קשקשת ברשת לסופ"ש

Kasey

New member
משהו על סימפטומים

אז כל חודש אני משתגעת מתסמיני המחזור הקרב ומתקשה להאמין שבהריון יש אותם סימפטומים. והנה לא עברו שלוש שעות מהזרקת האוביטרל, שיש בו הורמון הריון, ומה יוצא לי עם לא פצעונים אופייניים מחזור והציצים נפוחים גם כן... אולי זה גם מהגונאל, אבל בקיצור - הורמונים, הורמונים ואי אפשר לדעת. די משעשע במובן מסוים. נראה לי שיש אפילו קצת התכווצויות, למרות שזה גם יכול להיות קטע של טרום ביוץ. בקיצור, הלאה תסמינים! לא אתייחס אליכם יותר מעכשיו ולא אפרש אתכם (לפחות לא בשבוע הקרוב עד שאתחיל לטפס על הקירות אחרי ההזרעה
).
 

Mis Anna

New member
מהניסיון שלי

אחרי האוביטרל הרגשתי חרא במשך שבוע, עד שיצא מהמערכת ואז יומיים הרגשתי מעולה ואז שוב הרגשתי חרא בדיוק כמו קודם.ואז ידעתי שאני בהריון.
שלא יחרפן אותך אבל נראה לי אפשר לשים לב. כמובן שלא חייבת לחפור בזה.
 

Kasey

New member
תודה לך, האמת שאני מרגישה בסדר גמור

גם הנפיחות והפצעים לא כאלה דרמטיים בסופו של דבר. הפצע הקבוע של המחזור בינתיים לא בצבץ לו אל מתחת לעור למרות שחשבתי שאני מרגישה אותו שם.
אז קשה לומר... אין לי כרגע תופעות לוואי מהאוביטרל, לא מרגישה בחילות או משהו.
ההזרעה מחר...
 

Kasey

New member
תודה, ו״המרגישה מצוין״ שלי התחלף

בבחילה מסוימת... מעניין אם זה באמת האוביטרל.
 

IZ85

New member
התפתחות חיובית :)

היי בנות, אז בסוף השבוע קיבלתי הפתעה טובה!
תקצירון למי שלא מכירה/לא זוכרת: אחרי שעברתי הפלה לפני חודש עם ציטוטק עקב הריון שלא התפתח ונותרו שאריות ברחם, הופנתי ע"י הרופא בקופה לגרידה ואילו ברופאה במיון אמרה להמתין למחזור והייתה מאוד אופטימית. אמרה להמתין עד סוף החודש ורק אם אז לא אקבל מחזור לפנות שוב לייעוץ.
בקיצור ביום רביעי בערב תקף אותי באמצע נהיגה הביתה כאב בטן ממש חזק... לא הבנתי מה זה אבל הייתה לי תחושה שמדובר במחזור... כשסוף סוף הגעתי הביתה לשמחתי הרבה גיליתי שצדקתי ואכן הגיע הדימום שלו חיכיתי כל כך... אני לא יודעת לזהות אם זה מחזור או אולי זה פשוט דימום שהגוף מוציא את השאריות אבל בכל מקרה זה מאוד משמח ואני שמחה שהקשבתי לעצה של הרופאה מהמיון וחיכיתי :) בעוד שבוע וחצי יש לי תור לרופא נשים לעשות בדיקה ובתקווה לקבל בשורות טובות שהכל יצא ושהרחם נקי
 

Kasey

New member
יופי! בהחלט חדשות טובות

מקווה בשבילך שהכול יתנקה ויהיה מוכן לקליטת הריון חדש
 

suzi29

New member
מעולה!!!

כדאי להקשיב לאינטואיציות שלנו!! בהצלחה!
 

Kasey

New member
טוב, אז אני אחרי...

חשבתי שארגיש הקלה אבל במקום זה אני קצת מרוטת עצבים.
האישה במעבדה הלחיצה אותי שהנפח של הזרע נמוך והיה כדאי שיהיה יותר. אחר כך התחילה להרגיע אותי שלא אדאג אבל כבר הייתי מבואסת לגמרי מהרעיון שאמנם הזרע בסדר אבל סתם לא יצא הרבה היום אז הסיכויים פחות טובים. אחרי ההשבחה היא אמרה שיצא בסדר. ואחרי כל התורים למיניהם בחדרי ההמתנה הרופא בא לרגע ותוקע משהו... התכווצות לרגע אבל ממש לא נורא. באמת סרט נע... ועל התקרה הם שמו קומיקס די בגדול, טאץ׳ נחמד בזמן שאת שוכבת שם.
רק שיעבוד... קיבלנו ״שיעורי בית״ להיום ומחר

ועכשיו לחכוווווות...
 

IZ85

New member
בהצלחה!!!

מאחלת לך ים של הצלחה... הלוואי ויצליח מהניסיון הראשון... בסופו של דבר מספיק זרעון אחד בודד לעשות את העבודה
 
בהצלחה!

