייה עוברת לגור בשירותים. היום בלילה לא ישנתי כמעט והתעוררתי בשלוש לפנות בוקר כי הייתי צריכה לשירותים. שקלתי לעשות בדיקת הריון בשלוש לפנות בוקר. הערתי את בעלי, הוא אמר לי חכי לבוקר. אז בשש וחצי בבוקר עשיתי את הבדיקה של מקלון הזהב ולא הופיע כלום. נאדה . מה שכן החזקתי את המקלון יותר מ15 שניות בתוך הכוס , נראה לי היה 30 שניות אולי 40 שניות לא שמתי לב. אולי בגלל זה?

קייסי איזה בדיקה השתמשת? קליר בלו? אולי המקלון הזהב לא עובד? יש לי חברה שעשתה את מקלון הזהב ביום האיחור או יום לפני, הראה לה שלילי, ואז עשתה כעבור 3 ימים והיה חיובי. אז אולי יש לי עוד תקווה<?
לא מסוגלת להתרכז בכלום.
כל הזמן חושבת על זה.
אוווף.
 

Kasey

New member
אגב יכול להיות שהבדיקה יצאה שלילית

כי כל הזמן קמת לשירותים. בשלבים מוקדמים מציעים לעשות בדיקה עם השתן הראשון של הבוקר כי הוא מרוכז יותר, אבל אם את כל הזמן צריכה אז מן הסתם הוא לא היה מרוכז. אז בדיקת דם באמת תיתן לך תוצאה אמינה ותדעי ככה או ככה. מחזיקה אצבעות!
אני אישית בחודש שנכנסתי להריון ישר עשיתי בטא כי כבר הייתי בטיפול... בחודשים הקודמים ניסיתי כמה ערכות אבל הן באמת היו שליליות כי אז היה שלילי...
 

rain7

New member
מה קורה נושקית הגיעו התוצאות?

מחזיקה אצבעות
 

נושקית3

New member
עדכון

הבטא יצאה שלילית!! זה מה שכתוב. בטא שלילי. מוזר חשבתי שבטא אמורה להיות במספרים!!!
המחזור מאחר. הייתי אמורה לקבל אתמול. נכון לעכשיו עדיין לא הגיע מחזור. מוזר בדכ 28 יום כמו שעון! ממש מוזר. ראיתי פה ושם הפרשה לבנה, וגם היה פעם ביום הפרשה צהובה כזו שקופה עם צהוב כזה(סורי על התיאור). אבל אני מכינה את עצמי נפשית שאוטוטו יבוא מחזור. כי לא רוצה להתאכזב
 

Kasey

New member
זה כנראה תלוי בקופה

לפעמים יש איחורים קטנים, איחור של יום-יומיים זה ממש לא דבר חריג... אם הבטא שלילית אז המחזור בדרך... צר לי שלא הלך החודש
 

נושקית3

New member
אבל הבטא שלילית ביום של המחזור

אולי עשיתי מוקדם מידי בטא. בינתיים לא קיבלתי מחזור. בטא עשיתי יו"מ 28 .אולי בשלב כה מוקדם לא ניתן לזהות הריון. הייתי צריכה להמתין לאיחור כנראה. נמתין בסבלנות.
 
מחזיקה לך אצבעות

אבל סתם ליתר בטחון, שלא תתאכזבי אח"כ במידה ולא, לא הייתי מתחילה לפתח ציפיות....
 

jiraffa

New member
ביום המחזור כבר אמורים לראות בטא חיובית

חוץ מאם היה לך ביוץ מאוד מאוחר...
מצטערת שלא הלך החודש, מחזיקה אצבעות לחודש הבא!
 

Kasey

New member
אני מצטערת לבאס אבל

אם ביום קבלת המחזור הבטא שלילית, זה שלילי. כנראה יש סתם איחור, זה לא דבר נדיר (אלא אם באמת היה ביוץ מאוד מאוד מאוחר). בדיקת דם ביום קבלת המחזור (ועוד קצת לפני) כבר מזהה הריון אם יש. צר לי
 
למעלה