חדשה פה

vichy86

New member
חדשה פה


שלום בנות, החלטתי לצאת מהארון :p אז- נעים מאוד!

בעקבות הקריאה פה תהיתי לעצמי - כמה מכן משתפות את סביבתכן הקרובה בתהליך שאתן עוברות?! הכוונה לחברות, משפחה וכו'.

אצלי מלבד בן הזוג, אני מאוד מקפידה על מידור מקסימלי, אבל מצד שני אני חושבת שאולי היה מקל עליי להתייעץ עם אימא שלי. מצד שלישי, היא גם ככה לחוצת נכדים בקטע לא ברור, ולא בא לי שהיא תנג'ס לי כל חודש מה חדש ולכן אני מעדיפה שלא לשתף אותה מלכתחילה, מה גם שאת אימא שלי הביך לדבר על מחזור כשהייתי בגיל ההתבגרות, אז אני לא רוצה לדמיין את אופי השיחה בעניין בעיתוי הנוכחי
..
א-ב-ל זה לא קל בעיקר כי זו תקופה שיש בה הרבה מן התסכול ומתח..

נ.ב איפה יש מילון לכל המושגים שאתן משתמשות בהם??
 

Kasey

New member
ברוכה הבאה


אני שיתפתי בהדרגה יותר ויותר חברות... חלק מההתחלה... ואת אמא שלי כי אני מאוד קרובה אליה ובסוף גם את אחי... היה לי קשה ולי עזר לשתף, אבל זה תלוי איך הצד השני מגיב ולא תמיד מתאים או כדאי לספר לכל העולם... זה אישי. אני גם על הטיפול שעברתי סיפרתי, אבל זאת אני.
מילון מונחים: יו״מ - יום מחזור, היום הראשון מתחילת הדימום הממשי.
יוא״ב - יום אחרי ביוץ.
לקמפר - לקיים מצוות פרו ורבו.
עוד משהו?
 

vichy86

New member
תודה


ואי תודה על ההגדרות!! את לקמפר ממש לא הצלחתי להבין מאיפה הגיעו למושג
 

שירןג7

New member
היי ברוכה הבאה

אני בהתחלה לא שיתפתי בכלל. אצלי הסיפור הוא קצת שונה כי אני בטיפולי פוריות, אז בכלל קשה לשתף, אבל ככל שהזמן עובר משתפים אנשים כי זה פשוט קשה.. גם אי אפשר להסתיר שכל כך רוצים ילדים. אני בעד לשתף את מי שאפשר. במיוחד את מי שיכול להבין כי שוב, זה נורא קשה לבד..
ואם אמא שלך גורמת לך למתח עדיף שלא, יש לך את עצמך לשאול את השאלות האלו, אם הלך אם לא הלך מה יהיה איך יהיה, את לא צריכה עוד מישהו על הראש.
המון בהצלחה! ואת מוזמנת תמיד להתייעץ
 

FayeV

New member
ברוכה הבאה!

בגלל שאני בתחילתם של טיפולי פוריות, קצת קשה לי לשתף. בינתיים סיפרתי רק לאמא שלי (היא הרופאה שלי, לכן קצת קשה להסתיר את זה
), לחברה אחת ולשתי הבנות שאיתן אני עובדת (סיפרתי להן כשראיתי שאני לפעמים מאחרת בגלל הבדיקות ורציתי לשים את הדברים על השולחן).
 
למעלה