אל תתרגשי מהאישה במעבדה,
גם אצלי בהזרעה היה נפח נמוך (הם לא אמרו כלום, אבל ראינו וגם כתוב הנפח ואני כבר לא זוכרת המספר אבל זה היה משהו מזערי)
ועובדה שלפחות במקרה שלי אחד מהזרעונים כן כנראה נקלט לרגע קצר, לפני שכל העסק התאדה...

ובכלל, ברגע שיש השבחה בכלל לא חשוב הנפח כי משאירים רק את הטובים, וגם אם הכמות מזערים יש כמה מיליונים או מאות אלפים במינימום, וכל מה שאת צריכה זה אחד בודד.... כשההזרעה מביאה את כולם למקום הנכון ואין את המצב הטבעי בו רבים מהזרעונים מתים בדרך הארוכה...


תעדכני בהמשך אם את מרגישה את הביוץ. אצלי אחרי ההזרעה והאורביטל הרגשתי את הביוץ בלילה במשך שעות, כאבים ממש חזקים. לא היה לי מושג למה, כנראה מכל ההורמונים.
והעיקר בשלב זה, לנסות לשכוח מזה לכמה שיותר זמן, כי לפנייך לפחות 13 ימים של המתנה. אגב נוהגים לומר שאחרי אורביטל אי אפשר לבדוק הריון 12 יום או אפילו 14 בגלל שהבטא נשארת בדם, אבל גם שירן7 (איפה את אגב?) וגם אני בדקנו עם מקלונים ממש בסמוך והיו פסים חלשים אם בכלל, מה שמוכיח שדי מהר זה מתנקה מהדם.
 

Kasey

New member
אחר כך היא הרגיעה אותנו שהכול בסדר

אחרי שכבר הכניסה אותי לדיכאון עמוק!
הזוי הדברים האלה, מוכרים מטבחים בדלת אחרת באותו חדר.

כנראה שעדיף יותר נפח, אבל היה בסופו של דבר לא רע והספירה טובה.
היא אמרה שצריך מינימום 2 עד 8 מיליון בשביל לעשות הזרעה, ושלנו יש 10 מיליונים. איזה טבע בזבזני, אלוהים! מיליונים על מיליונים ואין הריון כבר כמה חודשים!
התנועתיות שלנו טובה, אבל נקווה שההשבחה עזרה בכל זאת.

אני כבר כמה ימים מרגישה כאבים כלשהם בצד ימין, עכשיו נראה לי שאולי זה נרגע, או שפשוט הפסקתי לחשוב על זה כי הפסקתי להזריק הורמונים. לא יודעת מתי בדיוק היה הביוץ אבל קשה להניח שהוא הקדים מאוד, ובכל מקרה קמפרנו גם בשישי ליתר ביטחון (מה שאולי לא עזר לנפח היום, אבל קראתי שהרבה רופאים לא ממליצים להתנזר, כולל בר חווה שנחשב למומחה גדול בבעיות זרע).
אשתדל לחכות בסבלנות למתי שהרופא אמר ולא להשתגע מדי...

תודה!

נראה לי ששירן קצת בפסק זמן מהפורום...
 
אני חושבת שאת יכולה לחשב

בערך 36 שעות מהאורביטל יש ביוץ
אצלי זיהיתי את זה די במדויק, הביוץ היה 8 שעות בערך אחרי ההזרעה (שהיתה 24 שעות אחרי האורביטל).
לא שזה כזה קריטי לדעת בדיוק....
פסק זמן מהפורום - גם אני קצת לקחתי בשבוע שעבר, אחרי שגיליתי שהבטא שלילית ורציתי לשכוח מכל הנושא עד לסבב הבא. בדיעבד זה קצת גרם לי לרחף (לקח לי יומיים להבין שהמחזור לא הגיע וכו'). אידיוטי למדי. אני יודעת בוודאות שלא היה סיכוי לכלום והבטא הנמוכה הזו התחילה נמוך ונשארה נמוך, ועדיין אני קצת תוהה איך עברתי כל התהליך המפרך והקשה חודש ראשון זריקות הזרעה וכו', ודווקא בימים הקריטים מיהרתי להחליט שלא הצליח. למרות שמצד שני המשכתי לעשות בדיקות ביתיות והן יצאו כולן שליליות. אז לא באמת היה היגיון לעשות שוב בטא במצב כזה. ועדיין...
 

Kasey

New member
הם אמרו לי להזריק את האוביטרל 36 שעות

לפני ההזרעה... שזה קצת מוזר כשחושבים על זה. בסוף ההזרעה גם הייתה כמעט שעה יותר מאוחר בגלל כל התורים.
אחרי האכזבה הקודמת גם אני רציתי להתנתק קצת ולא עמדתי בזה... אולי ניסית קצת להגן על עצמך או שזה היה בגלל הבדיקות השליליות... זה כנראה לי משנה בכל מקרה. נקווה שזו הייתה חזרה גנרלית
 
למעלה